hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nyttårsforsett for 2007
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Nyttårsforsett for 2007
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/12/2006 :  18:50:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
1. Begynne med hest etter skaden
2. Overleve de siste 2 1/2 årene på vgs

www.hestene.no Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 23/12/2006 :  19:40:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må jo alltid prøve å ha noen Nyttårsforsett hvert år, selv om det ikke er like greit å holde på dem.

-Som vanlig, og som mange andre stoppe med den dumme godisen...
-Fortsetteå trene 3-4 ganger i uka ved siden av å ha hest, selv om det blir sent
-Slutte å ha den "hvorfor gjøre det i dag, hvis man kan utsette til i morgen" innstillingen
-Legge litt mere innstats i skolen (siste året på videregående)

Føler det er mye jeg kan sette som forsett, men blir vel mere ønsker Men ingen er vel perfekte håper jeg!

Har så sinnsykt lyst til å flytte til utlandet neste år, for å kun drive med hest... Så kanskje å la meg selv få lov til å holde på med det jeg virkelig vil gjøre en periode kan være noe? Virkelig ta det siste steget og si til meg selv, f*** heller! ta sjangsen, la deg få lov til å gjøre det du har lyst til, tørr å gjøre det! Haha^^

*bekka som er i en tenke-periode om dagen, og må virkelig legge hodet i bløt, for det er faktisk ikke så lenge til jeg må bestemme meg for hva jeg skal gjøre videre... hmmm!*
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2006 :  22:45:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Vet ikke helt med nyttårsforsett, men prøver å ha noen mål:
-Stå på de tre eksamene jeg har igjen og dermed bestå årsstudiumet
-Finne ut hva pokker jeg skal gjøre etter sommeren!
-Helst finne ut hva jeg skal gjøre med resten av livet også
-Bli bedre kjent med og kose meg masse med den nye kjæresten min
-Begynne å trene! Dette har jeg aldri gjort før, men nå må jeg snart få ut fingeren.
-Se om jeg kan melde meg på ridekurs, eller ri mer dressur/sprang og ikke bare daffe rundt i skogen en gang annenhver uke som nå.
-Få meg en liten "studentjobb"
-Spise mer variert (her går det seriøst kun i pizza og havregrøt!)
-Dra på flere turer; jeg skal ta helger i Eid, Trondheim og Oslo, samt noen dager i Skottland før sommeren, og i sommeren skal jeg ta minst en skikkelig ferieuke på et varmt sted! (ifjor sommer var jeg kun en uke i Tromsø hvor det var ca lik temperatur som det er nå ute :P)

(Og siden jeg nå har jobbet med småunger noen dager ble jeg plutselig verpesjuk og vil ha unger og mann og hus og volvo og golden retriever, men det tror jeg vi venter noen år til med, haha)

Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 24/12/2006 :  00:37:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Har aldri seriøse nyttårsforsett, for holder dem aldri uansett:p Men noe jeg kunne (les: burde) forandre på er:

- Slutte å komme for sent på skolen (og alt ellers for så vidt) hver bidige dag.
- Sove mer (ikke være nattedyr i ukedagene:p), sånn at jeg blir litt mer opplagt og "får overskudd", som det så fint heter;)
- Få ting gjort, jeg er en av disse "utsette-alt-til-siste-liten"-menneskene. Ta tak i ting og ta intiativ, ikke være lat og svime rundt x)
- Kvitte meg med snop-avhengigheten? (umulig, men nevner det for det om:p)

Kort sagt vil jeg egentlig forandre hele meg, men det blir litt voldsomt tiltak:p

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

MarenElskerHera

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2006 :  13:36:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarenElskerHera  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarenElskerHera  Svar med kopi av melding
skal på mange flere kurs i hessdalen med Karen å sikker flere gjennom Glói åsså?:P åsså må jeg jobbe med sitsen min:D
Hester er ikke en hobby, men en LEVEMÅTE!:D Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 28/12/2006 :  23:21:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Har jo nyttårsforsetter i år også

Fortsette å trene hver dag, og spise myyyyye mindre snop.

Skal komme meg opp på et par fjelltopper denne sommeren også.

Starte, og få godkjent, 2 lette klasser i kjøring, så vi kanskje kan starte middels etterhvert.

Også har jeg veldig lyst til å komme meg på et Branderup-kurs.

Reise til Cuba (men da må det spares penger).

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 28/12/2006 :  23:34:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

1. Komme meg på kurs om dressur på lange tøyler
Opprinnelig postet av Guro

Du får sjansen i januar (helga rundt 20. tror jeg), på Nidelven Evt så kan Holter gi deg et kurs.

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2006 :  20:33:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
1. Trene seriøst og målrettet (har ikke vært noe problem men:P)
2. Få kjøpt en ålreigt hest
3. Bli flinkere til og rydde
4. Bli flinkere på skolen så jeg kan komme inn på den skolen jeg vil

husker ikke fler i farta..

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

Osiris_Mayestix

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2006 :  23:42:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOsiris_Mayestix  Svar med kopi av melding
1. trene mer
2. spise mindre godis kommer aldri til å skje hehe
3. bli flinkere på skolen

~Feltritt tre ganger så gøy~ Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2007 :  00:53:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding

1. Trene mer og spise sunt! (Spiser ikke så usunt, men man kan alltids leve sunnere )
2. Tenke posititvt! (Eh, ja, er litt negativ, iblant )
3. Bli flinkere til å drive med vennene mine! (Er på god vei )

Har vel egentlig ikke noe mer jeg, sitte mindre på data kanskje? Men DET er vanskelig *hehe*!

Haoli <3 Gå til toppen av siden

ChapmanLane

» VIP

Skrevet - 01/01/2007 :  19:34:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideChapmanLane  Svar med kopi av melding
1: Være mer bestemt med brødrene mine, som alltid skal sitte på datan når jeg skal.
2: Skal trene hver mandag + hester, fotball og twin-tip. (må trene,, for hjelper broren min med å løfte opp vekter)
3: Prøve å gjøre leksene mine bedre og oftere.
4: Ikke bli irritert og sint på folk

R.I.P Perle Turi :'( Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 01/01/2007 :  20:28:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lære meg å koke poteter
simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2007 :  22:27:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Rusket, du må vel ha årets "letteste" nyttårsforsett :) Du har i allefall ett oppnåelig forsett da.
Selv MÅ jeg trene mer (ikke så mye som skal til akkurat) og spise sunnere. Bare MÅ!!

Beate & Alger Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 02/01/2007 :  13:51:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Mine nyttårsforsett 2007:

1: Trene hardere

2: Sunt kosthold

3: Holde orden og styr på tingene

4: Være 100% groom for alle 12 hestene "mine"

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 02/01/2007 :  14:02:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Rusket, du må vel ha årets "letteste" nyttårsforsett :)
Opprinnelig postet av Alger97

Beate, hvis du hadde sett (og smakt) mine "kjøkkenferdigheter" så hadde du forstått at det å koke poteter ikke er en enkel sak for ei enkel blondine

Jeg slutta å røyke i september, et forsett bør vel være å fortsette å være røykfri!

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.