hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rimelig sprangsal
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Rimelig sprangsal
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 19/11/2006 :  18:48:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
Nå har da vesle ponnijenta mi lagt seg ut så mye at sprangselen hennes ikke passer lenger. Derfor ser jeg etter en ny, men rimelig. Bør ikke koste over 5000, da jeg også skal kjøpe ny dressursal og ikke har så mega god råd. Vil helst ha lær, men om noen vet om en god syntet er d ok. Må ha vid bomm... Så: er det noen som vet om en god sprangsal til max 5000?

Redigert pga. at det skulle vere sprangsal, ikke dressursal.

Redigert av - linndi&ida den 20/11/2006 08:10:28

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 19/11/2006 :  21:50:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva med å se etter noe brukt? Mange annonser her på hestemarked Gå til toppen av siden

Hunter_B

» VIP

Skrevet - 19/11/2006 :  22:04:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ny dressur sal på hooks. koster mindre enn 2000 kr. Syntet. Gå til toppen av siden

lene og diesel

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2006 :  10:38:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelene og diesel  Send %s1% en ICQ meldinglene og diesel  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselene og diesel  Svar med kopi av melding
Har sett mange annonser på billige sprangsaler her på HM..Alle under 5000kr. Bla Stubben Juventus,Siegfrid osv.
Intet er umulig,inntil noen har bevist at det ikke er mulig! Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 20/11/2006 :  14:43:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
vist du går innpå www.borjes-tingsryd.se
der er det mange rimelige å bra saler !
har selv kingston sprangsalen som er der i fra, og den kostet vell 2000 tror jeg.

<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2006 :  14:51:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
Ville sett etter noe brukt hvis du vil ha skikkelig lær til under 5000 kr.. Ta en tur å titt på annonser ja
Hvis du ikke vil kjøpe brukt, så er Wintec bra syntet.. Er jo det eldste og mest kjente syntet merket, og i de siste årene har salene blitt utviklet ganske bra!

<3 Western <3

Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2006 :  14:58:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
noen som har meninger om Windsor Elite Flat Seat? Synes det var litt merkelig at den kostet bare 4000, men regner med at den er ganske gammel. Står jo eldre modell i annonsen... Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 20/11/2006 :  19:35:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
noen som har meninger om Windsor Elite Flat Seat? Synes det var litt merkelig at den kostet bare 4000, men regner med at den er ganske gammel. Står jo eldre modell i annonsen...

Opprinnelig postet av linndi&ida

Har den og liker den godt!! Gir god støtte og er god å sitte i! Men ny er den jo ikke rimelig akkurat....
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 20/11/2006 :  20:18:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Brukte saler må ofte stoppes om, så det er ikke alltid de blir så billige lell.

Kingston fra Børjes har jeg hørt fint om, grei sal til man får råd til å kjøpe noe mer fancy.

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

kjers

Norway

Skrevet - 20/11/2006 :  20:51:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Knights er bra sal, Kjempefin å sitte i, og fint lær. Rimelig, Min kosta 5500kr. Finnes i vid bom. Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2006 :  21:19:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Ida: er det snakk om Trainersen som er for liten? Har du selgt den?
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

prinsesseronja

Skrevet - 20/11/2006 :  23:36:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg ville kjøpt brukt. Kjøpte selv en to år gammel prestige, helt strøken til 5000. Var nok litt heldig. Legger du på en tusenlapp eller to får du ca to år gamle saler av god kvalitet. Disse faller også lite i pris og vil være mulig å selge videre til omtrent samme pris ved behov.

Hvem for solgt en sal man kjøpte ny for under 5000 til en ok pris? Dessuten liker jeg saler som er "innridd".

Skal imidlertid ha salmaker til å komme ut og se på både sprang og dressursalen min. Både passform og behov for vedlikehold..
Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2006 :  08:40:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ida: er det snakk om Trainersen som er for liten? Har du selgt den?

Ja, er desverre blitt for liten den :( Nei, har ikkje selgt den, interessert?

MEN, vet at salen må passe og er veldig nøye på det selv. Men jeg bor langt oppe på vestlandet, har ikke salmakere/saltilpassere her, desverre... =( Skal jo bruke sprangsalen bare 1-2 ganger i uka, så jeg kan legger ikke like mye penger i den. Anser dressursalen som den viktigste.
Vet ikke helt hva jeg ville frem til nå, skulle vel bare si at jeg ikke har så mye penger siden jeg skal kjøpe dressursal også...

Kopi av melding:
Hvem for solgt en sal man kjøpte ny for under 5000 til en ok pris?

Skjønte ikke helt denne. Kan du forklare hva du mente?
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2006 :  10:09:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja, er desverre blitt for liten den :( Nei, har ikkje selgt den, interessert?

Mulig det ja Kva str? Kunne tenkt meg trainers til både Heidi og Regina, men..

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2006 :  14:15:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
Den er normal i bommen. kanskje litt vidare enn ein vanleg normal. Og 17,5 i setet. Kjempegod å ri i alle fall.
Linndipiah <3 Gå til toppen av siden

facette93

Skrevet - 21/11/2006 :  22:15:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei
Kjenner ei som har en nesten ny winsor elite flatseat til salgs da den er for stor til hennes nye ponni. Den er 33/34 i bom og 16,5 i setet Den selges komplett med stigbøylereimer, stigbøyler og mageplate for ca 5000,-Salen er som sagt nesten helt ny, og selges billig da hun ikke har behov for den lenger. Hvis du er intr. kan du legge igjen en hilsen i gjesteboka mi, så kan vi snakkes!
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.