hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rigtig pris?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Rigtig pris?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AndreaOgGranaghan

» VIP

Skrevet - 10/12/2003 :  14:38:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syns dere dette var en riktig pris? (det syns ikke jg, men..)

Blandingsponni, hoppe, 15 (snart 16 år), hopper 1m bane. Den kan ikke noe dressur, ikke stabil på tøyle, mangler muskler, ganske skjenkeldø og seig i munn, (må ries med sporer). Men traffiksikker og rolig. men hun er treig. gått mye i rideskole.

Er da 40.000 kr en riktig pris for henne m/ utstyr? Hva syns dere?

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 10/12/2003 :  15:28:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Synes det er feil pris så sant den ikke har en hyperinteressant stamme og er egnet for avl. Eller om utstyret som medfølger tilsvarer en verdi så 40 000 kan forsvares. Hesten alene ville jeg ikke betalt mye for.
Blindheten er størst hos den som med vilje ikke ser...

Gå til toppen av siden

*Orch|dee*

Norway

Skrevet - 10/12/2003 :  15:40:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*Orch|dee*  Svar med kopi av melding
Syns det var altfor mye for ponnien!! Men kan det være som vixi sier? At det kanksje er utstyret som koster mye? Hvor mye utstyr får du m? Men ponnien syns ikke jeg at skal koste mer enn max 10-15.000kr! ;D Gå til toppen av siden

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 10/12/2003 :  17:15:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
helt enig med de andre, hun var da veldig dyr! hva slags utstyr er d da? hvis det er mye og i god stand burde hun kanskje koste 15-20 000 men 50 000 er for mye synes vaffal lille blakke meg
Men du skriver hun har gått i rideskole? kan hun ikke litt dressur da?

-sPikE-

* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10
Redigert av - sPikE den 10/12/2003 17:17:14 Gå til toppen av siden

elx

» VIP

Norway

Skrevet - 10/12/2003 :  18:49:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Tror det er samme annonse jeg stusset over idag. Dersom ponnien er skadefri kan den nok holde mange år til, og den er sikkert en super førsteponni. Men 40.000 virker helt på viddene...
Enig med de andre som har sagt at en mer realistisk prisklasse er ca 15.000, avhenig av hva slags utstyr som følger med.
En flott sal koster jo mange tusen, ditto dekken osv, så man får bruke fornuften.
Gå til toppen av siden

AndreaOgGranaghan

» VIP

Skrevet - 10/12/2003 :  20:32:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei ikke noe topp stamme her nei. Utstyret bør byttet ut snart sa eieren!!!!! Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 10/12/2003 :  20:41:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg håper virkelig ikke noen er dumme nok til å kjøpe den hesten til den prisen. hun høres ut som fjordingmerra jeg hadde på fôr, og hun er ikke verdt mer enn maks 10000. dette er bare tull, eieren må være helt borte som har noe håp om å få solgt hesten til den prisen.....

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

elx

» VIP

Norway

Skrevet - 11/12/2003 :  10:25:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Håper det er pga uvitenhet og ikke grådighet de har gått ut med en så høy og urealistisk pris! Og tror nok de må redusere prisen drastisk for å få solgt!
Vel vel, håper uansett ponnien får ett godt hjem uten at noen blir flådd!
:)
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 12/12/2003 :  01:37:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisan!

Det var en "heltbortinatta" pris..Ville ikke gitt mer enn max.8000kr.
Enten har de blitt lurt,eller så prøver de å lure andre,og seg selv....he,he.
Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 12/12/2003 :  18:23:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten er ikke verdt mer en 10 000, max 12 000 med gammelt/billig utstyr. Håper ingen betaler 40 000 for henne.
Gå til toppen av siden

AndreaOgGranaghan

» VIP

Skrevet - 19/12/2003 :  21:07:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja!!! Hun skulle ha mins 40.000 for den! kunne kanskje diskutere seg ned til 35.00 UTEN UTSTYR... *helt sykt*

men i dette tilfellet virket det som Jenta hadde HELE annsvaret for å selge hesten...Foreldrene brydde seg tydligvis ikke!!!!

Jeg avslo selvfølgelig innteressen med en gang hun fortalte prisen og noen andre ting... huff håper virkelig ingen er så dumme at de kjøper denne til DEN prisen!
Men alikevell ponnien fortjener jo et godt hjem like mye som en verdifull konkerranse ponni...!
Gå til toppen av siden

maythE

Skrevet - 20/12/2003 :  12:12:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvor er dette da???
hadde ikke gitt mer enn 15000 for denne ass...
nei..hvis du vil ha en riktig flott ponni, så sjekk denne annonsa:
"Lovende Hollandsk sportsponni"

den er ung, kan komme laaangt, er flott å se på, fin å holde på med, og billigere en 40000:) noe å tenke på, virkelig!!

Redigert av - maythE den 20/12/2003 12:17:17 Gå til toppen av siden

AndreaOgGranaghan

» VIP

Skrevet - 22/12/2003 :  14:43:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skjønner ikke hvordan hun har klart d, men nå har hun altså klart å selge ponnien for 40.000!!!! ganske utrolig, tenk at noen ville betale så mye for den!!! Gå til toppen av siden

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 22/12/2003 :  14:54:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hæ? Fikk de solgt den for den prisen? Helt vanvittig.... jaja, håper at de som kjøpte henne gir henne et godt liv

* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden

Camilla & Honey <3

Norway

Skrevet - 27/12/2003 :  23:33:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCamilla & Honey <3  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCamilla & Honey <3  Svar med kopi av melding
Jeg ville max betalt 10 000 kr for henne. Med utstyr kanskje 15-20 000 kr. Spørs ossen utstyr det er.

En venninne av meg kjøpte seg en tysk sportsponni på 14 år som går topp sprang og greit dressur + MG. Hun betalte 45 000 kr for han med en haug med bucas dekken + noen andre dekkenm, hodelag, beskytter ++.

~Camilla~ Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.61 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.