hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvil i fred...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hvil i fred...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 05/11/2006 :  22:09:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Kall det et emne uten mening eller hva dere vil, men jeg må bare få det ut. Jeg sitter her og griner. På torsdag måtte vi dessverre ta livet av vår kjære appaloosa Chekpoint Charlie. Ja, strand Charlie. Har laget film til minne om han og det er etter dette alle tårene kom. Han begynte å se dårlig og han har alltid vært litt vimsete av seg denne gamle karen. Derfor var vi redd han begynt eå bli litt farlig. Han hadde allerede sprunget ned kjettingen på boksen sin 2 ganger og da bestemte vi oss for at det var best at han ikke hadde kjetting forann. Så da tok pappa altså den harde avgjørelsen. Han var rett og slett for vimsete og det er kanskje ikke en så stor hest, men han er absolutt stor nåk og ganske kraftig. Så var det det at vi ville ta han mens han fortsatt var frisk. Sånn at han ikke lider. Eller at vi for eksempel måtte nødslakte nede på jordet. Men altså hva om han ikke har det bra der han har det nå? Off... Jeg har så sinnsykt dårlig samvittighet. Visste ikke hvor glad jeg var i det gamle øket vårt... ja før han faktisk var borte.

Ja, jeg måtte bare ha det ut. Syns det er helt grusom. Hvis noen vil se filmen, som egentlig er ganske dårlig så er den her:
http://www.youtube.com/watch?v=daZ1yIUwCKs

Hvil i fred Charlie gutten min</3

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com

Redigert av - SuperSabrina den 05/11/2006 22:13:39

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 05/11/2006 :  22:55:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Off.. Så utroig trist da.. Håper det går bra!
(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 05/11/2006 :  23:27:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes det var en veldig fin film..
*rørt*
Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 05/11/2006 :  23:40:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kondolerer!!
Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  00:05:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Utrolig trist Flott film, til minne om en fantastisk hest. Selv om jeg ikke kjente Charlie så godt, så kjenner jeg jeg ble lei meg da jeg hørte han var borte. Var nemlig en utrolig spesiell hest som jeg har likt fra første gang jeg så han... En slags drømmehest på en litt rar måte. Vet ikke helt hva jeg skal si, annet enn at jeg vet hvordan du har det.

R.I.P Charlie<3 En så spesiell og vakker hest som deg kommer jeg aldri til å glemme...

Håper det går bra med deg *Trøsteklem*

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  01:18:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Så trist, han var jo kjempesøt.Fin video også.Kondolerer!
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  09:03:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Tusen takk for at det er så mange som bryr seg<3

Cheri:
Det er ikke mange som har Charlie som drømmehest akkurat. Hehe. Du har de mange som syns han er dritstygg også har du de folka som syns han er drittøff, de er det litt mindre av kan du si xP Nå skjønner jeg hvor grusomt det er å miste en du er glad. Du må ha hatt det grusomt da du mistet Diamond... Jeg har nå fortsatt 3 hester som står igjen på jordet!

<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  09:06:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Huff, føler med deg!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  11:15:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Huff så trist:( Føler virkelig med deg!
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

kirakira

Skrevet - 06/11/2006 :  12:04:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syns filmen var fin jeg.
Kondolerer,og vet hvordan du har det.

Trøst deg med at han har det godt nå. På de evig-grønne jaktmarker løper han nå rundt,frisk og fin og nyter livet der
Og ikke minst må du huske på at dere gjorde det beste for hesten.
Gå til toppen av siden

Skogstrollet

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  12:31:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkogstrollet  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkogstrollet  Svar med kopi av melding
*Snufs* Sitter her og gråter.utrolig flott film. Hva heter den sangen? Syns hesten var vakker, på sin måte. Så så utrolig snill og god ut. <3 Man må aldri dømme en hest etter utseende. alle hester er nydelige på hver sin måte.

Føler med deg!

*trøsteklem*

*tørke vekk tårene*

Catharina & Svarten. Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  13:28:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
synes han så ut som en utrolig spesiell og - som skogstrollet sa - vakker hest på sin måte. sitter her med klump i halsen og tårer i øynene, og håper jeg får beholde Lukas en lang stund til.
håper det går bra med deg, husk at han har det bra nå!
en stor fortjener du!

sangen heter May It Be, Enya som synger - er soundtrack til Ringenes Herre. nydelig sang, en av mine yndlingssanger over lang tid.

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

lene og diesel

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  14:14:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelene og diesel  Send %s1% en ICQ meldinglene og diesel  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselene og diesel  Svar med kopi av melding
Kondolerer. Charlie har stått på stallen vår for endel år tilbake,spesiell hest:)
Intet er umulig,inntil noen har bevist at det ikke er mulig! Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  17:27:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Han er veldig spesiell! Husker i starten da vi hadde han. Rakk jo bare å ha han et år. Iallefall var han en sur gamp. Mamma tørte jo ikke gå bort til han. Det ble jeg og pappa som koste med han uansett hvor sur han var. Han ble fort ganske mye gladere. Husker godt da venninna mi var på besøk. Hestene sto i "skuret" og jeg skulle opp å hente noen børster. Når jeg kom ned igjen sto hun å koste med Charlie og han så så fornøyd ut. Det var første gang Charlie lot noen andre enn meg og pappa kose med han^^
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

Hirsaluohkka

» VIP

Skrevet - 06/11/2006 :  18:12:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHirsaluohkka  Svar med kopi av melding
Jeg syns at det var en nydelig hest!! Jeg elsker hester som har særpreg, både av utseende og gemytt.
Ellen Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  18:48:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Huff, så trist :( Husker ikke om Charlie var på Strand når jeg var der, men kjente til ham.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.