hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ledig stallplass i Bergen...?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Ledig stallplass i Bergen...?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Synnik

Skrevet - 20/01/2007 :  17:03:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mie og Joy.

Heisann.
Det er ikke så vanskelig å få stallplass i Bergen for tiden faktisk.
Hvis du er avhengig av bane så har blandt annet disse stallene ledig, eller har nylig annonsert stallplass;

Øvre Eide gård. Flere bokser ledig.

Stall Trengereid på Sotra.( Vip Stallt)

På Hjortland er det ledige bokser på nabogården.( Vip Blossigullet)

Aasegarden ( Har egen hjemmeside, søk) Det skal være helt fantastisk bra der!!!

Dessuten finnes det mange privatstaller rundt omkring, uten bane. Kommer an på hva man vil ha.
Har aldri opplevd at det har vært så mye ledig rundtom som det er nå jeg. Og jeg har drevet på i Bergen i maaaaaaaaaange år.

Lykke til i letingen, ordner seg helt sikkert.

Gå til toppen av siden

Mie&Joy

» VIP

Skrevet - 21/01/2007 :  16:47:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
Er klar over at der er en del ledige i området,men hverken jeg eller forrytter har tid til å sitte 1++ time på bussen hver vei... Aasegården feks. ligger jo på knarvik, bruker halvannen time ut der med buss=/... Og har hørt mye negativt om stallen ved siden av hjortland, også stall trengereid, men det er nå forsåvidt greit, kunne alltids prøvd der,men det er for langt å reise ut på sotra også.... Totlandsområde(dyngeland), er der jeg har stått nå,men der er det ikke mulig lengre å leie i den stallen jeg står, og nabostallene er fulle:(.... så det skal ikke være lett! men nå er det mulig at jeg finner en stallplass i fana da!(ikke den på grimseid, det er også alt for langt vekke, og jeg har ikke tilgang på bil alltid, som det står i annonsen at du må ha-dårlige bussforbindelser) Gå til toppen av siden

kari anne
» VIP

Skrevet - 24/01/2007 :  13:51:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Øvre eide gård ligger i eidvåg. Ca 15 min fra sentrum med buss og bussen går så å si hele tida. :)
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2007 :  21:09:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Det er ledig på Øvre-Eide ja!

Vi trenger flere nye kjekke folk, siden Kari-Anne og gjengen flytter fra oss...

Kan fortelle deg litt om stallen,miljø o.l hvis du sender meg en mail eller noe ;) anne_ki@hotmail.com dersom du er interessert!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Mie&Joy

» VIP

Skrevet - 29/01/2007 :  20:53:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
Ingen som vet om noe annet??
Trenger stallplass før den 11....
Gå til toppen av siden

Mie&Joy

» VIP

Skrevet - 04/02/2007 :  00:48:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
da er stalljakten over fått stallplass på hjortland =)(= gleder meg til å flytte opp! Gå til toppen av siden

BirgitteG

Skrevet - 04/02/2007 :  11:15:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Mie.
Det var deilig du har funnet plass til Joy. Og Hjortland kjenner han i allefall godt, selv om det er lang tid siden sist han var der.
Hvilken stall er det du skal stå i?? Vi ses nok om 5 mnd, da kommer jeg med mitt dyr.
Hilsen Birgitte.

Gleder med til å se Joycen igjen...har ikke sett han på 5 år!
Gå til toppen av siden

Mie&Joy

» VIP

Skrevet - 04/02/2007 :  12:29:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
Ja, er kjempeglad skal stå på den stallen ved siden av selve senteret, er 12 stk. på venteliste på senteret, så det gadd jeg ikke håpe på en gang Men nå får vi nå ihvertfall bruke ridehall og!!! sinnsykt deilig å ri i ridehall igjen altså...! Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 04/02/2007 :  17:00:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Er det ikke der de ikke har luftegårder?
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 04/02/2007 :  17:52:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er det ikke der de ikke har luftegårder?

Opprinnelig postet av lino

hæh?? som at de kun kan stå på boks eller bli ridd??

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 05/02/2007 :  11:10:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Ja, hørte no om det. I sommer hadde de beite utenfor stallen, men sånn jeg forsto det var det ikke mulig å gjøre det om vinteren fordi da ødelegges jo hele beitet når det ikke er frost. Har hørt mange som har klaget på det, og sto jo i stallen ved siden av - så aldri noen hester ute. Bare én av dem som spurte sårt om å få ha hesten sin på beitet jeg satt opp (på beitet som tilhører stalllen der jeg sto). Trodde faktisk ikke at det sto hester i den stallen engang, før jeg så det på en eller annens vip..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Mie&Joy

» VIP

Skrevet - 06/02/2007 :  21:13:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
De holder på å bygge nye luftegårder, snart ferdige:) og der er beite de får bruke, og de kan slippes i banen, så han skal nok få komt seg nok ut;) Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.