hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Microsoft Word
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Microsoft Word
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2006 :  14:54:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Trenger det programmet sårrt nå. Har det ikke på denne dumme pcen. Ikke etter vi måtte restarte den. Altså slette alt som var innpå. Noen som har linker hvor jeg kan laste det ned gratis?
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com

Guro
» VIP

Skrevet - 04/12/2006 :  15:01:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg har ingen linker til hvor du kan laste ned gratis, da det er et lisensiert program.
Men hvis du "bare" skal skrive stil etc. Så fungerer Open Office også helt fin-fint.
Det er en opensource office-pakke :)

http://www.openoffice.org

Guro
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 04/12/2006 :  15:25:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
mistet du word fordi du måtte restarte pc? har du de andre office programmene der da? (excel, powerpoint)

Er det bare snarveien som er borte, eller har du sjekket under startmenyen også? (start-alle programmer-microsoft office)

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2006 :  16:04:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
Hun mente sikkert at hun måtte reinstallere pc'n?
Du får laste ned Word fra enkelte bra nedlastingsprogram..
Men det finnes nok ingen sider du kan laste ned Word gratis..
Office pakken koster vel noen hundre kr

<3 Western <3

Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2006 :  16:45:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Den ene pc-en min har ikke Word:s Jeg har lett etter steder å laste det ned gratis, men har ikke funnet noe:( Dessverre. Ganske irriterende, det er et program jeg trodde var standar på pc-en, men neida...

Var Word på pc-en da du kjøpte den? I så fall er det rart at det har forsvunnet pga du har måttet formartert (reinstallere) pc-en. Er det derimot et program du har lastet opp, så har det nok forsvunnet og må lastes opp på ny.

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

katrine89

Norway

Skrevet - 05/12/2006 :  11:01:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekatrine89  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekatrine89  Svar med kopi av melding
Jo, det er ett program som pleier å følge med alle pc'er, men det kommer på en cd som følger med når man kjøper pc'en. Om jeg ikke husker feil.

Så kanskje, hvis du kan huske at du hadde noen cd med når du kjøpte pc'en, burde du kanskje finne den?

Din hest er ditt speil som uforfalsket gjengir dine dårlige sider.
Se din hest i øynene - og la deg ikke skremme av sannheten.

Sweet Sandore - Jeg elsker deg! <3
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 05/12/2006 :  18:29:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Office-pakke fra Microsoft er ikke standard, den må kjøpes i tillegg til den vanlige Windowspakken. Det er iallfall standard, selvom det sikkert kan hende den følger med enkelte PC tilbud.

Guro
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 05/12/2006 :  19:21:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har aldri kjøpt office pakken i butikk... har alltid fått en datanerd til å skaffe det via nett... Kjenner du en datanerd, så er det null problem :) er jo dritkjipt å ikke ha word... vi bruker et nedlastningsprogram som heter Newzbin - det koster noen kroner, men man kan til gjengjeld laste ner filmer, spill og musikk til man blir blå i trynet... hehe! Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 08/12/2006 :  08:38:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Måtte reinstallere jaHar hatt word en gang og det måtte vi installere selv, tror pappa lånte noe fra jobben eller noe sånn da..
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 08/12/2006 :  15:13:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke Word på denne pc'en. Tror sannelig jeg må laste ned (:
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.61 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.