hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ledig stallplass i Bergen...?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Ledig stallplass i Bergen...?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mie&Joy

» VIP

Skrevet - 14/01/2007 :  17:00:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
Hei! er det noen som vet om noen flere steder hvor jeg kan se etter ledig stallplass i Bergen? HAr sett på dyrenett, hestemarked, og finn.... Stallen hvor jeg står nå skal slutte å leie ut nemlig:(:( Håper at noen kan hjelpe meg! ;)

BirgitteG

Skrevet - 15/01/2007 :  17:57:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.
Jeg kan bare si lykke til;
Jeg er nr 10 på Hjortland,
nr urealistisk på Alvøen,
og får nok heller ikke plass på sletten...
Moldegaard kunne jo heller ikke være lengre vekk...
Har du prøvd Smørås??
Hilsen Birgitte
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/01/2007 :  18:33:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg hørte om en stall som snart skulle få ledig plass, men husker ikke navn.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 15/01/2007 :  19:29:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Tror det er litt manko på ledig plass her i Bergen for tiden, ja..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

AsgriimSvarten

» VIP

Skrevet - 15/01/2007 :  21:16:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror smørås snart skal legges ned.. Men er ikke 100% Sikker da. Gå til toppen av siden

Mie&Joy

» VIP

Skrevet - 16/01/2007 :  23:42:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
huff....ja det skal ikke være enkelt altså...
vet om en del småstaller som har ledig, men det er jo så himla langt vekke!!! har ikke tid til å reise så langt.... ender sannsynligvis med at jeg må sette vekk hesten eller selge den
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 17/01/2007 :  12:25:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Hvor bor du hen da?
Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Mie&Joy

» VIP

Skrevet - 18/01/2007 :  18:10:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
nattlandsfjellet... Men nå ender det mest sannsynlig med at forrytteren min kjøper han og har han på en privatstall i alvøen... beste løsningen jeg kan få il tror jeg, for nå kan jeg vaffal ha han 2 ganger i uken... Gå til toppen av siden

BirgitteG

Skrevet - 18/01/2007 :  20:52:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Mie...

Privatstall i Alvøen???
Fortell mer...jeg begynner å bli desperat...Jeg MÅ ha tilgang på ridehall.
Hilsen Birgitte
Gå til toppen av siden

Mie&Joy

» VIP

Skrevet - 19/01/2007 :  16:26:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
er ikke så mye å fortelle likevel..=/... var ledig der for en uke siden, men nå har de fyllt opp....:(desverre!!!! Gå til toppen av siden

Mie&Joy

» VIP

Skrevet - 19/01/2007 :  16:30:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
er ikke så mye å fortelle likevel..=/... var ledig der for en uke siden, men nå har de fyllt opp....:(desverre!!!! Gå til toppen av siden

Synnik

Skrevet - 19/01/2007 :  23:27:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Birgitte.
Når kommer du til Bergen igjen? Har muligens en god løsning til deg...
Har du en mail adresse?
Vet ikke om du husker meg... Har hatt X-antall hester på Hjortland i mange år. Morten sine osv..
Men det kan vi finne ut av vettu.

Gi meg en mailadr. så skal jeg se om jeg kan fikse noe.
Gå til toppen av siden

Mie&Joy

» VIP

Skrevet - 20/01/2007 :  11:08:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
fortsatt ingen som vet om stallplass i Bergen? =S begynner å bli desperat no...må være ute av stallen til 11/2.... Gå til toppen av siden

BirgitteG

Skrevet - 20/01/2007 :  16:46:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synnik.
Du må gjerne skrive meg en mail på chewit100@hotmail.com
Hilsen Birgitte

Forresten kommer til Bergen til sommer...
Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 20/01/2007 :  16:54:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Hvis du bor på Nattlandsfjellet, har du vært nede og snakket med dem som leier den lille stallen der som Roligheten var før? Kan jo hende de har ledig, de leier jo hele stallen.

Rundtom på Totland og i området der, er det ingenting ledig? Det er jo ikke så langt unna deg? Uansett, så er det sikkert ledig på Bontveit, og hvis ikke så trenger man som oftest ikke å stå i evigheter på venteliste.

Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 20/01/2007 :  16:56:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Det går jo an å ringe til folk som leier ut, selv om du ikke er akkurat i målgruppen. Feks her: http://www.hestemarked.no/annonse.asp?kat=10&ukat=66&ID=187215
Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.