hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva gir dere hestene deres på julaften?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva gir dere hestene deres på julaften?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2006 :  18:30:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding

HHei!

Jeg lurer på hva dere gir hestene deres på julaften
Har tenkt å gi noe godt til hestene, så har dere noen tips?
Blir veldig takknemlig for alle svar

Hilsen Jasmine = )

- Jasmine og Ponniene -
Redigert av - LilleMint den 21/12/2006 18:31:43

spanne_tuna

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2006 :  23:26:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespanne_tuna  Svar med kopi av melding
dette blir min første julaften med egen hest:D jeg kommer nok til å lage en blanding av alt mulig godt hun liker, som gulerøtter, epler osv.. også skal hun få helt nyttstrø i boksen sin:P
*Cathrine & Spanne Tuna for alltid<3*
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2006 :  23:53:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Hva jeg GIR blir vel mase gulrøtter, epler osv. Nytt strø, masse høy har han alltid så blir vel det samme der, ellers kommer vi til å ta en lang kose tur løs, er så heldig at jeg kan gå turer med ham løs å han dilter hvor enn jeg går. Ellers har vi det alltid kjekt om det er jul eller ikke Men xtra godiser, enda mer kos, kose tur, blir det mye av!
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 22/12/2006 :  00:42:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
x.antall kyss
Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 22/12/2006 :  00:52:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Den ene hesten min likte faktisk risengrynsgrøt han, haha. Det syntes han var helt topp, og slikket tallerkenen nesten heeelt ren.
Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 22/12/2006 :  11:18:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mine får ekstra, ekstra! mye sagflis;) så får de gulrøtter, epler og julegave. i år får Hurrycane et bucas dekken. de andre skal jeg kjøpe noe til i dag;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Hege+Blesi

Skrevet - 22/12/2006 :  13:40:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kommer nok til å ta med en del epler. Gulrøtter har han sluttet å spise..

Så skal jeg ta med en koselig ridetur barbak og ta meg god tid i stallen og bare nyte julen
Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 23/12/2006 :  19:03:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
En god balnding av masse rar som ikke ser godt ut i det hele tatt, men som hesten elsker Men ikke mere strø! Hun har altfor mye akkurat nå! (Noen som måtte fylle opp med 4 store trillebårer på torsdag nå det enda var mye strø igjen)
(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 24/12/2006 :  00:41:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Prøver alltid å gjøre hver dag optimal for hesten og skjemme henne bort, så så veldig mye annerledes blir det ikke på julaften:p Men ekstra med epler/gulrøtter i foret. En ridetur blir det vel også (*krysser fingrene for at det ikke regner*)

Prøver egentlig å gjøre dagen normal, tviler på hesten bryr seg med gaver, ekstra strø i boksen osv:p men for all del, er sånn selv;) Julekort på boksen og hele pakken=)

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 24/12/2006 :  01:40:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min hest skal få fletter med rød sløyfe og juledekken. samt røde epler, gulrøtter og mandarin :). Så skal vi ri på skrytetur og levere julegaver :). GOD JUL ALLESAMMEN Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 24/12/2006 :  11:19:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
mine skal få røde sløyfer i luggen x)

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 24/12/2006 :  14:16:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Prøvde å sette rød sløyfe i luggen på Roxanne, men ble bare sur på meg xD Så da ble det nytt strø i boksen, lick it også masse snop og frukt.
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Musken

» VIP

Skrevet - 24/12/2006 :  14:36:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMusken  Svar med kopi av melding

Her i gården er det hel fliing, rød sløyfe i panneluggen og en riktig god frukt bufé.

Julemiddagen:
- Først tar vi kraftforet ( halv rasjon av det de vanligvis får, vil ikke risikere kolikk om det blir for kraftig kost på dem).
-Så blandes det i melasse vann til det blir en passe tykk grøt.
-Så kutter vi opp frukt og grønnsakene.

Ingredienser:
Epler (røde og rosae i år), pærer, bananer, gulerøtter og danderer over med grønne druer.
Tidligere har vi også brukt klementiner og appelsiner, men hestene var ikke så glade i dem.

Og husk, alt med måte!

God jul alle sammen!

http://www.freewebs.com/morgan_kane/ Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 24/12/2006 :  15:28:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
tnå... så søtt bilde

MarenElskerHera

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2006 :  13:33:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarenElskerHera  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarenElskerHera  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke egen hest, men jeg garangterer at hestene til Karen får et juletre hver?:P
Hester er ikke en hobby, men en LEVEMÅTE!:D Gå til toppen av siden

katrine89

Norway

Skrevet - 25/12/2006 :  14:40:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekatrine89  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekatrine89  Svar med kopi av melding
Jeg ga hesten min en HAUG med epler & brødskalker :)
OG nytt strø + en del mule-nusser <3

Din hest er ditt speil som uforfalsket gjengir dine dårlige sider.
Se din hest i øynene - og la deg ikke skremme av sannheten.

Sweet Sandore - Jeg elsker deg! <3
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.