hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sinte ryttere..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Sinte ryttere..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2006 :  16:12:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Jeg tror kanskje jeg ikke trenger å være på mix lenger - Lisa sier jo alltid alt jeg mener uansett

Opprinnelig postet av Hanna & Lukas

Men Hanna da..da gjelds det bare å poste føøør Lisa :-P
(nåde deg om du forsvinner)

Guro

Opprinnelig postet av Guro

*ler* som om jeg klarer å holde meg borte herfra uansett - prøvde en stund når det var nede så mye, men jammen om ikke MIX-magneten dro meg tilbake likevel

Altså, jeg synes i utgangspunktet at man aldri skal være redd for å si fra. Men om det er veldig personlige meninger om ting som ikke er allmenn kjent at er skadelig, blir det noe litt annet - f.eks. om du på et dressurstevne går til steward/overdommer og sier "du, på oppvarmingen er det INGEN som rir akademisk, kan du snakke litt til dem?".. eller om du på sprangbanen sier det samme om "den rytteren der bruker pessoabitt med én tøyle, det er ikke bra, kan du gjøre noe?" .. altså dere skjønner jo at det ikke er noe poeng.
Om det derimot går på "den rytteren der sager hesten sin veldig hardt i munnen" - ja DA synes jeg man kan gå til steward. Om man da skulle være så uheldig å finne en steward som er for (kraftig) saging, så har du ikke tapt noe på det heller.

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Liten_Lista

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2006 :  22:18:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oh shit hvilken aktivitet det ble her.. Heheh.. Tydelig at det er mange meninger om dette.

For å rydde opp litt da.. Mente at det var mye sinte ryttere på sprangstevnet, på dressurstevner er folk bare seriøse

Når jeg skriver "sinte ryttere" betyr ikke dette nødvendigvis at det er stygg bruk av pisk/sporer/sterke bitt, men mer at det ALLTID er hesten som er dum, hesten som gjør feil etc mens det egentlig er ryttern som er dum/gjør feil, likevel er det fine hesten som stiller opp alltid som får skylda. Hmmm. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det.

Feltritt - Tre ganger så gøy!!! Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2006 :  22:29:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
skjønner godt hva du mener. har sett det selv før, og jeg liker det ikke.
som jeg sa så skader det sjelden å si fra. man bruker jo sunt vett, men det sekundet det går (tydelig) ut over hesten, synes jeg steward/dommer skal få vite det. sist sprangstevne hos oss var det en som fikk tilsnakk pga dette.
om ingen sier fra, kommer ikke rytterne til å få noe negativ tilbakemelding, og hvordan skal de da skjønne at det er feil?

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.