hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Er dere medlem av dyrenett sitt forum oxo?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Er dere medlem av dyrenett sitt forum oxo?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

karen&irpill

Skrevet - 21/07/2005 :  18:30:48  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingkaren&irpill  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekaren&irpill  Svar med kopi av melding
Enig med deg Spoff.
Jeg synes det er MYE bedre her, var en del på dyrenett før, men synes
jeg ikke får no ut av det lenger.
Ellers syns jeg det er veldig ålreit å se på Ellen Ofstad sitt forum, lærer mye der. Har registrert meg, men har glemt både brukernavn og passord! Sånn kan det gå
Nå har jeg også meldt meg inn i www.naturlighestehold.no sitt forum (tror det var den adressa), og det virker også som et fint forum selv om det ikke er så mange medlemmer der enda.

[Karen og Irpill] Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2005 :  21:49:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Enig med spoff. Titta litt innom dyrenett sitt forum før, men etter de skulle ha 5 kroner for at jeg skal kunne bruke det ble det takk og farvel fra min side. Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2005 :  11:58:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har vært medlem på dyrenett jeg også, men ikke brukt det så ofte... Nå gidder jeg ikke mer pga den nye ordningen dem har.... Synes det er dumt at de har fjernet det gamle diskusjonsforumet, de kunne ha hatt det der litt til, slik at man fikk lest svarene man hadde fått(det fikk ikke jeg når det gjalt noe med katten min, og det er irriterenes for hadde skrevet flere lange innlegg der)...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2005 :  17:18:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Enig med spoff. Titta litt innom dyrenett sitt forum før, men etter de skulle ha 5 kroner for at jeg skal kunne bruke det ble det takk og farvel fra min side.

Opprinnelig postet av Ragnhild E

Bra det er noen som er enig med meg.. Jeg prøvde fortvilt å kjempe mot dette de siste dagene dyrenetts forum var gratis, men ingen forstod meg. Det er jo ikke snakk om at man ikke har råd til å betale penger, men at det er et prinsipp at man ikke skal betale for en sånn ting.

For min del var jeg kun på dyrenett en gang i blandt når jeg kjedet meg som verst. Og da var det kun for å gi gode svar til mer uerfarne personer. Nå bør det ikke koste 5 kroner å spørre spørsmål heller, men å betale penger for å gi en hjelpende hånd og kun være en god ressurs er iallfall uaktuelt.

Men i helhet.. Et debattforum skal ikke koste penger uannsett hva slags rolle du har i forumet.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 23/07/2005 :  19:05:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må man virkelig betale? Hjelpe meg.. Man kan jo ikke ta betaling for noe slikt vell?
Som Spoff sier; Et debattforum skal ikke koste penger uannsett hva slags rolle du har i forumet.
Enig i det, det blir jo helt feil! Tenk på unger som er en 10-11 år, det er ikke sikkert de har vett til si nei liksom, om de ser at det er betaling..

Har ikke dyrenett kommet med nytt forum nå? Endelig noe som blir oppdatert!

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2005 :  19:30:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jo, dyrenett har kommet med nytt forum, og det er jo det nye forumet vi må betale for å være medlem på. Fint at det blir oppdatert ja, men idioti at vi må betale fem kroner for det. Som spoff sier, det har ikke noe med at vi ikke har råd, det har noe med prinsipp å gjøre. Hvorfor skal jeg betale fem kroner for å kunne dele min kunnskap med andre (ikke det at jeg skal påstå at jeg har så mye kunnskap, men dere skjønner tanken)? Rett og slett en prinsippsak.

Vi får bare håpe at dyrenetts administratører leser dette og tar det til etterrettning.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.