hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lite liv på mix?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Lite liv på mix?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2006 :  18:27:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Vel vel... Jeg tok meg endelig en tur inn igjen
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 14/12/2006 :  19:52:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
VELDIG mye mindre enn før

KOM TILBAKE DA, KJÆRE FOLK !!!

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/12/2006 :  05:55:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Karen: Du får heller kommer til FH :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2006 :  15:26:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
VELDIG mye mindre enn før

KOM TILBAKE DA, KJÆRE FOLK !!!

Opprinnelig postet av KarenOgHerkula

Den dagen HM faktisk klarer å vise litt seriøsitet så vil kanskje folk vurdere å komme tilbake, men slik det er nå, og har vært en god stund, så tror jeg folk føler seg veldig tilfreds med FH. Ta en tur innom og hils på vettu :)
Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2006 :  15:44:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Karen: Du får heller kommer til FH :)

Opprinnelig postet av Mari^_^

har prøvd å registrere meg, men får det ikke til

siden blir HELT hvit, å det sjer ikke noe

noen som er "eksperter"?

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

iris22

» VIP

Norway

Skrevet - 16/12/2006 :  23:38:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg holder nå til innpå her enda,men det er sjeldent at jeg tar meg tid til å svare på innlegg! Får vel bli flinkere til det
Litt her og litt der... Gå til toppen av siden

Kaja.

Norway

Skrevet - 22/12/2006 :  16:44:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaja.  Svar med kopi av melding
Holder til på FH jeg ja.. HM går så tregt får tia, og FH er så korselig. Ikke missforstå; MIX er kjempekos det også azza :)
- Husk alltid at lyset i enden av tunellen kan være et møtende tog Gå til toppen av siden

spanne_tuna

» VIP

Norway

Skrevet - 27/12/2006 :  23:32:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespanne_tuna  Svar med kopi av melding
akkurat nå var det veldig lite liv her... har vært sånn en stund nå... kom tilbake alle sammen:O
*Cathrine & Spanne Tuna for alltid<3*
Gå til toppen av siden

Shadowfax

Skrevet - 28/12/2006 :  12:03:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tja, hvis det noen gang blir fiksa opp her sånn at jeg kan bla meg gjennom sidene uten alle de problemene som ofte oppstår her, så kanskje... er innom og kikker, men blir som oftest med det..
For tiden liker jeg meg best på FH.. der funker tingene ;)

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 28/12/2006 :  12:41:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
(..)

edit for å si at jeg savner "gode gamle eksamensperioder" når Spoff og jeg hadde eksamensperiode samtidig og var superaktive gjennom hele perioden begge to *smiler* Det var tider det...

Opprinnelig postet av Guro

Så du synes jeg skal ha eksamen igjen? Jeg er her ofte fremdeles, men har etterhvert gått litt lei av å svare på de samme spørsmålene gang etter gang. Før var jeg litt vel ivrig på å gripe de minste spørsmål, vise til gamle debatter osv. Jeg bidrar heller når det er litt "nyere" ting å bry seg på, eller ting som er litt mer interessant. Eller når jeg også bare har lyst.. Er jo så mange andre her som kan svare.. Men jeg pleier da å snoke rundt, men at tiden på nett er noe nedskrumpet med tre jobber og hest, er vel heller ikke til å holde skjul på.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.