hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lite liv på mix?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Lite liv på mix?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/12/2006 :  21:32:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Er på begge jeg også..på en måte.Skriver aldri noe på FH, men er inne hver dag og leser :)

Syns FH er mye artigere og mer lærerikt enn HM.

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/12/2006 :  23:11:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er på begge jeg også..på en måte.Skriver aldri noe på FH, men er inne hver dag og leser :)

Syns FH er mye artigere og mer lærerikt enn HM.

Opprinnelig postet av Vindur og Lise

du må jo skrive litt du og?? Savner jo frieserfolk jeg :)
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 11/12/2006 :  01:29:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Lite folk her for tiden ja...

Er vel selv en av de som er litt giddalaus for tiden når det gjelder å være aktiv her på mix. Er innom og leser hver dag da, men skriver ikke så mye som før. Vet ikke hvorfor egentlig

Leser iblandt på FH og. Er ikke medlem der da, men vurderer å bli. Bare synd jeg ikke var med fra starten av, gått glipp av masse jo:o Litt kjipt å komme der NÅ liksom hehe...

Jeg kommer aldri til å forlate hestemarked altså *trofast smil*, men FH virker jo litt gøy det og^^, Burde kanskje prøves:p

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/12/2006 :  09:57:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Cheri: KOM DEG INNPÅ FH! hehe
www.hestene.no Gå til toppen av siden

aspøylisa

» VIP

Norway

Skrevet - 11/12/2006 :  11:23:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideaspøylisa  Svar med kopi av melding
Kom deg inn på FH!
Der er det så mange kjempe koselige! Blitt glad i FH eg! Har ikkje våre der på ei stund pga. data virus.... Savne de! Men det går ikkje på denne skulen!

ta en kikk på min vip...! Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 11/12/2006 :  16:43:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
cheri - du er en av grunnene til at jeg fortsatt er her kom deg inn, skader ikke å være begge steder! (eller, tar litt mer tid da men...)
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 11/12/2006 :  19:12:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Leser iblandt på FH og. Er ikke medlem der da, men vurderer å bli. Bare synd jeg ikke var med fra starten av, gått glipp av masse jo:o Litt kjipt å komme der NÅ liksom hehe...

Opprinnelig postet av Svalgårds-Cheri

Enig

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 11/12/2006 :  19:13:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Enig

Opprinnelig postet av AinaVj

KOM AN!!!!!
Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 11/12/2006 :  19:18:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Enig

Blir noen innlegg nå og da på mix, men er ikke så mye på pc'n nå siden jeg har fått jobb.

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 12/12/2006 :  18:57:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Det er ikke kjipt å bli medlem nå, langt derifra, vi tar i mot alle med åpne armer! :)

Selv er jeg absolutt mest på FH, men titter innom litt her inniblant også. Det kan jo hende noen vil ha en halvfôr eller helfôrkontrakt :p

Må si at hm fortsatt ikke imponerer ved fravær på svar under spør hm og disse to berømte prikkene som har dukket opp litt mens jeg har smurfa rundt her i dag. Men men, hm er hm med sine kvaliteter, og fh er fh med sine kvaliteter. Og hest.no er hest.no med sine kvaliteter, bare for å ha nevnt dem og.. :)
Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 12/12/2006 :  22:20:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
får ikke til å registrere meg.. når jeg trykker "send skjema", må jeg vente fem sekunder, så kommer det opp en side som er helt hvit, og det står ikke noe på den. og dataen er ferdig med å tenke...

hjelp å få ??

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

AsgriimSvarten

» VIP

Skrevet - 13/12/2006 :  01:06:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, du er morsom karen.. " og dataen er ferdig med å tenke" =D hehe.. Japp, dårlig overtrøtt kveldshumor i heimen nå.. Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2006 :  12:12:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
får ikke til å registrere meg.. når jeg trykker "send skjema", må jeg vente fem sekunder, så kommer det opp en side som er helt hvit, og det står ikke noe på den. og dataen er ferdig med å tenke...

hjelp å få ??

Opprinnelig postet av KarenOgHerkula

Send Wenche en mail eller pm, så hjelper hun deg :)
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2006 :  15:59:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Følte meg virkelig velkommen til FH nå

Ja, får vel komme=)

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 13/12/2006 :  17:59:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Bare å komme, alle sammen :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.