hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lite liv på mix?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Lite liv på mix?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

JohanneOgLita

» VIP

Skrevet - 08/12/2006 :  23:35:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJohanneOgLita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJohanneOgLita  Svar med kopi av melding
Lenge siden jeg har brukt mix nå, men var en tur innom her i går og i dag. Fikk inntrykket av at det har blitt lite liv her i forumet?

Hvor er alle sammen?

Litt folk er her jo, og takk for det

Min blogg, våre opplevelser- http://hest.no/blogg/?bid=623 Med film

Lopke

Norway

Skrevet - 09/12/2006 :  00:03:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
er vel ikke noen hemmelighet at de fleste er på Forum Hest nå..
http://hestene.diskusjonsforum.no/

Grunnen til det er en lang historie. Men den finner du nok om du søker litt..

FH har pr idag 363 brukere og snart 47.000 innlegg

Veldig fornøyd med dette forumet. Kjekk tone.. Moderatorer fikser opp med EN gang..
Masse nye innlegg hver dag. Litt mer intimt kanskje. Litt høyere loft om hva man kan snakke om.

Men er på mixen ennå.. trivelig her og etter det har blitt ryddet litt opp selvom jeg ser rom for forbedringer ennå.
Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 09/12/2006 :  00:12:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Fint med litt reklame for forumhest igjen, hihi
Beate & Alger Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 09/12/2006 :  01:27:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
trives godt på begge steder jeg, fordeler og ulemper ved begge. det er fler "ukjente" folk på mix, på godt og vondt. flere nye meninger ofte, men på fh kjenner vi jo hverandre alle sammen, og det er koselig.
variasjon er livets krydder

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

JohanneOgLita

» VIP

Skrevet - 09/12/2006 :  13:57:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJohanneOgLita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJohanneOgLita  Svar med kopi av melding
Nå har dere 364 brukere på forumet deres

Gå til toppen av siden

JohanneOgLita

» VIP

Skrevet - 09/12/2006 :  14:00:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJohanneOgLita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJohanneOgLita  Svar med kopi av melding
Heeelp!

Har nå registrert meg, men får ikke opp noen bekreftelse etter at jeg har sendt inn sjema.

Får ikke til å logge meg på heller.

*Kremt

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 09/12/2006 :  14:23:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Heeelp!

Har nå registrert meg, men får ikke opp noen bekreftelse etter at jeg har sendt inn sjema.

Får ikke til å logge meg på heller.

*Kremt

Opprinnelig postet av JohanneOgLita

send en melding til wenche eller legg beskjed på gjesteforumet. Så får du hjelp med en gang.
Gå til toppen av siden

JohanneOgLita

» VIP

Skrevet - 09/12/2006 :  14:34:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJohanneOgLita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJohanneOgLita  Svar med kopi av melding
"Har ikke tilgang" får jeg opp når jeg prøver å skrive noe, eller poste på gjesteforumet deres.

Gå til toppen av siden

JohanneOgLita

» VIP

Skrevet - 09/12/2006 :  14:35:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJohanneOgLita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJohanneOgLita  Svar med kopi av melding
Oisann, registreringsmailen min hadde blitt kategorisert som søppelmail...

NÅ er jeg med!

Redigert av - JohanneOgLita den 09/12/2006 14:39:43 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/12/2006 :  16:51:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg er både her og der :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 09/12/2006 :  19:50:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Sånn egentlig er det vel ikke -så- lite liv, men det er i all hovedsak hesterelaterte diskusjoner her...så for oss som husker tilbake til "de gode gamle dager" for lenge siden ;-) er vel ikke forskjellen enorm :-)
Mye av aktiviteten en stund var "alt annet enn hest" :-) (ikke misforstå, det er koselig det også :-))

Guro

edit for å si at jeg savner "gode gamle eksamensperioder" når Spoff og jeg hadde eksamensperiode samtidig og var superaktive gjennom hele perioden begge to *smiler* Det var tider det...

Redigert av - Guro den 09/12/2006 19:52:09 Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 09/12/2006 :  20:55:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
eeh, nå prøvde jeg å registrere mej på FH. Kan ikke poste på gjesteforumet (får opp ingen tilgang), men kan heller ikke logge inn. Har ikke fått noen mail. Vil også vere med på FH :( Noen som kan ordne opp?
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/12/2006 :  21:33:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ida. Sjekk spam-mailen din.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 09/12/2006 :  23:57:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
har gjort det, var ikke der heller :( prøvde å registrere meg i går og sjekket spam-mailen i dag. Hotmail sletter jo bare hver 5. dag... Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/12/2006 :  11:12:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
send en PM til Wenche Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 10/12/2006 :  20:03:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Jeg er bare her på hestemarked jeg. Har også merket at det er mindere folk her nå enn før. De fleste har vell dratt til FH ja...

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3

Redigert av - Andrea & Juni den 10/12/2006 20:04:44 Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.