hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - ny hel- og halvtime
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 ny hel- og halvtime
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 20

AinaVj

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  09:04:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
kl 09:00

Akkurat kjørt "typen" på jobb og kommer hjem fra DEN trafikk-korken.
Gleder meg til etterpå i dag, for da skal jeg til Lydia. Skal også prøve å ri littegranne. Eller sitter jeg nå og ser på www.bomfrisal.no og fant DEN drømmesalen

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

lillelinda

» VIP

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  10:30:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelillelinda  Svar med kopi av melding
10 30
Tar ei lita pause før jeg skal ut for å pusse 8-10 saler og fore litt hest og sånn..brrr..det er kalt ute:(

hm.. ja, d va d da.. Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  14:22:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
14.23
Det SNØR!!!!!!!!! Juhuuuu...... Endelig feste på bakken, og endelig mulig å trene klikker!!! hihihi... her skal det jobbes!

www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

Osiris_Mayestix

» VIP

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  16:02:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOsiris_Mayestix  Svar med kopi av melding
16.00 er ikke så lenge siden jeg kom hjem fra skolen er sliten, og bare slapper av forran pcen
~Feltritt tre ganger så gøy~ Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  17:28:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
17.30: venter på dyrlegen som skal komme å vaksinere og raspe tenner. Ny dyrlege.. så litt spent på om hun går igjennom "kontrollen".. hehe.. Ikke hvilken dyredoktor som helst til mine gullunger nei!!

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  17:29:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
17.30 skal skifte å dra på stallen..
FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  18:59:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
19.00 ordner litt rundt;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  19:08:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
kl 19:00

Smadra bilen i dag på motorveien da jeg var på vei hjem fra lydia.
R.I.P mitt kjære drog

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 11/01/2007 :  19:28:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

R.I.P mitt kjære drog

Opprinnelig postet av AinaVj

Oi da! Håper du kom helskinnet igjennom det!

19.30

Tok bare turen innom pc-en for å skekke litt mail og greier...
Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  19:35:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

R.I.P mitt kjære drog

Oi da! Håper du kom helskinnet igjennom det!

19.30

Tok bare turen innom pc-en for å skekke litt mail og greier...

Opprinnelig postet av _Bekka_

Hehe..jo a. Jeg fikk ikke en jævla skramme. Typen kjørte inn i autovernet i 100-sone i fjor, og i år var det min tur. Vi begge smasha bilene våres, men ingen av oss kom til skade.
vi har vel en felles skytsengel?

Jeg er hel, men bare noen 1000-lapper fattigere

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  19:43:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Huff så uheldig du er da aina! Min bil døde i jula, men ikke av krasj, mer alderdomssvakhet.. hehe.. Felles begravelse??

rusket

Skrevet - 11/01/2007 :  20:03:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kl 20

Ligger på sofaen i for stor joggebukse og tenker at jeg hadde fått plass til MYE godteri i magen i dag. Vurderer deretter om jeg skal gidde ut i stormen og kjøpe store mengder godis.

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  23:04:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
23.00:
Sitter her og koker over nå!!!
artig å betale for en dyrlege som ikke veit hvordan hestens tannstell skal se ut gitt.. Er det ulvetenner eller? Hm.. nei veit du, det har jeg ikke anelse om... Fint det, men hvorfor i h.... er du her for å RASPE tennene på hesten min da???? HELLO!!!
Gir opp hele dyrlegestanden i området jeg! Veldig moro når det er den eneste av tre som "tar" hest.. tenk om hesten min var SYK.... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

AinaVj

Norway

Skrevet - 12/01/2007 :  10:57:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
11.00

nå har jeg våknet etter å ha sovet i 14 timer
Nei....nå må jeg finne en ny bil.

Solveig: vi kan lage en massegrav har også en mondeo som mista stemmen rett før sommern, og nå har den mista piffen helt.

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 12/01/2007 :  11:12:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
11.00

Solveig: vi kan lage en massegrav har også en mondeo som mista stemmen rett før sommern, og nå har den mista piffen helt.

Kanskje min kjære charade også kan få plass der da, døde like før jul (eller dvs jeg avlivet den; den døde på vei hjem fra stallen en dag, og da jeg skulle taue den til vraking våknet den plutselig opp fra de døde, fikk veldig dårlig samvittighet da jeg reiste fra den... menmen, trofaste charadis har gjort jobben sin, RIP.

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden
Side: av 20 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.06 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.