hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Join up og resten av Horsemanship opplegget
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Natural Horsemanship
 Join up og resten av Horsemanship opplegget
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

solanju

Norway

Skrevet - 19/01/2007 :  13:35:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Ja det er det. Men det var vel fokuset på join-up som på en måte var en del av denne tråden.. eller misforsto jeg? Men rundpaddock er kjekt det, til sitt bruk!
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

ExhinaogStine

» VIP

Skrevet - 24/01/2007 :  14:07:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har brukt Join up en gang. Men den ene nl hoppa som står hos oss. Hun er en veldig bestemt dame som vet hva hun vil. Kom ikke her og plukk på henne nei!! Hun er tøff og uredd. En ledertype egentlig. Jeg tok henne med og prøvde join up fordi hun en periode nesten ble litt uhåndterbar for meg.
Jeg sendte henne rundt en gang og signalene kom på rekke og rad. De kom etter bare et par runder, så da var det gjort. Nå følger hun etter meg og forstår at jeg prøver å fortelle henne noe. Før var jeg mer en pest og en plage for henne siden hun ikke helt skjønte at jeg prøvde å snakke med henne.
Men jeg har ikke prøvd det med noen av de andre hestene. Det trengs ikke. Om jeg ikke har leder rollen for alle så er det mine regler som gjelder når jeg er sammen med de.
Men jeg synes at det er litt merkelig at de som i utgangspunktet har en hest som de har en god tone med skal prøve join up. Om hesten forstår at dere er "på samme siden"- eller som du kan lære masse vil det ikke være nødvendig med join up- mener jeg. Hva er det du da liksom mener du skal oppnå med join up metoden? Når det meste liksom er ok? Man må jo ha et mål med å gjøre ting man gjør- om man allerede er på god vei til å nå målet- hvorfor skal man begynne på nytt med join up?
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 24/01/2007 :  19:10:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Amen og bøyer meg i støvet for denne fantastiske smarte damen!!!!
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 24/01/2007 :  20:44:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
VELDIG, veldig enig med Stina. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.