hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Vinterdekken
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Vinterdekken
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

-Maria-

Skrevet - 28/12/2006 :  15:24:46  Vis profil  Svar med kopi av melding

Driver og leter etter dekken på nettet.. ; Vinterdekken som holder hesten tørr og varm når han står ute.. Noen som har gode tips med hensyn til kvalitet, passform og pris?
Hesten er nokså kort og smal i kroppen, bruker sikkert 125, tenker jeg.
Hører så mye positivt om skoies og min hestebutikk, så tenkte å lete der da :-)

Finnes det andre nettbutikker «i samme gate» (tenker service/levering)?

Hilsen Maria.

rusket

Skrevet - 28/12/2006 :  22:02:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det avhenger av hvor mye penger du er villig til å betale. Aller best erfaring har jeg med dekken med wug (dekken som dekker nakken, men ikke hele halsen).
De sitter veldig godt, og pga wug'en så kommer ikke regnet nedunder dekkenet. De er kort sagt supre!

Jeg har et dekken fra Rhino (horsewhare) som jeg kjøpte fra www.lillestromhestoghund.no
Det finnes uten fyll, medium fyll og heavy fyll. Koster ca 1500 kr. Utrolig slitesterkt og har fantastisk god passform.

Har kjøpt et fra weatherbeeta nå som koster ca 1000 kr på www.selabua.no
Har akkurat samme funksjon som det andre, bare annen boglukking.

lillestrøm hest og hund sender samme dag så lenge de har varen på lager, lønner seg å bestille per tlf.

Ellers hvis du ønsker dekken av den billigere typen så anbefaler jeg godt www.borjestingsryd.se

Alle mine varer har kommet innen 1 uke, og det er jo ganske så holdbart

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

Alerta

» VIP

Norway

Skrevet - 28/12/2006 :  22:47:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlerta  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlerta  Svar med kopi av melding
Jeg kan virkelig anbefale HL Equipment Oslo Ultimate Vinter .
Ett dekken i virkelig klasse,litt dyrt,men er absolutt verdt det!!!
Har ALDRI hatt noe vinterdekken som har vært bedre enn det..
Også weatherbeeta dekkene er supre!

Link: http://www.hesteshoppen.no/?pg=Info&pID=91&openMenu=true

Klem Aina & Alerta<3

Side by side,or far apart,you'll always be inside my heart!
Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 28/12/2006 :  23:08:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Har et dekken fra Skoies;) en kopi av HL dekkenet, er suuuuper fornøyd med det, slitesterkt var det oxo;) Det er det beste dekkenet jeg har hatt, oxo det som har holdt lengst;)
FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2006 :  00:50:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
Har god erfaring med WeatherBeeta sine dekken Og også HorseGuard har gode dekken. :) Holdbare, varme og holder hesten tørr :) Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 29/12/2006 :  01:12:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg holder også en knapp på Weatherbeeta-dekken. Utrolig gode dekken til fornuftige priser. Jeg har selv to stykker, et WB Landa Lite og et WB Landa Combo, begge kjøpt på Stall Frisk. Rask levering, pleier bare å ta to-tre dager, så har du pakken http://www.stallfrisk.no/hesteutstyr.php?kat=dekken
Gå til toppen av siden

Corino

Norway

Skrevet - 29/12/2006 :  08:35:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCorino  Svar med kopi av melding
Jeg har nettopp kjøpt et dekken i fra børjes tingsryd (borjes-tingsryd.se) til åringshingsten min. Er av type himalaya vinter koster rundt 600 kr men det virker som et veldig bra dekken middels tykk, holder vann veldig bra ute. Det er til å anbefale vis du er ute etter litt bilig dekken. Kan være kjekkt det vis du har en leken hest. Gå til toppen av siden

-Maria-

Skrevet - 29/12/2006 :  13:55:47  Vis profil  Svar med kopi av melding

Hehe.. han er litt vilter ja, unghest!
Å bestille varer fra börjes, er det som å bestille i Norge? Slipper sånn tolltull? Er det noen som har dekken fra Bole? Eller erfaring med bestilling og varer der fra?

Litt OT; Hurtigbandasjer, noen som har prøvd slike?
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 29/12/2006 :  15:55:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å bestille fra Børjes er som å bestille fra Norge. Du får varene i oppkrav, og det eneste som kommer i tillegg er porto.

Mie&Joy

» VIP

Skrevet - 30/12/2006 :  13:15:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
jeg har nettopp bestillt et vinterdekken fra høøks:) hp turn-out winter tror jeg det het... lyseblått, med 350g for... nedsatt fra 999 til 499 akkuratt nå!
hp dekkenene har jeg veldig god erfaring med:):) *løp og kjøp*
Gå til toppen av siden

iffay69

Skrevet - 11/01/2007 :  11:27:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
noen ganger er man snillere med hesten sin ved å gjøre mindre - ikke mer!
Når vi kler på hesten er det vanligvis for vår egen skyld, ikke for å dekke hestens behov
Gå til toppen av siden

EwanderCroft

Skrevet - 11/01/2007 :  17:55:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heihei!
Kjøpte meg Storm Shelter rug hos horze for en måned siden og er veldig fornøyd med det så langt! Holder hesten tørr og varm og har god passform til min hest (smal). Dekkenet er på tilbud hos horze til 511 kr. Vi skal kjøpe et likt til den andre hesten våres også. :)
Gå til toppen av siden

-Maria-

Skrevet - 12/01/2007 :  00:31:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
noen ganger er man snillere med hesten sin ved å gjøre mindre - ikke mer!
Når vi kler på hesten er det vanligvis for vår egen skyld, ikke for å dekke hestens behov

Opprinnelig postet av iffay69

Jo, kan være med på den, meeen...

Nå har det seg sånn at når man skal drive å trene innendørs om vinteren er det noe upraktisk med teddybjørn til hest (om de er aldri så søte).

Her vi bor har det en tendens til å bli ganske kaldt når det først er kaldt (innlandstemp), og da er løsningen for meg å bruke dekken

-Maria-
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 24/01/2007 :  19:48:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg kan virkelig anbefale HL Equipment Oslo Ultimate Vinter .
Ett dekken i virkelig klasse,litt dyrt,men er absolutt verdt det!!!
Har ALDRI hatt noe vinterdekken som har vært bedre enn det..
Også weatherbeeta dekkene er supre!

Link: http://www.hesteshoppen.no/?pg=Info&pID=91&openMenu=true

Opprinnelig postet av Alerta

Jeg kjøpte nettopp det dekkenet fordi alle skrøt så av passformen, men nei, passet ikke hesten min i det hele tatt. hvis noen vil ha det til en god pris rop ut :)

Royal-X

» VIP

Skrevet - 05/02/2007 :  19:19:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! hvordan er Pessoa dekkena? noen som vett...? Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2007 :  19:26:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Hl dekkene syns JEG er helt elendige! Har sett tilfellev. helt elendig passform på mange hester, deriblant var det samme problemet på mitt dekken som på deres. Men vinterdekkenet med halvhøy hals har jeg sett har ligget veldig godt på di fleste hester, men regndekkene overhodet ikke. Men for meg, skal jeg aldri kjøpe noen av disse igjen.
Holder en knapp på Horseware & Bucas jeg!

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.