hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - bygge stall
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 bygge stall
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

lillemy112

Skrevet - 10/12/2006 :  12:18:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei!

er d noen som har noen plantegninger over stall?
skal bygge stall selv,men kunne tenkt meg noen ideer til løsninger.
har noen tanker selv om hvordan jeg vil ha d,men kunne vært ålreit å fått noen til

kan jo hende d jeg selv har tenkt er helt bak mål

liwedell

Norway

Skrevet - 10/12/2006 :  16:39:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor mange hester skal du ha plass til da? Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 11/12/2006 :  01:33:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Godt tips er å ikke bygge møkka kjeller under stallen... Mener det er regler mot det nå, men er ikke helt sikker...
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

lillemy112

Skrevet - 11/12/2006 :  22:24:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har tenkt å ha 2 bokser Gå til toppen av siden

katrine89

Norway

Skrevet - 13/12/2006 :  17:01:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekatrine89  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekatrine89  Svar med kopi av melding
Enig med Roxira, ikke bygg møkkakjeller under stallen :) Det kan komme opp giftige gasser som kan skade - og drepe hestene! :O
Din hest er ditt speil som uforfalsket gjengir dine dårlige sider.
Se din hest i øynene - og la deg ikke skremme av sannheten.

Sweet Sandore - Jeg elsker deg! <3
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 13/12/2006 :  18:29:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Veit det nå blir produsert ferdige bokser, såkalte "utebokser" som er et rimelig og bra alternativ til å bygge selv. Venninna mi setter opp en sånn i skrivende stund, med 6 bokser på 3 ganger 3 m. Tre i hver rekke, med tre meter stallgang i mallom. I "pakken" følger det med yttervegger, tak og stallinredning til seks bokser. Minuset er at det bare er tre grader helling på taket, veit ikke om det går an å bestille med brattere tak, hvis du bor på snøfylt område. Boksene kan bestilles større dersom det er ønskelig. Innredningen er sånn "bole"-Innredning med tre nederst og gitter øverst, og skyvegitter i dørene. Stallen settes opp av kjøper, på støpt platting.
Venninna mi har regnet at totalkostnaden på hennes stall, inkludert elektrisitet, lysarmatur, krybber o.l er ca 200.000. selve byggesettet kom på ca 100.000. Syns det så ut til å være helt grei løsning på dette altså. dersom noen er intressert kan jeg undersøke litt mer i forhold til hvem som produserer og evt leveringstid.

www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

amelita
» VIP

Skrevet - 13/12/2006 :  19:17:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ta en titt inn på denne sia: www.finnkikut.no
Kjøpte selv stallbygg med plass til 8 hester, fórrom, vaskespilt og plass til salkammer fra dette firmaet og er meget fornøyd.
De leverer i den størelsen du vil ha, hvordan du vil ha det, og hvor som helst i landet. Stallene blir laga i sverige og delene kjørt hjem og levert på døra di.
På hjemmesidene deres finner du bilder av stallmodellene og også ferdig oppsatte stallanlegg.
Ligger også et par bilder av min egen stall på vip`en min.
Gå til toppen av siden

anitab
» VIP

Skrevet - 15/12/2006 :  10:26:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Amelita: kor dyr blei den stallen? Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.