hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hva er det som feiler hesten min?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 hva er det som feiler hesten min?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 14/12/2003 :  19:24:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes ikke hun har blitt noe særlig bedre egentlig. Det er nå ca en uke siden hun har hatt gjord på seg, Merker ingen hevelse der,men hun er fortsatt litt øm... Hvor lang tid tar det før det går over Ca??
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Shilamon

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2003 :  17:42:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideShilamon  Svar med kopi av melding
En av skolehestene på stallen fikk det, men hun fikk skikkelig hevelse da.
Tok vel en 2-3 uker før hevelsen var nede. og kanskje en uke til før hun ble brukt igjen.. men er jo opp og ned. Du og hesten har iallefall rikelig med tid til å trene bakketrening av forskjellig slag :)

Det som er gjort er gjort og kan ikke gjøres noe med. Annet enn å gjøre det til lærdom. Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 16/12/2003 :  09:53:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei igjen!

Du må nok regne med en ca.3 uker ja....Når du begynner med gjord igjen,bruk teddy/saueskinns på gjorden mot hesten.Da blir det større belastningsflate.
Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 16/12/2003 :  23:53:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du kan vel kanskje ri barbak? Det er ikke alle hester det fungerer så bra på, men hvis det går an på hesten din, så burde hun vel ikke plages hvis du rir uten sal. Det kan være best å holde seg på en ridebane når man rir uten sal da det kan være lettere å falle av. Eventuelt kan du slå et leietau rundt halsen hennes hvis dere ikke er vant til at du rir uten sal. Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2003 :  21:42:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hun fungerer kjempefint som barbakhest. Jeg rir barbak hver dag med henne nå. Har ikke noe problem med å klare å holde meg på ryggen hennes på tur. Det blir mest skritting, men nå som det har gått over ei uke siden vaksineringen, kan jeg løpe litt med henne igjen.
Håper hun blir bedre snart, hun var bittelitt bedre i dag egentlig, men ikke helt frisk.

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.