hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skal det gjøres noe med stabiliteten?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Spør Hestemarked.no
 Skal det gjøres noe med stabiliteten?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 22/10/2006 :  16:00:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Tidligere i dag brukte hestemarked 7 minutter på å åpne en tråd her inne, og når den åpnet, så var det bare hovedinnlegget som var synlig, ikke resten. Er det planer om forbedring av tjenesten snart? Den er fryktelig ustabil.

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 24/10/2006 :  09:56:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Her har det gått seint i dag også.. Står her at:
This page was generated in 28.98 seconds.

Sitter på forelesning om internett akkurat nå, og greit at vi ikke skal klage i forhold til hvordan det var for ti år siden, men altså.. *sukk*
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 24/10/2006 :  11:23:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er jo ikke noe stabilitet her..
Hadde det bare dreid seg om timer (er ikke så kravstore brukere her),men hestemarked er jo det ustabilt i dagevis..

Så jeg velger heller å spørre om følgende:
Når skal hestemarked.no tilby en stabil og brukervennlig nettside på lik linje med hest.no og andre nettbaserte forum??
Gå til toppen av siden

LeMi

» VIP

France

Skrevet - 24/10/2006 :  11:33:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeMi  Svar med kopi av melding
har merket selv at denne siden er helt på bærtur, gjerne over lengre tid. først nå at jeg har klart å komme meg inn på innleggene, før idag og igår så kom jeg gjerne inn på alle forum, men det å lese et innlegg var ikke lett! dvs det gikk ikke i det hele tatt...
MIX er en av de større hesteforum i Norge, og burde få oppgradert diverse... MIX har konkurrenter, og om dette fortsetter så tror jeg dere har lett for å miste brukere her.

Er også andre ting som er på bærtur her, f.eks man ser tittel på alle innlegg, og vil lese siste innlegget på en tråd som er på s. 4 f.eks. trykker man på ikonet for siste innlegg, da kommer jeg på side 1 øverst. Hva er det vitsen med en slik knapp?

http://lemi.lenegallery.com
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 24/10/2006 :  11:58:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ironisk nok får jeg heller ikke slettet innlegg som plutselig er postet flere ganger pga. systemfeil og lasteproblemer..

Nå er begeret fullt for min del.Dette er mer til irritasjon enn glede og det gidder jeg ikke kaste bort tid på.
Takk for meg.

Redigert av - xxxx den 24/10/2006 14:52:33 Gå til toppen av siden

spanne_tuna

» VIP

Norway

Skrevet - 04/11/2006 :  21:36:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespanne_tuna  Svar med kopi av melding
usatbilt... ja! veldig også! hadde det ikke for at det er så mange koselige mennesker her og lett å finne fram hadde jeg vel dratt helt over til hest.no ja;) men kjønner ikke bæret av hest.no så... håper virkelig det blir bedre her<3
*Cathrine & Spanne Tuna for alltid<3*
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 05/11/2006 :  02:03:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Det har vært bra de siste dagene da=) Men før det var det en altfor lang periode der HM/MIX ikke funket i det hele tatt hos meg. Gav opp hele greien, og er temmelig lei denne ustabilteten. Hadde ønskt de i det minste kunne svart oss, dette er da en SPØR HESTEMARKED-side. Medlemmene forsvinner fort dessverre, man blir lei og irrtert over et forum som er så mye nede og tregt.
R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 05/11/2006 :  04:15:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Vi får håpe at fra nå av kommer HM til å fungere lykkelig i alle sine dager!
Er skikkelig slitsom når det er nede, men er skikkelig glad at siden er til!

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

robert

» VIP

Skrevet - 05/11/2006 :  14:00:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Hvordan MIX driftes har vi skrevet her: http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=16102

Mvh Robert
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.24 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.