hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - JEG TRENGER HJELP MED VIPEN! vet d ikke passer her
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 JEG TRENGER HJELP MED VIPEN! vet d ikke passer her
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 08/11/2006 :  20:29:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Fort gjort vettu :P
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 08/11/2006 :  20:55:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
heh,bare lurer på hvem som går av skaftet her.. velkommen til MIX ja håper du finner ut av det. Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 08/11/2006 :  21:01:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Går noen av skaftet da? ;)
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Stinem

» VIP

Skrevet - 09/11/2006 :  00:10:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStinem  Svar med kopi av melding
Det er da alltid sånn her på mix'en. Alt for mye nedrakking. Kjenner mange som ikke lenger tør/ gidder å spørre om råd/ tips til problemer, pga dette. Enkelte som skal kritisere og gå så til de grader off topic bare for å hevde seg selv. Kanskje litt O.T dette og da, under avl og oppdrett[;-)] hehe..
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 09/11/2006 :  00:52:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Ehm, nå vet jeg ikke helt om man kan kalle det nedrakking å be noen om å sende en post på et passende sted.Så synd da,at dine venner ikke tør å være på mixen mer.Jeg vet om fler jeg har diskutert kjipe og vanskelige ting med, men jeg ser dem fortsatt som venner og jeg respekterer dem jo for dems meninger.

Nå skal det itillegg legges til at jeg prøvde å kontakte trådstarter tidligere i kveld på pm.for å sende henne svar på det hun lurte på, men jeg har desverre ikke kommet inn på noen vip sider i det hele tatt siden i dag tidlig!

Det blir som nevnt BARE kaos om alle nye skal poste i hytt og pine!

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

gladhest

Skrevet - 09/11/2006 :  01:12:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ha ha

Virkelig typisk! 20 innlegg og ingen svar på det hun spurte om!
(Og dette blir innlegg nr 21)

Er det ingen som kan hjelpe da???
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 09/11/2006 :  02:26:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Man bruker HTML, bla litt lengre tilbake så finner du nok noen tråder ved samme spørsmål...
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 09/11/2006 :  14:06:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
sPIKE:
Slapp av litt! Ingen har skutt noen.Ærlig talt altså,dette blir for dumt.Alle må da få si hva man mener uten at folk skal gå helt av skaftet!

Opprinnelig postet av Vindur og Lise

Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 09/11/2006 :  14:09:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
forresten veldig enig med stinem. tenk på de som er nye her, tror ikke de føler seg så veldig velkommen her på MIX. helt greit å si i fra om ting,men man kan gjøre det på en snill måte. Gå til toppen av siden

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 09/11/2006 :  16:47:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
sPIKE:
Slapp av litt! Ingen har skutt noen.Ærlig talt altså,dette blir for dumt.Alle må da få si hva man mener uten at folk skal gå helt av skaftet!

Opprinnelig postet av Vindur og Lise

Gidder nesten ikke å kommentere det du skrev... Hvis du leste innlegget mitt litt bedre hadde du skjønt at jeg sa det ironisk

Så tilbake til det opprinnelige spørsmålet! Fant et par sider der du kan leste om HTML, har ingen peiling på om de er gode eller ikke men det kan hende at du finner noen tips

http://home.no.net/mediaver/demonett/hva_html.html
http://norskwebforum.no/

Lykke til

* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden

Stinem

» VIP

Skrevet - 09/11/2006 :  23:41:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStinem  Svar med kopi av melding
Spike: tenkte ikke spesielt i denne saken jeg da.. kanskje jeg ikke gjorde det klart.
Men det er nok en ganske vanlig kjennsgjerning at folk kan ende opp med å føle seg oppspist i diskusjoner her ja. Ikke bare mine venner.

Gå til toppen av siden

StinaogToJo

» VIP

Norway

Skrevet - 10/11/2006 :  12:03:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skjønner godt hva Stine sier! Til tider er det fort gjort å bli "slaktet" her inne.

Sikkert trivelig å komme som ny her, og attpåtil være så uheldig å gjøre en feil da gitt....

Noen har kanskje aldri skrevet på ett forum før heller og da kan ting lett gå i surr, før man får oversikten.

Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 11/11/2006 :  00:38:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
er veldig for å si fra - men å gjøre det med en smiley bak!
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

NotSecret

Skrevet - 04/12/2006 :  21:11:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei! takk til dere SNILLE!!:D dere andre kan bare slappe HEEEELT av!! jeg har sagt unnskyld at jeg skrev feil okei? og du: Vindur og Lise + en til jävel kan bare rulle inn puppen for her var det EN LITEN FEIL!! herregud.. jeg har nemlig ikke så fritids som dere å sitter å leter.. !! nerder..! but i dont care!! takk for hjelpen til dere andre!! kjemehyggelig å få noen possitive svar, og jeg vet nå at jeg ikke skal skrive mye på mix og debatt lengre,..

takk for meg, over og ut!!
Gå til toppen av siden

liwedell

Norway

Skrevet - 04/12/2006 :  22:28:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hei! takk til dere SNILLE!!:D dere andre kan bare slappe HEEEELT av!! jeg har sagt unnskyld at jeg skrev feil okei? og du: Vindur og Lise + en til jävel kan bare rulle inn puppen for her var det EN LITEN FEIL!! herregud.. jeg har nemlig ikke så fritids som dere å sitter å leter.. !! nerder..! but i dont care!! takk for hjelpen til dere andre!! kjemehyggelig å få noen possitive svar, og jeg vet nå at jeg ikke skal skrive mye på mix og debatt lengre,..

takk for meg, over og ut!!

Opprinnelig postet av my presious TERRY

Men i alle dager
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.