hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - VINTERDEKKEN BASIC (Hööks)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 VINTERDEKKEN BASIC (Hööks)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2006 :  19:10:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Vet det er helt nytt, men kan jo hende at noen har rukket å kjøpe det da

Hvis noen har prøvd det, hva synes du om det?
Er muligens (muligens faktisk ) ute etter et vanntett vinterdekken, og gjerne ett rimelig ett. Har jo ett bobledekken, men det blir jo liksom ikke vanntett da...

Her er dekkenet det er snakk om:

Haoli <3
Redigert av - Liselotte den 01/11/2006 19:14:34

Bol Prins

» VIP

Skrevet - 02/11/2006 :  10:15:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg anbefaler ikke hooks jeg, ikke pga varene dems, men pga sinnsykt lang tid på levering ! Og dårlig kundeservice.

Jeg kjøpte meg det rimelige vinterdekkenet fra horze, det er vanntett. Jeg er utrolig fornøyd med det.http://horze.com/product_info.php?cPath=41_23&products_id=24020
her er linken

Gå til toppen av siden

Vilgot

» VIP

Norway

Skrevet - 02/11/2006 :  10:50:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har kjøpt dette dekkenet til unghesten min. Første dagen han hadde det på var den dagen det snødde så my å snøen var våt.
Dekkene var like tørt å fint, det er glatt stoff inni, men virker veldig varmt.
Jeg har ingen god erfaring fra å bestille fra Høøks, men dette kjøpte jeg på butikken på Skedsmo å jeg er veldig fornøyd med det.
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 02/11/2006 :  11:55:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Det dekkenet er nydelig=) Ville kjøpe det med en gang jeg så det:p Har mer enn nok dekken fra før, men fikk veeeldig lyst å kjøpe det og:p Har ikke kjøpt det enda, så vet dessverre ikke om det er vanntett osv. Dere som har det: Er fargen like fin og spesiell/metallisk som på bildet? Falt bare helt for den fargen, men ofte er de annerledes i virkeligheten:p

Ang. å bestille fra Høøks: Har alltid måttet vente lenge, tok måneder. Men sist jeg bestilte, nå i høst, kom det i løpet av to uker:o Det var pga når jeg bestilte på nettet sjekket jeg at tingene jeg bestilte var inne (huske ikke helt hva som stod, men i handlekurvlisten stod det spesifisert om varen var inne). Da kom det raskt=)

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Vilgot

» VIP

Norway

Skrevet - 02/11/2006 :  12:04:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dekkenet er som på bildet, kanskje noe lysere i fargen.
Unghesten min hadde det på se en hel dag ute i snøvær å dekkenet var tørt.
Gå til toppen av siden

Bol Prins

» VIP

Skrevet - 02/11/2006 :  21:22:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Varene jeg bestillte, var inne.

dette er siste gangen jeg bestiller fra høøks. Makan til dårlig kundeservice har jeg ikke sett på maken til!

Men butikken dems kan jeg godt handle i, da får jeg jo varen med en gang :)

Gå til toppen av siden

liwedell

Norway

Skrevet - 02/11/2006 :  22:13:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det dekkenet er nydelig=) Ville kjøpe det med en gang jeg så det:p Har mer enn nok dekken fra før, men fikk veeeldig lyst å kjøpe det og:p Har ikke kjøpt det enda, så vet dessverre ikke om det er vanntett osv. Dere som har det: Er fargen like fin og spesiell/metallisk som på bildet? Falt bare helt for den fargen, men ofte er de annerledes i virkeligheten:p

Ang. å bestille fra Høøks: Har alltid måttet vente lenge, tok måneder. Men sist jeg bestilte, nå i høst, kom det i løpet av to uker:o Det var pga når jeg bestilte på nettet sjekket jeg at tingene jeg bestilte var inne (huske ikke helt hva som stod, men i handlekurvlisten stod det spesifisert om varen var inne). Da kom det raskt

Opprinnelig postet av Svalgårds-Cheri

To uker er i lengste laget etter min mening.
Gå til toppen av siden

Hege20.

» VIP

Norway

Skrevet - 02/11/2006 :  23:39:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHege20.  Svar med kopi av melding

Jeg har kjøpt 2 dekken av hooks, og er kjempefornøyd med dem.
Det har tatt ca.2 uker i fra hver gang jeg har bestilt, det er da ikke så ille.
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 03/11/2006 :  10:12:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Ang. å bestille fra Høøks: Har alltid måttet vente lenge, tok måneder. Men sist jeg bestilte, nå i høst, kom det i løpet av to uker:o Det var pga når jeg bestilte på nettet sjekket jeg at tingene jeg bestilte var inne (huske ikke helt hva som stod, men i handlekurvlisten stod det spesifisert om varen var inne). Da kom det raskt

Opprinnelig postet av Svalgårds-Cheri

To uker er i lengste laget etter min mening.

Opprinnelig postet av liwedell

Ja, egentlig, men det var gulljevt i forhold til hva det pleier:p Pleier å vente så lenge at jeg glemmer ut at jeg har bestilt

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Content

» VIP

Azores

Skrevet - 03/11/2006 :  11:34:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
eg vil bare si en ting'!!! høøks har virkelig tatt seg vann over hodet! jeg kommer aldri til å bestille noe der igjen! de har lange leveringstider, dårlig service og hvis man er så uheldig og bestille mer enn 3 tin kan du være sikker på at de ike har det på lager og at du får en pakke for hver ting!
Nesten ALLE hesteutstyrsbutikker på nettet ringer deg hvis noe er utsolgt og spør om du vil ha en annen alternativ vare.. men høøks sender bare ikke.. hører aldri noe fra dem! kvaliteten er heller ikke noe og rope hurra for!!!

jeg syns det er så dumt me krig og fred og religionspolitikk og sånn.... kan ikke alle bare være venner!

BLOND POWER! rosa rocker!
Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 03/11/2006 :  16:35:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet ikke om dette gjelder alle dekken fra Hööks, men jeg kjøpte et vinterdekken der for et par år siden (det isblå, om noen husker det?), men jeg var skikkelig misfornøyd. Fôret inni ble råttent etter en halv vinter og jeg kastet det tvert. Jeg var alltid flink til å henge det til tørk i tørkerom når de var vått, men det ble altså muggent inni.

Investerte derfor i noe dyrere dekken som jeg har hatt siden, og disse kommer jeg aldri til å bytte ut. (Horseware)
Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 03/11/2006 :  20:43:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke dette dekkenet, men har hatt flere dekken fra Høøks.
Og de har alle holdt en ok kvalitet.
Vurderer også å kjøpe dette dekkenet.

Når jeg bestiller fra Høøks, er jeg innstilt på at det fort tar 2-3 uker på lagervarer.
Bestiller ikke ting derfra som jeg trenger i full fart.

Anette Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  10:48:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
HAr kjøpt et slik showmaster winter pluss, drittdekken, ligger bra på Garsy, men halsen er alt for stor å det har revnet bak der stroppene rundt beina skal være. Det står at det er waterproof men neeeida, vannet fosser inn som bare det. Jeg var på hooks å kjøpte det da, fikk ei hyggelig dame der som var max flink, hjalp meg tilogmed å finne veien til lillestrøm hest og hund=P Men det å bestille fra nettet er jo nyttesløst, putt i mere penger å få en ordentlig et....

Finnes det noen dekken som tåler litt herjing? Som ligger bra på en hest med saml bog, helst med litt hals i dekknet som er tykt foret?

Eller er det nytteløst?

Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Vilgot

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  12:08:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
FK har ett nytt dekken som er testet på starum husker ikke hva det het, men det er et veldig bra dekken som holder hesten tørre og varme. Det er også tøyelig stoff. Ble testet på to hester som fikk leke å herje med disse dekkene på. Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 07/11/2006 :  13:18:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
er slik softshell dekken?? meg har såååå lyst på det... var på en nettbutikk skulle ha 990 kr for det
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 07/11/2006 :  13:50:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
IKKe kjøp softshell dekken, det finnes ikke slitesterkt, ryker med en gang.

Hvis dere er misfornøyd med Høøks, forsøk shiresshop i danmark. Der er leveringstiden lang, man får feil varer når man mottar pakken, shires innrømmer faktisk at de har sendt feil, men DU må betale toll og frakt tilbake hvis du ikke vil ha varene du faktisk ikke har bestillt. Jeg gir meg ende over..

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.