hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rimelig sprangsal
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Rimelig sprangsal
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

prinsesseronja

Skrevet - 22/11/2006 :  00:25:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Kopi av melding:
Hvem for solgt en sal man kjøpte ny for under 5000 til en ok pris?

Skjønte ikke helt denne. Kan du forklare hva du mente?

Opprinnelig postet av linndi&ida

Ja det kan jeg selvsagt! Jeg mente at hvis du kjøper en billig sal av et ukjent merke eller et ikke annerkjent merke til si 5000 vil du ikke kunne selge den til noen ålreit pris etterpå fordi folk ikke kjenner merket.

Hvis du derimot kjøper en Prestige sal, windsor eller lignende brukt til 5000, vil du også kunne selge den til omtrent samme pris fordi folk kjenner merket og synes det er verdt å betale noen tusen for det..

Dermed vil det kanskje lønne seg å betale en tusenlapp til for et kjent merke brukt enn en ny sal som er billig. For på et tidspunkt skal du nok selge salen igjen.

Skjønner?

Og her kom markedsføring, bedrifsøkonomi og forbrukeradferd studiepoengene mine til nytte...
Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2006 :  15:28:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
ah, nå skjønte jeg det. ;) smaart Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2006 :  15:31:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
facette93: du har ikke vip, bare en brukerprofil her på mixen. Der er det ikke noen gjestebok. Men 33/34 er ikke det ekstra vid bomm, anyone? Om det ikke er det, er jeg VELDIG interessert =) Gå til toppen av siden

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2006 :  15:43:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
28-smal, 29-smal/normal, 30-normal, 31-normal/vid, 32-vid, 33-ekstra vid... så 33/34 er nok veldig vid bom ja..
<3 Western <3

Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2006 :  16:28:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
ja, var det jeg trodde... Er nok 5 i windsor det da, siden 3 er normal og 4 er vid Gå til toppen av siden

prinsesseronja

Skrevet - 24/11/2006 :  01:12:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
28-smal, 29-smal/normal, 30-normal, 31-normal/vid, 32-vid, 33-ekstra vid... så 33/34 er nok veldig vid bom ja..

Opprinnelig postet av Western Viking

Bomvidde er en rar ting. Stubben og Prestige måler f.eks bommen ulike steder lærte jeg av Løwenbrg. Hesten min har f.eks 3 i Windsor og 34 i Prestige. Prøvde en Stubben som satt bra og den var 32. Hør med noen som selger merket.

Gå til toppen av siden

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2006 :  17:57:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
Tok utgangspunkt i de utskiftbare bommene til Bates/Wintec.. Men det varierer fra merke til merke ja..
Min hest bruker 29 i desse bommene, og 30 i stubben ble for bred, så regner med at de er lik hvertfall..

<3 Western <3

Gå til toppen av siden

facette93

Skrevet - 29/11/2006 :  18:13:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei
Salen jeg snakket om er brukt på en dansk sportsponni og er ganske vid.
Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2006 :  19:30:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
facette93: tror nok desverre den blir litt for stor... :( Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.95 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.