hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Alt det syke folk kan få seg til å gjøre!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Alt det syke folk kan få seg til å gjøre!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 31/10/2006 :  18:36:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Fyyy f*en så forbanna jeg er! (må bare få ut litt agresjon)

Slapp hestene ned på beite i dagtidlig.
Hoppa mi hadde på seg et helt nytt bucas dekken, som jeg hadde spinka og spart i evigheter for å få råd til!!!

Og nå når jeg kom og skulle ta hestene hjem igjen for kvelden, joda der stod hoppa mi ISKALD og søkkvåt UTEN dekken!
Noen har rett og slett vert og stjålet det!

Det at noen kan være så frekke å stjele noe er vel ingen ny sak, men at noen har samvittighet til å gå å ta dekkenet av en hest som bruker det, skjønner det ikke..
Hoppa mi har bare ca 1-2 cm lang pels, og for henne å stå ute i pisseregn og +2 grader er helt grusomt

ARG!!! ER BARE SÅ FORBANNA

Lopke

Norway

Skrevet - 31/10/2006 :  18:51:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
oii.. fy faen så frekt!

HVilket dekken var det?

Noen ide om hvem det kan være?
Gå til toppen av siden

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 31/10/2006 :  19:34:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
Hadde faktisk ikke kommet på tanken å gjør noe sant en gang!! (samme hvor lyst jeg hadde hatt på dekkenet) Forstår ikke at det går ann..
syke folk....

<3 Western <3

Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 31/10/2006 :  20:02:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
oii.. fy faen så frekt!

HVilket dekken var det?

Noen ide om hvem det kan være?

Opprinnelig postet av Lopke

Ja, frekt og SLEMMT ovenfor gojenta mi

Har ikke peiling på hvem det kan være, men det er ikke så mange som kan ha visst at hestene var der, da det er en plass de vanligvis bare går på sommeren og har ikke vert der på evigheter før i dag..

Det var et smartex all in one eller hva det nå heter..
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 31/10/2006 :  20:22:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Huff så uheldig!

hvem kan finne på noe sånt?
Jeg mener hallo stjele et dekken?? som attpåtil er i bruk?

hva skjer i hodet på folk da?

hvordan gikk det med hesten din?
den ble ikke syk eller no vel?

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 31/10/2006 :  20:35:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Huff så uheldig!

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Hun var veldig nedkjølt da jeg kom, skalv så en gris og var ikke helt "seg selv", tok evigheter før hun fikk varmen tilbake..
Blir vel forkjøla, men ellers regner jeg med at det gikk greit..
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 31/10/2006 :  20:52:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har sluttet å forundre meg over hva folk er i stand til å gjøre dessverre.

For noen tosker, håper du finner ut hvem det er!

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 31/10/2006 :  21:10:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Huff så uheldig!

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Hun var veldig nedkjølt da jeg kom, skalv så en gris og var ikke helt "seg selv", tok evigheter før hun fikk varmen tilbake..
Blir vel forkjøla, men ellers regner jeg med at det gikk greit..

Opprinnelig postet av Sassy69

Stakkars hest

<3 Western <3

Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 31/10/2006 :  21:11:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
herregud er det mulig!!? eier folk ikke respekt for noen ting lengre? bare det å gå inn til en fremmed hest burde jo skremt unna noen..mens andre er frekkere enn flatlusa å tar seg inn å tar ett dekken? nei, nå tror jeg ikke noe overrasker meg lengre...trodde ikke folk var SÅ smålige...
Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 31/10/2006 :  21:32:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Fy F*en for noen syke, syke, syke mennesker!
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 01/11/2006 :  02:10:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ehh - siden jeg selv har en hest som HATER å ha dekken på seg - KAN det tenkes at hesten på et eller annet vis har klart å få det AV seg på egen hov?

Væææl - regner med at dere har lett etter dekkenet på beitet - det kan jo ligge i en gjørmehaug et eller annet sted... Det ville jeg gjort hvis noen hadde lagt et dekken på min hest....

Men altså: Å stjele et dekken fra en utegående hest! Frekkheten kjenner ingen grenser, dessverre. DET har jeg opplevd, selv om jeg enda ikke har hatt et dekken som det er verdt å stjele fra MIN hest.

Det er nå mange år siden jeg begynte å merke ALT mitt hesteutstyr - TYDELIG! Med svart tusj eller faktisk korrekturlakk - på steder som en TYV ikke ville se med det samme, men tydelig og uslitbart nok.

Det må altså til en tyv utenfra som har stjålet noe - FOR - i vår stall er ALT utstyret til Sunniva tydelig merket. Ja altså: Hvis "Frøya" (en hest som ikke eksisterer i vår stall) plutselig hadde to kliss nye beinreflekser som det står "Boysen" på, så ville flere enn jeg reagert....

SÅ ALTSÅ: MERK utstyret deres tydelig!! Med navn og tlf. nr. som IKKE lar seg vaske av.

Har selv et positivt eksempel på dette: For 3 år siden måtte jeg selge hesten min, og da "fordelte" jeg alt utstyret hennes (og utstyr til minst 5 hester til) rundt om, bla en liten cowboysal. Men så fikk jeg hesten tilbake etter 2 år. Ringte derfor den stallen som hadde overtatt denne, forklarte situasjonen om den hjemkomne hesten, og beskrev salen. "Å ja, er det den som det står "Boysen" på undersiden av? - Klart du skal få den tilbake!" - Og - MEGET takknemlig - kunne jeg hente salen "hjem" igjen (se på mine VIP-bilder). - TUSEN TAKK, E.K.T.!!!!

Så ALTSÅ: MERK tingene deres godt!
Neste: Vær litt "detektiver": Hvis "Frøya", med "Andersen" som eier plutselig har et splitter nytt dekken som det står "Star Princess" og "Olsen" på undersiden av - bør man jo begyne å lure....
OG - i disse "mobil-tider" - det skader IKKE å skrive ned mob-nummeret ditt på undersiden av dekkenet heller. En tyv vil jo også få problemer med å bortforklare et tydelig overstrøket navn og nummer....

Mææn - tyver er "frekkere enn f...-lusa"!!

Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2006 :  08:47:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Tviler på at hesten har fått det av av seg selv! Sømfarte hver cm2 av beitet, og inget dekken..

Dekkenet ER merket, har sydd inn en liten lapp helt bak ved "halerota" der det står navnet mitt.
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2006 :  10:50:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
stjele et dekken på en hest?

det må være det frekkeste jeg har hørt på lenge.. sprøtt...

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 01/11/2006 :  14:47:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
venninna mi tok og broderte navn og telefonnr på dekkenet sitt hun.
ikke av den grunn at den om hvis om det ble stjålet.
Men om hesten hennes hadde stukket av så ville folk vite hvor dem skulle ringe.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 01/11/2006 :  17:36:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Å herregud! Går det ann å være så frekk!
Også når dekkenet faktisk er PÅ hesten!
Trodde ikke det gikk ann jeg...

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2006 :  20:54:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
At det i det hele tatt går ann å være så frekk Stakkars hest OG stakkars eier som har spart til dette dyre dekkenet. Skjønner ikke hva som skjer med folk nå for tida jeg
Haoli <3 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.08 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.