hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - alder ingen hindring!eller..........?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 alder ingen hindring!eller..........?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 22/10/2006 :  23:43:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jada,nå er det lille meg som er ute å "kjører" igjen her da.

jeg er så forelska om dagen,å føler omtrent hundre prosent sikker at jeg har funnet mannen med stor M.men problemet er at han er hele 8 år eldre enn meg!jeg tenker aldri over det når jeg er sammen med han,men jeg er jo redd for hva familien min kommer til å si..men nå har jeg forelska meg da:(har alltid selv vært skeptisk med aldersforskjeller,men når man sitter i klisteret selv da:/
bør jeg bare glemme han?
hva synes dere ellers om store alderforskeller i forhold?
har det noen betydning?

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/10/2006 :  00:00:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Jeg syns slett ikke at du skal glemme han om du er forelsket!

Alder spiller ikke så stor rolle bare han er snill og grei med deg

Desuten er ikke 8 år så mye.
Det er 12 års forskjell på meg og kjærsten,jeg er 23 og han er 35.Dette er helt klart det aller beste forholdet jeg har vært i!
Vi skal gifte oss og kjøpe et småbruk på vårparten og begge er enige i at det ikke går an å elske noen høyere.

Det er kansje heller en fordel at han er litt eldre,han er kansje litt mer moden og ferdig med"sprell"?

Masse lykke til!

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

LeMi

» VIP

France

Skrevet - 23/10/2006 :  00:06:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeMi  Svar med kopi av melding
gammel er du da sigyn?
Selv har jeg 5 års forskjell med typen, før det har jeg hatt 6 og 7 års forskjell med exene...
aldersforskjell er ingen hindring, følg følelsene dine du :)

http://lemi.lenegallery.com
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 23/10/2006 :  00:16:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Sånn på det idealistiske planet så er det vel ingen grunn til å tenke seg om, selvom det er litt aldersforskjell. Men sånn fornuftsmessig så syns jeg faktisk at det kan være grunner for å tenke seg om. Eller ikke for å tenke seg om kanskje, men for å klaregjøre et par ting iallfall.

Hvis han er 8 år eldre enn deg har det mye å si når du er 10 og han er 18, mens det har ingenting å si når han er 38 og du er 30. Innimellom de to har man variasjoner for når aldersforskjell er himmelvid og ikke. Når jeg var ca 18 var jeg helt sikker på at noen på 28 skulle jeg ikke finne. Jeg var klar for livet, klar for studier og klar for å være meg selv en stund. En på 28 var enten da så barnslig at han var på mitt nivå, og ville ha da noen gang vokse opp? Hvis han ikke var på mitt nivå, hvorfor i all verden skulle jeg da blitt sammen med han? (jeg ville ikke ha hus og unger, jeg ville ha det gøyalt).

Nå er jeg 24, om jeg skulle droppe til å møte drømmemannen, og han er 20, eller om han er 40, det får så være, snart er jeg ferdig på skolen. Da er jeg plutselig i samme livssituasjon som vedkommende på 40, men i en helt annen enn han på 20...men jeg har ingen planer om barn riktig enda;-) Så det vil nok ikke by på all verden med problemer det heller :-)

Dette ble kanskje ikke så opplysende for deg signy? :-) *sorry*
Men hvis du føler at han passer sammen med deg, at det ikke er noe som blir himmel-vanskelig fordi det er åtte år mellom dere (du er vel 18 er du ikke??)

Jeg har kanskje et litt annet syn på saken enn mange andre, fordi storebroren min er 8 år eldre enn meg, og en lang stund var han og kompisene vesentlig eldre enn meg. De er det litt igjen nå, fordi de har samboere/koner , jobb og barn. Men jeg ser jo at jeg "nærmer" meg :-) Men hvis ikke du føler at det har noe å si så tror jeg da sannelig ikke at familien din vil ha noe i mot det heller. Det er jo ikke sånn at han er på alder med moren og faren din ;-)

Guro
-dagens mest rotete innlegg...
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 23/10/2006 :  00:44:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Synes ikke 8 år er så stor forskjell. Med mindre det er 10 år og 18 år da som Guro nevner, hehe :)
Om dette muntrer deg litt opp, er venninna min 21 år, og mannen hennes er 40. Og de har det fortsatt kjempeflott :) (Vært sammen i 2 år).
Mellom meg og min kjære er det 3 år, ikke noe særlig forskjell altså, men så er jeg sikker på at vi er skapt for hverandre :)

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 23/10/2006 :  01:28:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
GO FOR IT!!! Gå til toppen av siden

AnnetteHansen

Norway

Skrevet - 23/10/2006 :  06:30:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her i huset er det 20 år mellom meg og samboer:-)
Og vi har det kjempefint sammen.

Alder er ett tall, det er det dere to har sammen som betyr noe!
Ikke hvor mange år det er mellom dere.
Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 23/10/2006 :  15:42:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Alder er da vel ingen hindring. Da jeg var 18 ble jeg sammen me den på 29. Mamma var en smule fortvilt, men elsket han etterhvert. Han jeg er sammen med nå er 3 år yngre enn meg, å d er heller ingen hindring. Vi har d fantastisk. Synes du ska stole på mage og hjertefølelsen, d er som regel d som er rett. Så jeg sier også GO FOR IT!!
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 23/10/2006 :  19:57:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Alder er vel ingen hindring nei. Mellom mamma og pappa er det 8 år ^^ Litt annet hvis jeg på 13 skulle finne en som var 8 år eldre altså da men xD
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 23/10/2006 :  20:35:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hva synes dere ellers om store alderforskeller i forhold?
har det noen betydning?

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Ingen betydning. Kjør på.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 23/10/2006 :  22:54:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
ååå,tusen takk skal dere ha alle sammen
nå er jeg en stor bekymring mindre..
STOOR klem til alle.

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 25/10/2006 :  16:00:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Go for it, enig jeg også!

Min samboer og forlovede som jeg venter baby med i januar er 18 år eldre enn meg. Jeg er 26, han 44. No problem...

Vi har det utrolig fint sammen, er like hesteinteresserte begge to! Vi har vært sammen i mange år..

Så lenge det er ekte kjærlighet har alder ingenting å si mener jeg!

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 25/10/2006 :  16:42:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Alder ingen hindring.
Da jeg ble født var samboeren min russ

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 25/10/2006 :  16:43:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Alder ingen hindring.
Da jeg ble født var samboeren min russ

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Hege20.

» VIP

Norway

Skrevet - 30/10/2006 :  12:19:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHege20.  Svar med kopi av melding

Alder ingen hindring! Det er 13 år mellom meg å samboer
Jeg er 20 å han er 33
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 31/10/2006 :  11:26:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Pappa er gift med en som er 17år yngre enn seg, altså når han gikk på vgs ble hun født
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.