hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Problemer med MIX'en!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Spør Hestemarked.no
 Problemer med MIX'en!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Spendas

» VIP

Skrevet - 28/10/2006 :  17:10:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har store problemer med MIX'en for tiden, det tar kjempelang tid å åpne sider, og noen emner lar seg ikke åpne i det hele tatt...

Er det kun jeg som opplever dette?

Drep ikke fluen på din venns panne med øks....

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 28/10/2006 :  19:14:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Ånehei du Har hat nøyaktig det samme problemet i et pr. dagers tid nå (!!)
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 29/10/2006 :  02:58:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe.. Endelig, etter å ha prøvd sikkert 10-15 ganger, fikk jeg til å åpne denne tråden for å lese svaret...

Fryktelig irriterende, dette her.. jeg får knapt åpnet en fjerdedel av emnene... Grrr...

Vel vel, får håpe det blir bedre snart, da...

Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 29/10/2006 :  17:02:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Har store problemer med mixen jeg og Gir snart opp har ikke skrevet på i alle fall en uke nå... Og jeg er vel neppe den eneste brukeren som forsvinner herfra sånn som dette holder på *oppgitt*. Har slitt med mix mange dager, langt over en uke, husker ikke sist det fungerte.

Nei, du er ikke den eneste altså)

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 30/10/2006 :  01:12:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff, ikke bra.. Har jo sett at det har vært en enorm nedgang i skrivingen generelt her inne, mange av emnene har jo ikke hatt nye innlegg på mange dager, i motsetning til flere ganger hver dag før.. Så det kan jo tyde på at det er mange av oss...

Jeg har også bortimot "gitt opp" å skrive innlegg nå, men håper jo at det kan la seg ordne..

Og siden jeg la inn dette under "spør Hestemarked.no" hadde det jo vært veldig greit å få et svar fra DEM om hvorvidt dette er under utbedring...?!

JohanneOgLita

» VIP

Skrevet - 30/10/2006 :  19:54:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJohanneOgLita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJohanneOgLita  Svar med kopi av melding
Aaargh, har hatt samme problemet med mixen jeg også Har gitt opp å skrive omtrent, men er her inne en gang i blandt og sjekker om mix er oppe og går snart...

Hva sjer Hestemarked.no?!

Min blogg, våre opplevelser- http://hest.no/blogg/?bid=623 Med film

Redigert av - JohanneOgLita den 30/10/2006 19:54:49 Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 30/10/2006 :  21:43:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Virker som det har "løsnet" her hos meg, ihvertfall. Får bare håpe det varer.

LeMi

» VIP

France

Skrevet - 30/10/2006 :  22:16:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeMi  Svar med kopi av melding
Ja,HVOR er de som driver hestemarked? har vært et par tråder om hvor dårlig kobling det er på sidene her, men hører vi noe fra de? nei...
idag er første dagen på lenge hvor mix faktisk har lasta noenlunde greit... men hvor lenge holder det?

http://lemi.lenegallery.com
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 30/10/2006 :  22:32:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
pleier og få opp dette når jeg åpner emmer: :: <---- bare de 4 prikkene,
det er kjedelig ass!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

LeMi

» VIP

France

Skrevet - 30/10/2006 :  22:32:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeMi  Svar med kopi av melding
4 prikker? heldig du, får bare opp to jeg ;) *flire*
Gå til toppen av siden

Skogstrollet

Norway

Skrevet - 30/10/2006 :  23:18:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkogstrollet  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkogstrollet  Svar med kopi av melding
Samme her. får bare opp to stk! JÆVELIG irriterende. Klikker snart..
Catharina & Svarten. Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 31/10/2006 :  03:02:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Må innrømme at det begynner å irritere meg mer enn bare litt også....
*sukk*

Guro
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 31/10/2006 :  09:50:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Hatt akkurat det samme problemet jeg også..frem til i dag faktisk.Håper det har gått iorden nå.

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2006 :  22:29:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
Bra det ikke bare var pc'n som som oppførte seg teit
I dag har det ikke vært noe problem Har ikke fått opp noen prikker.. hehe

<3 Western <3

Gå til toppen av siden

LeMi

» VIP

France

Skrevet - 02/11/2006 :  11:58:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeMi  Svar med kopi av melding
de siste dagene har det faktisk gått noenlunde greit her...
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 02/11/2006 :  12:17:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Har vært bra hos meg og de siste dagene nå=) Men er gått litt lei mix, avhengigheten blir litt kurert når en ikke får brukt det og plutselig savner en det ikke lengre
Får komme igang igjen;)

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.