hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva syns du om ¨nye-hestemarked¨ ?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hva syns du om ¨nye-hestemarked¨ ?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 17/01/2007 :  23:58:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Ja, hva syns du om den nye knall blåe fargen i menyen? Evt. noe annet nytt, har ikke helt fått sjekket skikkelig enda.

Selv så syns jeg det var kjempe bra dem ga en oppdatering / forfriskning på siden, men gjerne en annen farge / meny Følte liksom ikke at den stod så godt sammen til selve hoved siden -midten. Men likte veldig godt at hele menyen kan man se uten å scrolle. Håper at dem vil oppdatere mer på siden

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen.
Redigert av - Don-Pedro den 18/01/2007 00:51:04

AsgriimSvarten

» VIP

Skrevet - 18/01/2007 :  00:07:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjempe flott.. Mer ryddig Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 18/01/2007 :  09:46:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
godt at de fikk fjernet alt det som var gått ut på dato, stevner fra 2004 osv....... Mer ryddig!
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 18/01/2007 :  10:07:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg likte også godt de nye sidene =)
Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 18/01/2007 :  16:32:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Kjempebra[Y]
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

LeMi

» VIP

France

Skrevet - 18/01/2007 :  19:35:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeMi  Svar med kopi av melding
Syns det ble mer oversiktlig nå :)
http://lemi.lenegallery.com
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 19/01/2007 :  09:35:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Men; Er det sånn hos dere også, at når dere logger inn , så er dere pluttselig logget ut igjen så fort man går videre fra medlemssiden deres? Det er det nemlig med meg. Legger ikke igjen spor etter meg på noen av sidene jeg har vært på, og det kommer heller ikke nye på listen min. Har stått de samme nå i to dager, og jeg vet det ikke stemmer.. Flere som har opplevd det?
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 19/01/2007 :  12:25:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Ja, Maria, jeg har også opplevd det. Jeg er den som liker å være online 24/7. Og den lista med "sist sett her" her står "på stedet hvil" når besøksantallet har steget med over 100.

Ellers syns jeg det var kult med blå meny, og er glad for at de har fått fjernet gamle annonser. mye mer ryddig.

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 19/01/2007 :  20:41:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Syns det ble helt ok jeg :) Pent i grunnen.
Eneste er at banneren på toppen blir anonym i forhold til reklamebanneret på samme sted på siden.

Guro
Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 20/01/2007 :  11:57:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Synes det ble bra jeg!
Mye mere oversiktelig og likte skriften veldig godt!

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

TineogVindur

Norway

Skrevet - 31/01/2007 :  12:45:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTineogVindur  Svar med kopi av melding
Det eneste som er negativt er at den logger ut kjempe fort! noe som irriterer meg!:P men det andre er bra!:)
- Tine & Vindur <3 Gå til toppen av siden

Osiris_Mayestix

» VIP

Norway

Skrevet - 03/02/2007 :  23:45:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOsiris_Mayestix  Svar med kopi av melding
syns det ble veldig fint..ble veldig ryddig
~Feltritt tre ganger så gøy~ Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 04/02/2007 :  01:31:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
eneste som er dumt, er du kan ikke trykke i menyen til venstre for og komme inn på mix du må liksom helt øverst på siden, og det er litt slitsom om du sitter og leser neders på en vip, og så m¨du bla helt opp for og komme deg på mix
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 18/02/2007 :  10:16:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Veldig bra, men all den hersens reklama som blinker her og der gjør meg sprø... Synes det begynner å bli mer reklameside enn en hestemarked side..

Spiser jo opp hele siden.
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 18/02/2007 :  10:39:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Litt mye reklame kanskje...
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 18/02/2007 :  12:19:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
altfor mye reklame. Andel av siden med "hesterelatert" stoff bare krymper og krymper. Nesten vanskelig å finne vipsiden blant alt rotet.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.