hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ulldekken
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Ulldekken
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

katrine89

Norway

Skrevet - 22/11/2006 :  20:28:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekatrine89  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekatrine89  Svar med kopi av melding
Noen som har noen tips til flotte ulldekken noen steder? Som ikke er alt for dyre?
Din hest er ditt speil som uforfalsket gjengir dine dårlige sider.
Se din hest i øynene - og la deg ikke skremme av sannheten.

Sweet Sandore - Jeg elsker deg! <3

rusket

Skrevet - 22/11/2006 :  20:36:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
når du sier flott, tenker du på funksjonellt, eller fantastisk flott å se på?

www.borjes-tingsryd.se har ulldekken til billig penge. Jeg hadde dette før og var godt fornøyd.

Ellers så anbefaler jeg deg å gå inn på www.skoies.no, de har masse tilbud på gode ulldekken nå. Løp og kjøp

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2006 :  21:16:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
Kjøpte et på horze, men kan ikke se jeg ble spesielt imponert.. Det var veldig tynt, og var langt fra 100% ull.. Men betalte vel bare 200 kr, for det var på tilbud..
Liker selv det fra Horse Guard, men det er ikke spes billig.. Men tykt og godt Går ann å søke gjennom nettbutikkene og se om man finner på tilbud

<3 Western <3

Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 22/11/2006 :  21:26:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har horseguard, kjøpte på selabua i høst. De har til 389 kr nå, men det blir sikkert fort tomt til den prisen.

Du kan jo ringe dem på tlf 73 90 14 85
Er veldig godt fornøyd med det dekkenet,

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 22/11/2006 :  21:51:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
www.hesteshoppen.no har et flott ulldekken. Dette er dog uten gjorder. (stevnedekken). Koster 890,-

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 22/11/2006 :  23:24:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har maangen ulldekkener

Men de jeg bruker mest er dette fra Alpha Horse http://minhestebutikk.no/mhb/produkt.asp?s=7&ord=Alpha+Horse&h=sok&pid=60224 (billig og godt) det rutete fra Børjes (også billig og bra) og et litt penere fra Gemini. Ellers har jeg et par til som jeg aldri har brukt enda, men kjekt å ha. Har også ulldekken med hel hals. Har litt shoppe-dilla skjønner dere

Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 23/11/2006 :  03:52:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
He he - hva med å bruke "bestemors gamle ulltepper" - som dere finner på loftet....? Gå til toppen av siden

Wichtoria

Norway

Skrevet - 23/11/2006 :  07:09:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det har jeg prøvd i to uker nå, men nå gir jeg opp.
Hadde ullteppe under med strekkgjord bogbeskytteren over ullteppet igjen, men hver dag hadde det blitt dratt av på et eller annet vis.
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2006 :  09:09:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Det går jo an å sy på egne stropper da,det koster jo ikke mye energi.Men om hesten først drar og haler i dekkenet er det vel best å kjøpe et som sitter litt godt :)
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 23/11/2006 :  14:07:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg liker både Alpha Horse wool plus og FK sine ulldekken. Ellers har jeg et fint paradedekken fra Equiline, men det var ikke "billig".
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

prinsesseronja

Skrevet - 23/11/2006 :  14:10:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Men de jeg bruker mest er dette fra Alpha Horse http://minhestebutikk.no/mhb/produkt.asp?s=7&ord=Alpha+Horse&h=sok&pid=60224 (billig og godt) det rutete fra Børjes (også billig og bra) og et litt penere fra Gemini. Ellers har jeg et par til som jeg aldri har brukt enda, men kjekt å ha. Har også ulldekken med hel hals. Har litt shoppe-dilla skjønner dere

Opprinnelig postet av TORHILD

Torhild: Hvor tykke er de Alpha Horse dekkene? Og hvordan er Alpha horse i størrelsen? Hesten min passer perfekt i et 155 fra Heimer. Men svømmer litt i 155 fra Horseguard.
Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2006 :  15:24:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Heii!

Jeg har ett ulldekken fra hooks (horsepower?) det er brunt, ganske fint å se på ;) Men tror ikke de selger de lenger...
Borjes har jo, som sagt tidligere, ett ulldekken til en hyggelig pris! Vet ikke hvordan det er, men det er jo pent å se på! Som jeg har sagt før, jeg eeeelsker ruter! rutete ridebukser, dekken, sjabrak osv... Men jeg har ingen av delene xD

Haoli <3 Gå til toppen av siden

Mie&Joy

» VIP

Skrevet - 23/11/2006 :  17:57:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
hei! Horze har et nydelig ulldekken fra finntack:) koster 500kr, jeg har tenkt å kjøpe det:) trenger og et nytt ulldekken til hesten min.... og vinterdekken, og regndekken og stalldekken Gå til toppen av siden

katrine89

Norway

Skrevet - 23/11/2006 :  20:47:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekatrine89  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekatrine89  Svar med kopi av melding
Takk, jeg får bare begynne å skrape sammen penger, hehehe...
Din hest er ditt speil som uforfalsket gjengir dine dårlige sider.
Se din hest i øynene - og la deg ikke skremme av sannheten.

Sweet Sandore - Jeg elsker deg! <3
Gå til toppen av siden

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2006 :  21:10:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
Fortsatt Horse Guard dekken til 400 kr på selabua.no
Jeg bestilte det selv i dag

<3 Western <3

Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 23/11/2006 :  22:13:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av TORHILD

Torhild: Hvor tykke er de Alpha Horse dekkene? Og hvordan er Alpha horse i størrelsen? Hesten min passer perfekt i et 155 fra Heimer. Men svømmer litt i 155 fra Horseguard.

Opprinnelig postet av prinsesseronja

Alpha Horse er ganske standard i størrelse. Har str 145 i det, som i de fleste andre dekkener. Er vel mellomtykt i størrelse. Kjøpte derimot et fra Horze, og det svømte hesten min i...

Men et ulldekken som er flott er de nye fra Heimer, det som ble brukt som premiedekken. Det likte jeg Ganske likt det fra Gemini da, men dette var jo lyseblått....

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.