hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kraftfôr--hvilket er best?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Kraftfôr--hvilket er best?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Live77

Skrevet - 16/12/2003 :  10:46:19  Vis profil  Svar med kopi av melding

Vi forer med Champion Komplett til våre hester(ridehester), men jeg lurer på om det er allment kjent om et annet fôr er bedre. Til min forrige hest ble det gitt bygg(ridesenter=sparer på forutgiftene???), men jeg aner ikke om dette er hverken bedre eller dårligere.
Virker soom hestene fungerer greit nå, men ting kan jo alltid bli bedre.
Kan noen fortelle meg litt om deres erfaringer?

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 16/12/2003 :  11:18:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Jeg har brukt champion, men ikke komplett. Blander selv sammen havre, bygg, betfor, energi osv alt ettersom. Bruker oppdrett til unghesten
Gå til toppen av siden

sammy
» VIP

Norway

Skrevet - 16/12/2003 :  12:34:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesammy  Svar med kopi av melding
jeg bruker champion energi, samt havre, til min og er veldig fornøyd med det. men skal ikke uttale meg om hvilket merke som er best, da jeg ikke har noe særlig kjennskap til andre i praksis... Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 17/12/2003 :  12:12:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker Norgesfor, men har gode erfaringer med champion også. Gå til toppen av siden

aasvang100

Norway

Skrevet - 18/12/2003 :  03:00:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
bruker bare norgesfor, har hatt allergiske reaksjoner på blodsene mine ved bruk av champion. fikk igjen en unghest for 4 uker siden og den hadde også fått reaksjon på champion. Står nå på for fra norgesfor, og er bra igjen
Gå til toppen av siden

Ida KR

» VIP

Skrevet - 18/12/2003 :  11:53:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker Norgesfôr pellets (sport), og Champion gull.
Liker ikke komplett. Da fôrer jeg heller med Norgesfôr sport eller Champion energi/gull, og så kompletterer jeg evt. med hel havre ved siden av om det er behov for det.

Gå til toppen av siden

epetra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2003 :  18:04:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseepetra  Svar med kopi av melding
Selv bruker jeg norgesfor standar, er fornøyd med det. Tilsetter havre p.g.a treig hest
en hest er en hest, et menneske er et menneske. vi kan ikke forstå hesten 100% kun 99% Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.