hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hadde den perfekte forrytter...trodde jeg..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 hadde den perfekte forrytter...trodde jeg..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Nefertiti
» VIP

Skrevet - 22/11/2006 :  18:01:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har vært borti ei forrytter til hesten min som jeg denne uka ga sparken.
Det er skremmende hvordan folk kan lure deg! Hun er 16 år, men utrolig umoden for alderen. Tydeligvis er hun vandt til å få det som hun vil, gjøre som hun vil og ikke måtte jobbe for noe. (Dette vet jeg ikke bare av oppførsel som jeg har sett ,men også fordi hun flere ganger har understreket at foreldrene hennes gir henne det hun har vil ha). Når du snakker med henne , så høres hun ut som den mest ansvarfulle rytteren som finnes, det er ikke måte på hvor forsiktig hun skal være mot hesten, eller hvor godt hun steller den. Problemet er at det hun sier at hun gjør når hun rir/steller er ren løgn! Jeg har en 24 år gammel vallak, i god form, men man skal selvfølgelig være forsiktig med ham. Så hun sa at hun tok rolige skritteturer på ham, for hun var ikke noe baneridningperson. Så får jeg høre av venninenne mine på stallen at hun har frest rundt i full fart på banen og hoppet hindere! Hesten var kjempestiv i bakbenet i flere dager etterpå. Jeg sa jo ifra selvfølgelig. Men nei..det hadde jo hun ikke gjort..

Hestestellet er det også vært heller elendig med. Hesten ble svett, hun vasket ham, uten å tørke med verken svetteskrape eller håndkle og satte hesten i boksen sin. I November! Heldigvis fikk venninna mi tørket ham og slengt dekken på. Ikke få ganger har han hatt gjortespreng etter at hun har ridd ham, som har ført til at jeg har ridd barbak i dager etterpå. Bedt henne om å ikke ri med sal om han har fått dette, noe hun har ignorert totalt.

Utstyret er også en annen ting. Jeg er ordnesmenneske og setter alt rent fra meg på salrommet. Dagen etter at forrytteren har vært der, er alt fullt av skitt, slengt på plass, og våte dekken er ikke hengt opp, men bare slengt på plass foran boksen! Selvfølgelig fortsatt vått paga dette.

En annen ting, hun har flere ganger latt andre ri hesten, uten å si ifra.

Ja..dette må da være forrytteren from hell

Redigert av - Nefertiti den 22/11/2006 18:04:56 Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2006 :  18:12:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja..dette må da være forrytteren from hell

Opprinnelig postet av Nefertiti

Ja, høres sånnn ut *lettere sjokket etter å ha lest innleget ditt*
Bra du er kvitt henne nå;)

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

ChapmanLane

» VIP

Skrevet - 22/11/2006 :  18:39:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideChapmanLane  Svar med kopi av melding
huff.. d hørtes ut ikke bra ut :/
R.I.P Perle Turi :'( Gå til toppen av siden

...snorre-gutten...

Skrevet - 02/12/2006 :  20:55:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
ikke gi henne sparken! du kan evt si sånn her "du hør her dette er min hest og jeg bestember over den. hvis du vil forsatt han han på for så må du begynne å ri han på ridetimer for meg hvis du ikke vil det så får du sparken rett og slett " det er bar eet eks.
lykke til
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.