hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Heija!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Heija!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 20/10/2006 :  15:02:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
Jeg lurte bare på om noen kjente avkom etter Magic lips, eller Queen Of Magic<33
Jeg har eid dem før sammen med faren min så jeg lurte på om noen har føll etter dem jeg vett att Queen har hatt føll med Running Sea så kjenner noen til noen føll etter disse hestene.
Jeg har noen etter dem som jeg eide før de heter One Hot Minute og Just Rite.;)Elske de<33

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/10/2006 :  19:07:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
1. Hva med å ha en mer dekkende overskrift?
2. Post heller denne på forumet Etterlysninger.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 21/10/2006 :  10:31:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
jøss,trodde du hadde "skiftet legning" jeg.. Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 21/10/2006 :  11:42:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
crusabell: Jøss.. det der var vell i hvertfall et tåpelig svar... er det nødvendig å rippe opp i den debatten nå igjen?? Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/10/2006 :  11:45:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hehe, bare tro det du vil du. Den som ikke forstod at den tråden kun var tull, får bare tro det man vil. Back to topic!

crusabell

» VIP

Skrevet - 21/10/2006 :  15:45:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
hø? tror ikke jeg har lest den debatten. husker bare at mari postet et emne og trodde hun var borte for godt. var ikke noe annet. det var bra tåpelig altså... Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/10/2006 :  11:25:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hø? tror ikke jeg har lest den debatten. husker bare at mari postet et emne og trodde hun var borte for godt. var ikke noe annet. det var bra tåpelig altså...

Opprinnelig postet av crusabell

Det er greit det vettu ;)

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 24/10/2006 :  18:54:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
dere er rare når dere skal kjefte sånn ver gang jeg lager forum eller emne,Jeg må da vell få lage oversfriften selv eller må du kanskje hjelpe til å dere trengte ikke å komme innpå denne å skrive får jeg vil bare ha svar fra de som kjenner hesten jeg. Gå til toppen av siden

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 24/10/2006 :  18:55:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
dere er rare når dere skal kjefte sånn ver gang jeg lager forum eller emne,Jeg må da vell få lage oversfriften selv eller må du kanskje hjelpe til å dere trengte ikke å komme innpå denne å skrive får jeg vil bare ha svar fra de som kjenner hesten jeg. Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 24/10/2006 :  21:33:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig i at overskriften burde vært annerledes. Tenk om vi hadde hatt femten tråder som het Hei, Hallo, Hoppsan osv...

Og jeg er også enig at dette emnet burde vært under etterlysning, for under avl/oppdrett skal det diskuteres -"Lurer du på hvilken hingst du skal bruke? Hva slags forhold du skal ta
mens hoppa er drektig? Hvordan en tar mot et føll? Alt om avl og oppdrett diskuteres her." Altså ikke etterlysninger....

Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 25/10/2006 :  15:19:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
du vil nok få flere svar om du legger emne ditt under etterlysninger ja:) Gå til toppen av siden

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 28/10/2006 :  09:27:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
:-S Dere er rare dette er avl/oppderett da må jeg jo legge det ut her;) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/10/2006 :  12:20:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
At du etterlyser avkom etter en hest har da ikke noe med avl/oppdrett å gjøre egentlig.

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 31/10/2006 :  16:13:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
neivell driter jeg i... Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 31/10/2006 :  16:50:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
neivell driter jeg i...

Opprinnelig postet av Lisa&wissy

Det er alltid lurt!

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 31/10/2006 :  17:23:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
neivell driter jeg i...

Opprinnelig postet av Lisa&wissy

flott!! koselig tråd.. du blir helt sikkert tatt veldig seriøst nå..
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.