hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bucas dekken
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Bucas dekken
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

JeanetteMari

Norway

Skrevet - 24/10/2006 :  14:42:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJeanetteMari  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJeanetteMari  Svar med kopi av melding
Hei, jeg lurte bare på om det er noen her som har et Bucas Power dekken i str125 med hel hals som de har planer om å kvitte seg med...?
Lurere også på hva dere som har dette synes om det:)

*Jeanette & Siborino*
www.weeitsme.piczo.com

Ullsokken

Norway

Skrevet - 24/10/2006 :  21:30:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Dette er ikke et annonsemarked. Annonser hører ikke hjemme her, men i rubikkaoset et annet sted på siden.

Utenom det finnes det ørtenpørten Bucas power-dekken. Hvilken mener du?

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Hot Shot Image

» VIP

Skrevet - 25/10/2006 :  15:39:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hun skriver nok her fordi hun lurer på åssen dekkenet er også da.
Er så mange her inne som er så korekte.

Har ingen erfaring med power turout, men trur det er utrolig holdbart. Har selv smartex all in one og dette er jeg kjempe fornøyd med
Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 25/10/2006 :  22:37:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hadde selv et Bucas Power turnout full Neck til min gamle hest, måtte desverre selge da det ble altfor lite til den nye. Synes det er et supert dekken, det er et såkalt høyteknologisk vinterdekken, som det kalles i disse tider Puster godt, er tykt og godt, vannavstøtende og pga sitt ytterstoff skal det også reflektere sola.

Tror personlig at det kan være vanskelig å få tak i et slikt brukt, for de som ofte kjøper slike dekken har nok ingen planer om å selge det med det første, med mindre man bytter hest og er så uheldig å kjøpe mye større eller mindre hest.

Men anbefaler uasnett dekkenet.
Gå til toppen av siden

JeanetteMari

Norway

Skrevet - 29/10/2006 :  10:35:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJeanetteMari  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJeanetteMari  Svar med kopi av melding
Ullsokken: Sorry, glemte helt å skrive at jeg var interessert i folks meninger om det:)

Hot Shot Image: har også Smartex til min,kjempefornøyd! men pelsen hans vokser så mye på halsen at jeg tror han blir litt kald der stakkars.. Frysepinne:)

_Bekka_: begynner å tro det er vanskelig å få tak i brukt ja, er dumt det er så dyrt.. Hehe.. Men virker så utrolig praktisk med et dekken som kan brukes hele høsten og hele vinteren... hadde jeg tenkt på det FØR jeg kjøpte ørten andre dekken til han, så hadde jeg jo bare trengt et par...:) Men men.. man lærer av feil ikke sant? ;)
Så bra å høre at du er fornøyd med det!! Er så lett å bare lese alt det som står på produsentens sider, og da kan det jo bli litt feil:)

takk for svar alle sammen:D

*Jeanette & Siborino*
www.weeitsme.piczo.com
Gå til toppen av siden

Content

» VIP

Azores

Skrevet - 03/11/2006 :  12:16:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg personlig har ingen gode erfaringer med bucas... jeg jobber på stall med 30 hester og alle de hestene som har bucas dekken har minst en røket spenne eller gjord! og det er sikkert 10 som har bucas...

horseware ligger i samme prisklasse! og er et mye bedre og mer holdbart dekken... Rambo har i tillegg 3 års garanti på vanntetthet! slå den du!

jeg syns det er så dumt me krig og fred og religionspolitikk og sånn.... kan ikke alle bare være venner!

BLOND POWER! rosa rocker!
Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 03/11/2006 :  13:02:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

horseware ligger i samme prisklasse! og er et mye bedre og mer holdbart dekken... Rambo har i tillegg 3 års garanti på vanntetthet! slå den du!

Opprinnelig postet av Content

Fungerer den garantien i praksis da?

Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 04/11/2006 :  18:21:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takke meg til bucas! Jeg hadde mitt power tunout i flere år og det ser fortsatt ut som nytt! KJøpte et rhino regndekken til ponnien min her i høst og den første dagen det regnet skikkelig ble han våt igjennom! Men amigo dekkenet jeg kjøpte på OHS var mye bedre!

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

Team-Tunette

Skrevet - 03/12/2006 :  01:36:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTeam-Tunette  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTeam-Tunette  Svar med kopi av melding
Bucas er jo konge dekken da;D Digger de
The voice in my head told that I'm NOT crazy!!

- Www.Uglem92.Piczo.Com -
Gå til toppen av siden

lene og diesel

» VIP

Norway

Skrevet - 03/12/2006 :  19:12:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelene og diesel  Send %s1% en ICQ meldinglene og diesel  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselene og diesel  Svar med kopi av melding
Jeg har opplevd dårlig passform på Bucas dekken,trange i bogen,og smal over krysset.
Jeg har også opplev at spenner ryker fortere enn på andre type dekken.. Men det er da vanntett i det minste:)

Intet er umulig,inntil noen har bevist at det ikke er mulig! Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 03/12/2006 :  20:05:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg derimot har bare positivt å si om Bucas-dekkener. Kjempefornøyd!!! (må legge til at jeg har hatt flere typer, både sommer, vinter, regn, inne, ute osv, og er like fornøyd med alle!)
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 03/12/2006 :  23:25:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er også veldig fornøyde med mine Bucasdekken, genial passform, men som de LUKTER ... disse som er innsatt med slik permanent antibakterie-greier er det veldig stygg lukt av? Hadde stalldekkenet som er helt nytt på Ulskaug 1 natt og det luktet pføyyy... Hva i alle dager er det godt for?
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2006 :  03:29:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Har både god erfaring av Bucas og Horseware - så å si alle teppene mine er av disse merkene - knall fornøyd jeg
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.05 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.