hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sjabraker hos Horze- m brodering
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Sjabraker hos Horze- m brodering
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2006 :  00:48:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
Vurderer å kjøpe meg nye sjabraker nå, lurer litt på å få de brodert også.
Noen som har erfaring med brodering hos Horze og bestilling også forresten? Tar det lang tid osv?

Tenker på disse to sjabrakene: http://horze.com/product_info.php?cPath=41_13&products_id=17042 i lys blå, noen forslag til farge på brodering, skrifttype, skriftstørrelse og skriftfasong? Også denne: http://horze.com/product_info.php?cPath=41_13&products_id=17055 i mørk blå, noen som har forslag til broderingen?
Skal stå Linndi Nordgard på en side...
Og er det noen som hvet hvordan disse sjabrakene er? Gidder ikke å kjøpe drittsjabraker

TORHILD

» VIP

Skrevet - 29/12/2006 :  01:14:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åhhh... de to schabrackene liker jeg veldig godt =) Ønske-ønske....
Horze er gode både med broderinger og frakt-tid.

Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 29/12/2006 :  20:08:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg liker Isabell Dressage sjabraken veldig godt, har ingen selv, men ikke langt fra å kjøpe en eller to...

Ang Horze så ligger det ikke så lagt unna meg, så har aldri bestillt der i fra, men har vært innom der noen ganger nå. Sist vi var innom var det en veninne av meg som ville brodere sjabraken hun kjøpte, vi sto vel å ventet ca 10 min før den var ferdig, så det er langt i fra ille.
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 31/12/2006 :  01:15:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg bestillte sjabrak med brodering på, og fikk den etter 4 dager. Er kjempeførnøyd;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

FreeDi

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2006 :  22:42:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nettop besttilt dressurschabrak fra Horze. Da en sånn billig i Horze merket. Jeg har aldri gjort det før, alltså med brodering, så jeg er meget spent ! :P Det var en mørkeblåd med søvkant og med sølv skrift. Valgte skrifttype som begynte på .. Z ? Tok den i Uphill .. ? Står Free Di & Ingvild :) <3 Mellom skrifttype og på venstre siden . Blir dette bra ? :P
Free Di & Ingvild ;* Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 01/01/2007 :  20:07:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Fikk en schabrak med brodering på fra Horze til jul :) Den var superfin!
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2007 :  21:56:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
jeg har en i grønn, sånn velour. kjøpte på OHS da, så blir noe annet, men den er iallfall superfin!
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Nedre_Kjønås_Gård

Skrevet - 06/01/2007 :  15:17:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNedre_Kjønås_Gård  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNedre_Kjønås_Gård  Svar med kopi av melding
Jeg bestilte brodert chabrak 4 dg. før jul. Tenkte at da kommer vel ikke pakka før utpå nyåret, midt i julerushet som det var. Dagen etter fikk jeg en telefon fra Horze om at det var vanskelig å brodere det jeg ønsket på akkurat den type chabrak, så fikk tilbud en annen type, etc. Skikkelig service, og etter nok et par dager kom pakka hjem til meg.

Det kaller jeg bra handel!!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.