hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ulldekken
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Ulldekken
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2006 :  03:24:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lyseblått????? HVOR? (-:
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 24/11/2006 :  09:25:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har søkt og søkt, men finner ingen butikker som har det inne. Men på OHS solgte de det "overalt"...
Gå til toppen av siden

Alerta

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2006 :  10:10:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlerta  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlerta  Svar med kopi av melding
Heihei

Dekken som jg virkelig kan anbefale er disse HL dekkenene.
Har selv HL Oslo i ull-og vinterdekken.ALDRI har jg kjøpt dekken som jg har vært så fornøyd med!!

www.hesteshoppen.no

Klem Aina & Alerta<3

Side by side,or far apart,you'll always be inside my heart!

Redigert av - Alerta den 24/11/2006 10:11:03 Gå til toppen av siden

CarpeNox
» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2006 :  12:40:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det nokon som veit om ein eller anna plass dei sel ulldekken med hals?

Eg vil helst ha reine, enkle dekken uten masse dill-dall.
Dei skal ha kryssbukgjorter og gjerne beinsnører...

Eg kjøpte akkurat Alpha horse Stable Classic, venninda mi har det og og det er eit heilt supert dekken-det varmar som berre juling, er lett å halde reint, ikkje spesiellt dyrt og funkar veldi bra både som underdekken eller alleine...
Pluss at det er pent å sjå til.
Det er eit dekken eg anbefaler ihvertfall !

Det e lov å tenke sej litt om til tider. Gå til toppen av siden

anneogida

» VIP

Skrevet - 25/11/2006 :  21:10:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har kjøpt FinnTack ulldekken kjøpt fra Horze for litt under 500,-. Det er kjempefint og passe tykt. Har kryssgjorter også. Det finnes også ett som er dyrere, ca 900,-. Det er tykkere og har lærreimer som ikke går i kryss. Det er også et veldig bra dekken! Bestilte det fra Horze på mandag og hadde det på torsdag Gå til toppen av siden

HanneogTafryla

» VIP

Norway

Skrevet - 03/12/2006 :  22:06:49  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingHanneogTafryla  Svar med kopi av melding
Jeg sier bare "My One" på det nye senteret i svinesund!!!
Der får du masse flotte dekkner i merkevarer etc. til rimelige priser.
Kjøpte selv et sort ull-ridedekken til 600,- og det var VEL verd pengene.
Er DØDS mye bra og fint der.. Så der ville jeg dratt - men smak og behag!

Jo bedre jeg lærer mennesket å kjenne, jo mer foretrekker jeg hesten<3 T A F R Y L A <3 Gå til toppen av siden

Chenok

» VIP

Skrevet - 05/12/2006 :  13:40:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
ulldekken er kjekt å ha

jeg har flere ulldekken som jeg er godt fornøyd med, men gode ulldekken pleier å koste litt (mye):

kieffer, kjøpt under OHS for 4 år siden. svart med gullkant. (matcher kieffer sine hodelag med gullkant på neseremmen). tror det kostet under 1000, men mulig det var på tilbud.

hansbo sport, bestilte blått tykt ulldekken med hvit+ gullkant. flott dekken med super kvalitet! men dyrt... ca 2500 kr for 4 år siden. matcher stevnesjabrakene mine.

2 grønne "profftepper" i 100% ull. dette er også supre dekken/tepper. bruker dem både i stallen og på tur. koster vel like under 1000-lappen men holder i mange år!

alpha horse ulldekken: tynt og greit. vant det i høst så jeg har ikke brukt det så mye, men okey med et dekken som ikke er så veldig tykt også.

har bestilt et equiline ulldekken også. skal komme denne uken. gleder meg! dette kostet også litt men superkvalitet!
Gå til toppen av siden

prinsesseronja

Skrevet - 05/12/2006 :  14:16:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bestilte ulldekken ganske tynt med polycotton utside fra Alpha Horse. Har foreløpig bare prøvd det på, med det sitter greit. Og polycotton gjør at fleece og alt slikt ikke fester seg...

Betalte 389 for det fra minhestebutikk...

Skal nok ha et tykkere et også. Liker det fra Finn Tack ganske godt. Det har god passform. Men foreløpig er det så varmt her i oslo området at jeg ikke engang har tatt frem vinterdekkenet enda. Og tykke ulldekken har jeg heller ikke hatt behov for enda.

Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 06/12/2006 :  21:19:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har søkt og søkt, men finner ingen butikker som har det inne. Men på OHS solgte de det "overalt"...

Opprinnelig postet av TORHILD

Er det de som hang over standen til hemier eller noe? hvis det er sli, så er det vel mulig at det er disse? http://www.skoies.no/shop.asp?p=7349592 fine!
Gå til toppen av siden

AinaNangaOgGittiamo

Norway

Skrevet - 10/12/2006 :  19:24:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøpte et veldig ok ulldekken på skoies.no. billig var det oxo=)

Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 27/12/2006 :  19:39:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Börjes sitt er veldig stort i bogen, men passer derfor sikkert fint til mer kaldblodige hester.

Selv er jeg veldig fornøyd med FinnTack ulldekkenet mitt, det har god passform, er tykt og godt, og ikke avskrekkende dyrt; ca.800 kr.
Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 27/12/2006 :  19:51:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Er fine dekken på "My One" ved Nordby i sverige ja;)
Er selv mest glad i HL ulldekkenet... Men har ikke giddi og kjøpt det til min egen siden det er uvisst hvor lenge jeg skal ha ponni.. Oxo er det jo såppas dyrt at det venter jeg med til jeg får meg hest!! Heldigvis nå snart =)

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.