hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - KJENNER DU DENNE HESTEN????
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 KJENNER DU DENNE HESTEN????
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

linnkjersti

» VIP

Skrevet - 10/12/2006 :  22:47:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei...

Jeg har kjøpt en hest som heter Thai Avenue(10 år). Forgie eier sa han hadde vært hos folk over hele landet, altså vært på "flyttefot" hele livet sitt. Han har gått som traver frem til mai06. Stort mer vet jeg ikke om han... Derfor lurte jeg på om du kansje hadde kjennskap til han, kansje også vært en av MANGE tidligere eiere!?? Har bare lyst til å vite litt mer om livet hans:) Er vel ikke så rart?!? hehe Hadde vært fint som du kansje kunne skrivd det du vist om han, enten her eller ta deg tid til å skrive en mail?? Tusen takk

Trenger ikke skrive mye, Hvor han har stått og om han har stått alene, hvor lenge du hadde hadde han før du solgte han videre, og hvem du solgte han til? og eventuelt om han har på noen som helst måte blitt misshandlet!!? Han gjir ikke noen inntrykk av den, men er jo greit å vite:)

Mail: myggen_pooh@hotmail.com

Takk takk

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 11/12/2006 :  00:45:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Legg gjerne denne i Etterlysning kategorien heller, så får du gjerne mer responser i fremtiden
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 11/12/2006 :  02:46:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Veeel - hvis hesten har gått som traver, så MÅ det finnes en god del papirer på den - et eller annet sted.
Den må være avlet som traver, blitt trent som traver, og har altså startet som traver - og det gjør ikke en "uregistrert hest".
Søk etter hesten i traver-registere, eller kontakt DNT (Det Norske Travselskap) - et eller annet sted skal det være noe å finne ut.
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 11/12/2006 :  17:22:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Går du inn her så kan du iallfall "gjette" deg fram til hvor han har stått med tanke på hvor han har startet.
Ellers har dnt hele "historien" hans. Går jo ann å ta en telefon.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

linnkjersti

» VIP

Skrevet - 11/12/2006 :  17:51:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk, alle sammen Gå til toppen av siden

myca

» VIP

Skrevet - 13/12/2006 :  23:10:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei i følge navnet høres det ut som han er etter thai tanic eller hvordan det nå skrives .å han kommer derfor fra egersund siden han heter thai.... . dette var vel ikke til stor hjelp men er nå litt. du kan gå inn på trav forbundets sider å søke på ham så får du hele slekta. Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 14/12/2006 :  10:26:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten er e Ata Star L. (SE) og u Lexie Lobell (US)
Har du ikke papirer på hesten??

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~

Redigert av - lucky june den 14/12/2006 10:27:48 Gå til toppen av siden

linnkjersti

» VIP

Skrevet - 14/12/2006 :  13:07:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
TUSEN TAKK FOR ALL HJELP!!! :)
Nei har ikke fått papirer av forgie eier:o men fikk et tips om å gå inn på dnt. der fant jeg de:)
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 14/12/2006 :  21:07:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
*Lisa Irritere seg over folk som holder igjen papirene når de selger hest. Fy, ikke lov*

Du kjøper ikke bil, heller, uten å få bevis på at du eier den, gjør du vel?
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.