hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - typen i England..sjalu og ensom...hjelp:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 typen i England..sjalu og ensom...hjelp:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 05/10/2006 :  23:55:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei.

sitter her jeg da etter en samtale med typen min.. han er på klassetur med fengselskolen i London denne uka og her hjemme sitter jeg med min skumle sjalusi...
Jeg er veldig mistenksom på min kjære uten noen grunn...vært sammen i tre flotte år.. Men nå sitter jeg her og uroer meg da, for nå var han halvveis drita på tlf og babla i vei om masse rart... Jeg har opplevd utro skap( som sikker mange andre) tidligere, og nå virvler tanker oppi hodet mitt...redd for at min kjære driver med slikt tull..
noen som kan gi meg noen trøstende ord sent denne kvelden?
Jeg har det ikke helt godt for øyeblikket

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p

TORHILD

» VIP

Skrevet - 06/10/2006 :  00:13:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Overlater til Lopke å svare på denne debatten. Jeg er selv sjalu, og hun har hatt ganske mange "foredrag" for meg hvor teit det er. Jadda jadda, men jeg finner ikke av-knappen...
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 06/10/2006 :  00:29:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
h aha ha.... huff.. sjalusi er ikke bra.. Stol på gutten din. Og tenk over om det er vits å være sammen med en som du likevel ikke kan stole på?

Og hva skjer om han er utro? jo da er han ikke værdt det likevel, ergo bør du ikke nøyes med en slik dust. Legg det fra deg og tenk over at han ringte hjem for å snakke med deg selvom han var full og koste seg meg gutta..

Ikke være så usikre jenter.. det er turn off!!! Stol på at du er kvinne nok for ham, han har jo valgt å være sammen med deg..
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 06/10/2006 :  08:36:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Helt enig med Lopke, du må velge å stole på gutten din, et forhold fungerer ikke uten tillit. Og skulle han være utro er det ikke noe du kan gjøre med det likevel, og da er han heller ikke verdt det, så ikke bruk tid og energi på å bekymre deg for det.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 06/10/2006 :  10:03:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
takk for tilbake meldinger:) man kan vel kanskje kalle meg hysterisk når det gjelder slike ting, men tror det nå er fordi han har vært brte over ei uke og jeg begynner å savne han en god del...
og sant det dere sier, skulle han være utro får jeg jo ikke gjort no med det uansett, for da tror jeg nok bare jeg går min vei gitt...
men det som plager meg er følelsen jeg hele tiden har inni meg...føler at jeg bare sitter å venter å venter..... men jeg har jo så mye annet gøy å kunne gjøre nå som helga er her, men vet ikke om jeg har ork til det....uff....jeg ER håpløs jeg....

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 07/10/2006 :  22:07:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
h aha ha.... huff.. sjalusi er ikke bra.. Stol på gutten din. Og tenk over om det er vits å være sammen med en som du likevel ikke kan stole på?

Og hva skjer om han er utro? jo da er han ikke værdt det likevel, ergo bør du ikke nøyes med en slik dust. Legg det fra deg og tenk over at han ringte hjem for å snakke med deg selvom han var full og koste seg meg gutta..

Ikke være så usikre jenter.. det er turn off!!! Stol på at du er kvinne nok for ham, han har jo valgt å være sammen med deg..

Opprinnelig postet av Lopke

kan du komme og kjefte litt på meg også? .... fryktelig sjalu til tider.. men ikke så ille nå lengre, men jeg liker ikke når jeg sitter alene hjemme en lørdag, og typen er på fylla...

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/10/2006 :  22:22:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg forstår ikke helt hvorfor dere er så redde?? Hvordan hadde dere hatt det hvis mannfolka deres hele tiden tenkte på at nå er dere sammen med andre?? Jeg ser det som en tillitssak. Hvis et forhold skal fungere må man rett og slett stole på hverandre.

Og noe annet er, kanskje det bare er meg som tenker slikt men hvis en driter seg ut en kveld, så er det stadig menneskelig å feile. Ingen er perfekte. Alle statistikker viser at nesten alle forhold opplever utroskap på en eller annen måte. 50% av alle ekteskap går i vasken. Med slike odds tenker bare jeg at man må lære å slappe litt av. Man kan ikke gå med konstant angst..
Hvis den ene driter seg ut kan man IKKE forhindre det uansett ved å sjekke mobil, komme med sine utbrudd eller våke over den andre..

Man må bare stole på at den man er sammen med er sammen med deg fordi han/hun er glad i deg. Mer kan man egenlig ikke forlange..

Dessuten er min erfaring at dem jeg har vært sammen med som har vært mest sjalu har vært dem man minst kunne stole på.. Kanskje fordi man vet hva man selv er i stand til?? Ikke vet jeg..

Men en ting er sikkert og det er at sjalusi er TURN OFF!!! i alle forhold om du er gutt eller jente. Det er slitsomt og irriterende. Og man virker bare veldig usikker på seg selv og det er vel ikke det man liker motparten skal være. Dessuten (nå har bare jeg møtt deg Torhild og Anne) men dere er to superflotte jenter. Dere er slike jenter som gutta snur seg etter, så slutt å være så usikre da!!

Dessuten er flørting ikke det samme som å være utro. Typen min flørter da han, jeg og.. og jeg ligger altså ikke våken om nettene for det.
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 08/10/2006 :  05:22:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Telefonsex?

Ellers får du vel heller regne med at det bli en håndtralle eller to.Tror neppe du har noe å bekymre deg over!

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 08/10/2006 :  10:16:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
he he. Be strong!!!!!!! Have fun!
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 08/10/2006 :  11:39:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg er så enig med Lopke som man kan få blitt. Jeg har akkurat samme tanker. Jeg har aldri vært sjalu noensinne, og heldigvis er kjæresten min veldig lik på det punktet. Forholdet vårt hadde ikke vart så lenge det har gjort om én av oss hadde vært sjalu.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  16:10:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Telefonsex?

Ellers får du vel heller regne med at det bli en håndtralle eller to.Tror neppe du har noe å bekymre deg over!

Opprinnelig postet av Vindur og Lise

Måtte le litt

Nei. sjalusi er slitsomt og ikke no gøy i det heletatt. X'n min trodde jeg var utro ved hver minste lille anledning. Og kunna ha drept meg med blikket et par ganger. Huff, så slitsomt. Skal ikke si at jeg selv ikke har vært sjalu, for det har jeg. Er lite kult når han stopper og prate fordi han bare MÅTTE se på DEN fine dama, med DEN kroppen. Og smøøøører det inn i trynet på meg. huff.....nei

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 05/12/2006 :  20:49:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Typen min er ikke sjalu i det hele tatt... sååå irriterende! hehe! jeg begynner å bli bedre, har blitt brent før ved å stole for mye på mannen (eh.. ikke han jeg har nå - han forrige). og hvis dere syns en uke borte fra kjæresten er lenge, prøv 6 UKER!!! gutten min er på jobb i haugesund og tjener penger - kommer hjem om TO DAGER! jippi! og jeg har vært såååå tøff! hehe! har ikke vær sjalu egentlig på lenge når jeg tenker meg om... det var slutt mellom oss en mnd. for halvannet år siden, og det var han som kom krypende tilbake - kanskje det er derfor? at jeg ser at han kunne velge mellom mange andre, men valgte å være sammen med meg? hm... Elsker han i alle fall over alt! Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 06/12/2006 :  15:14:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
6 uker??gosj....har vært uten typen et døgn nå,å jeg føler meg syk av lengsel:(((((
men han er ikke utro da:D

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.