hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - ny hel- og halvtime
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 ny hel- og halvtime
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 20

solanju

Norway

Skrevet - 12/01/2007 :  11:37:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
11.30
Aina: JA!!! kan vi putte dyrlegen min også nedi der???? fnis..
Var alt bra med Lydia???
Sitter her og haler ut tida.. fredagsvask av hus i dag, og det er LITE kjedelig liksom! Urk..

www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 12/01/2007 :  12:00:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
12:00
Stolt kvinnelig bilist på jakt etter ny bil å vrake

Kopi av melding:

Kanskje min kjære charade også kan få plass der da, døde like før jul (eller dvs jeg avlivet den; den døde på vei hjem fra stallen en dag, og da jeg skulle taue den til vraking våknet den plutselig opp fra de døde, fikk veldig dårlig samvittighet da jeg reiste fra den... menmen, trofaste charadis har gjort jobben sin, RIP.

Opprinnelig postet av Natalie_S

Inn med Charadisen, og inn med doktor dyregod. For en teit dyrelege.. Nesten så man kan gjøre jobben selv jo.......

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Osiris_Mayestix

» VIP

Norway

Skrevet - 12/01/2007 :  12:33:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOsiris_Mayestix  Svar med kopi av melding
12.30 jeg er syk, så ligger i senga og ser på tv hehe
~Feltritt tre ganger så gøy~ Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 12/01/2007 :  17:24:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
1730. OOOf.. vaske, vaske.. tenk om jeg bare hadde vært så lur at jeg hadde gjort meg ferdig før i dag.. blir aldri voksen når det kommer til vasking jeg...
Aina. Har en 83 mod uten motor du kan FÅ! hihi... eller vi kan legge den sammen med resten.. begynner å bli en bra massegrav nå.. 4 biler og en dyrlege. Noen flere??? knis

AinaVj

Norway

Skrevet - 12/01/2007 :  18:42:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

begynner å bli en bra massegrav nå.. 4 biler og en dyrlege. Noen flere??? knis
Opprinnelig postet av solanju

Ikke foreløpig med mindre man slipper meg bak rattet

18:30 (og ti min deretter)
Har vært og gått en tur med Stine og Bergumssvarta. Leste analysen. svarta i et nøtteskall det. nå skal jeg begynne å lage mat.

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 12/01/2007 :  19:32:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
19.31: Sitter nå liksom her enda da..
Aina. ja det var vel ikke den mest krevende analysen jeg har gjort... bortsett fra å prøve å glemme alt jeg mente om damen fra før da.. faktisk lettere å analysere de man ikke vet noe om, for da leiter man ikke like ivrig etter ting som kan understøtte de tankene en har gjort seg fra før..
Svarta er den vakreste.. Bortsett fra Bajas da!!!

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 15/01/2007 :  21:56:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
22.00
FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 15/01/2007 :  22:33:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
22.30 oppdaterer ipoden..

solanju

Norway

Skrevet - 15/01/2007 :  23:04:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
2305
Kanskje man skulle gå å legge seg nå?? Finni deg noen ny bil Aina??
I mårra SKAL jeg trene.... Dustekropp!

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 16/01/2007 :  12:01:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
12.00 SITTER PÅ SKOLEN

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 16/01/2007 :  16:34:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
16.30 chatter

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 16/01/2007 :  21:34:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
21.30 skal se Greys Anothomy(sikkert feil skrevet men)

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 17/01/2007 :  08:37:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
08.30

*trøtt* vil hjem å sove
Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 17/01/2007 :  14:08:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
14:00

Kommet hjem fra byen og fra en spasertur i nærområdet for å holde formen vedlike.

Ellers kan jeg vel nevne at jeg har funnet en audi A4 som en kompis av typen skal selge, og som jeg har veeeeldig lyst på. Men først får jeg vel gå i eplehagen og se om pengene vokser på trær

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 17/01/2007 :  15:18:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
15.30 Endelig vinter i Trondheim, skal ut i marka og kjøre akebrett før det begynner å regne igjen *skynde seg*
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden
Side: av 20 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.