hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Er dere medlem av dyrenett sitt forum oxo?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Er dere medlem av dyrenett sitt forum oxo?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Victoria & Timon

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2003 :  18:06:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoria & Timon  Svar med kopi av melding
Er dere medlem av dyrenett sitt forum oxo? Har sett at spoff og Kristy er der. er det flere. Ikke sånn at jeg må vite det. Bare lurer.
=D

Chatrine

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2003 :  18:23:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei ! Jo er medlem der, men er ikke der like ofte. liker forumet her bedre :)
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2003 :  18:40:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
heisann.

prøver å være litt overalt vettu er ganske likt selve forumet da, men d er litt flere "småbarn" på dyrenett da. og de fleste voksne er litt mer for "det naturlige liv", som jeg har merket iallefall. trives vel bedre her egentlig, det er litt mer erfarne folk her som kan hjelpe når det oppstår problemer... men dyrenett er en fin side det og, bra annonseforum der

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

epetra

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2003 :  20:17:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseepetra  Svar med kopi av melding
heihei

jeg er også der, men er mye mer er, hehe, som de fleste.....

en hest er en hest, et menneske er et menneske. vi kan ikke forstå hesten 100% kun 99% Gå til toppen av siden

Beauty
» VIP

Malaysia

Skrevet - 14/12/2003 :  00:38:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeauty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBeauty  Svar med kopi av melding
Jeg er av og til innom dyrenett. Der er det mange "smaabarn", og de trenger ofte hjelp av de mer erfarne. Da fooler jeg det er litt "min plikt" aa hjelpe dem litt. Men spoor jeg om noe der, faar jeg enten ikke svar, eller litt merkelige svar. Dessuten er det ikke mye aktivitet der...

Ett annet forum som jeg liker veldig, er ellen ofstad sitt forum! Baade det norske og engelske har mye aktivitet, og der fooler jeg de som er der er mer erfarne enn meg. Det er ett flott sted aa spoorre om adferds problemer og slikt, og de som er der inne gir veldig gode, lange svar, noe jeg liker!

hest.no var bedre foor, naa synes jeg det er for lite folk der. Der er det greit aa stille smaa spoorsmaal, men faar inntrykk av at folk der er litt mindre erfarne generelt, og at de tar paa seg erfaring de ikke har(8 aarige jenter som rir uten sal og hodelag i ridehuset paa 4 araber hingster). Debattene der blir fort til krangel, men det hender jeg stikker innom..

Hestehilsen fra Cathy og Nicky Gå til toppen av siden

Ida KR

» VIP

Skrevet - 14/12/2003 :  01:13:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har vært litt innom dyrenett sitt forum, men synes det er lite tess... Teknisk sett er forumet greit nok, men det er ikke der jeg ville stilt sp.mål om jeg hadde problemer med noe, for å si det sånn. Da er hestemarkeds sider bedre, og ikke minst; Ellen Ofstad sine forum - de er kjempebra, og det er stort sett voksne hyggelige folk der med årelang erfaring. Anbefales!

Gå til toppen av siden

colombus

Norway

Skrevet - 14/12/2003 :  13:37:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Var der litt før, men fikk så sjeldent svar på spørsmålene mine...
Hesten er en gave. Ta vare på den. Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 14/12/2003 :  23:17:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Stemmer at jeg har vært innom der også (med samme nick). Må jo prøve Men ikke veldig aktiv da jeg synes nivået der er ganske lavt, og en del av spørsmålene som stilles der i stor grad er de samme som her (ser noen dobbeltposter på "de tre store norske hestestedene"). Dessuten er jeg veldig irritert over den svært dårlige administreringen fra dyrenetts side, så nå har jeg sluttet å bruke dyrenett som diskusjonsforum nesten helt.. Kjedelig at ingen rydder opp, for jeg har faktisk ikke problemer med at hesten tisser i senga (skulle vel vært under debatt om katt), behov for å lese samme innlegg under alle forumene som finnes under hest, eller lese annonser om "fantastiske" noni juice som en snik har postet ved misbruk av forumet. De trenger kort sagt noen som holder litt mer oppsyn, og det mangler de.. Også oppfatter jeg dyrenett som mer "drittslenging" enn her? Mulig jeg tar feil, men synes det.. Og mye rot med alle disse "tidligere innlegg"-postingene. De burde aldri vært der..

Er dog endel innom svenske Bukefalos. Veldig bra.. Men Hestemarked er vel favoritt!

Og når vi først er inne på debattforumer. Hest.no boikotter jeg helt! Rett og slett fordi de ikke tilbyr innloggingsmuligheter som videre utelukker misbruk som stjeling av nick og useriøs identitet. Synes det blir mye tullprat nettopp pga dette. Henvente meg en gang til hest.no fordi jeg synes dette var teit for de som bruker forumet deres, men jeg tror de ikke skjønte problemstillingen og synes forslaget mitt igrunn bare var teit. Teit av dem

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Ida KR

» VIP

Skrevet - 15/12/2003 :  01:00:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er så enig så enig spoff! Enig i hver eneste detalj!
Hest.no sine debatter gidder jeg ikke engang vie et øyeblikk av min tid - noe useriøst skal du lete lenge etter!!

Gå til toppen av siden

Lyngen

Skrevet - 15/12/2003 :  10:49:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er medlem der, under RomeoOGJuliet, men er mest på kattesidene der. Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 15/12/2003 :  15:13:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg stiller meg også bak det frik og spoff sier om hest.no (jeg krever innlogging, slik at jeg har mitt nick for meg selv..)

Spoff: Jeg har også henvendt meg til dem et par ganger med innstendig bønn om at de må gi oss en eller annen form for innloggingsmulighet...men den gang ei...

Jeg har forresten bare lest på dyrenett (men lenge siden nå..), og leser så langt også bare på bukefalos:-) (men der er jo nivået jevnt over bra..)

Guro
Gå til toppen av siden

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2003 :  17:58:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruker å væreder men er bedre her ;) Mye mere aktivitet.

-sPikE-

* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden

pus

Skrevet - 15/12/2003 :  21:43:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
joda, men da pga. min andre store lidenskap KATTER Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 21/07/2005 :  17:38:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg leser av og til gjennom debattene der, men liker hestemarked bedre. Litt mer seriøst, på en måte;) Er ikke medl. på dyrenett. Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2005 :  18:07:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
*hehe* Gammel debatt.. Jeg er ikke der lengre. "Sluttet" på søndag. Har vært lite aktiv i det siste, med unntak av at jeg klaget litt da de ymtet frem om at de nå skulle ta 5 kroner og mobilregistrering fra alle medlemmene.

Av prinsipp betaler jeg ikke penger for å delta på noe så "fritt" og "åpnet" som et debattforum. Dyrentt er dessuten et forum av ganske lavt nivå når det gjelder hesteforumet iallfall. Jeg ville aldri tatt mine spørsmål dit, men det kan være hyggelig å hjelpe andre med gode svar dersom man ser at det lar seg gjøre. Så jeg har gitt noen svar der.. Men det er det altså slutt på. Debattforum er ikke en betalingsting.. Rett og slett!

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2005 :  18:28:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Har vært på dyrenett tidligere, men "glemmer " det bort... Mye av det samme der, her er det mer variert.

Trives mye bedre her

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.