hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - VINTERDEKKEN BASIC (Hööks)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 VINTERDEKKEN BASIC (Hööks)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 07/11/2006 :  14:39:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
huff.. utlandet? hmm... Orker ike dritt toll og greier, norge er jo et tåpelig land, skal jo tolles å betale moms eller? er jo hesteutstyr.... argh.. nei er det noen som veit av fine dekken som faktisk tåler røffe tak å som ser pene ut så legg ut link
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 07/11/2006 :  18:39:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.lillestromhestoghund.no/html_plain_items?items_id=178604

ufattelig fornøyd med dette dekkenet. finnes uten fyll, 200 g fyll og 370 g fyll. Fantastisk passform. Hesten min ruller seg stadig i søle, dekkenet ligger like fint på hele dagen. Tørr og varm. Verdt hver krone!

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

Alerta

» VIP

Norway

Skrevet - 07/11/2006 :  20:10:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlerta  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlerta  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
huff.. utlandet? hmm... Orker ike dritt toll og greier, norge er jo et tåpelig land, skal jo tolles å betale moms eller? er jo hesteutstyr.... argh.. nei er det noen som veit av fine dekken som faktisk tåler røffe tak å som ser pene ut så legg ut link

Opprinnelig postet av Asa Garsy

Kjøpte et HL Equipment Oslo Ultimate Vinter på Hesteshoppen her i Trondheim, og det er jeg kjempe fornøyd med.Nå er halsen foret også....Er det beste vinterdekkenet jeg noen gang har kjøpt, og det ligger veldig bra på fullblodsen min,da hun har ganske smal bog.

http://www.hesteshoppen.no/?pg=Info&pID=91

Men,dette er vinterdekken da,vet ikke om det var det du ville ha?
Men,de har også Montar og HL regndekken.Har et Montar regndekken m/høy hals + for,og d tåler striregn i 3 timer liksom...

Klem Aina & Alerta

Side by side,or far apart,you'll always be inside my heart!

Redigert av - Alerta den 07/11/2006 20:14:24 Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 07/11/2006 :  22:49:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Litt i dyreste laget nå... må bli neste år... Hesteshoppen ligger bare et stenkast fra der jeg vaks opp=P skal få pappa til å kjøpe lik hl dyne til meg der, men tror ikke han kjøper det dekkenet der til meg nei..... hehe
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Alerta

» VIP

Norway

Skrevet - 08/11/2006 :  20:59:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlerta  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlerta  Svar med kopi av melding
Ja,jeg kan anbefal alle HL dekkenene på det varmeste..
Har det Oslo stevnedekkenet (ull) og d er bare helt knall!!!

Klem Aina & Alerta<3

Side by side,or far apart,yo'll always be inside my heart!
Gå til toppen av siden

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 08/11/2006 :  21:07:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
Syns Horse Guard dekkene holder veldig bra! Vet om dekken som har holdt i 4 år uten et eneste hull.. Har noen selv også som ikke har en eneste skramme etter at hesten min har herja med de
Dessverre går Horse Guard dekkene ut av produksjon nå, men håper de nye Weather Beeta dekkene som kommer istedenfor er minst like bra
Eller er jeg passe fornøyd med Thermo master (hooks) dekkena mine.. Kunne gjerne tålt litt mer!

<3 Western <3

Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 09/11/2006 :  15:14:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Asa Garsy

Kjøpte et HL Equipment Oslo Ultimate Vinter på Hesteshoppen her i Trondheim, og det er jeg kjempe fornøyd med.Nå er halsen foret også....Er det beste vinterdekkenet jeg noen gang har kjøpt, og det ligger veldig bra på fullblodsen min,da hun har ganske smal bog.

http://www.hesteshoppen.no/?pg=Info&pID=91

Men,dette er vinterdekken da,vet ikke om det var det du ville ha?
Men,de har også Montar og HL regndekken.Har et Montar regndekken m/høy hals + for,og d tåler striregn i 3 timer liksom...

Klem Aina & Alerta

Side by side,or far apart,you'll always be inside my heart!

Opprinnelig postet av Alerta

Det dekkenet der var jo bare nydelig da!! *meg elsker ruter*

Haoli <3 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.