hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Høøks thermo master regndekken
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Høøks thermo master regndekken
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

aragorn

» VIP

Norway

Skrevet - 16/10/2006 :  20:41:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøpte i forrige uke 5(fem !!) slike dekkener til våre føll og unghester.
Prøvde å være litt økonomisk,og vurderte dette til å være et bra dekken til en brukbar pris.

Men,
I går regnet det ganske mye,og dekkener var på.
Har en flott og luftig dekkenhenger,som dekkenene ble hengt på.
I dag morges så alle dekkener tørre og fine ut,men thermo masterdekkene var søkk-våte inni
Er de ikke tette?
Eller er de så tette oppå at de ikke tørker inni?
De andre dekknene våre bla Horseware og Shires,var tørre og fine.

Blir å klage til Høøks,men det hadde vært greit å høre andres erfaringer også.
Disse dekkenene var fra Høøks ponniserie,men bør være lik de store i kvalitet.

anneogida

» VIP

Skrevet - 16/10/2006 :  20:55:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte det dekkenet til hesten min for litt siden. Første gang jeg brukte det var han søkk våt på skuldrene... Tok det tilbake til Hööks og reklamerte på det. Fikk beskjed om at det var noe feil med det, at sømmene lakk. Fikk nytt dekken av samme type... Neste gang det regnet ble han nok en gang våt på skuldrene og det tok over et døgn og tørke det igjen akkurat som det første jeg kjøpte Tror nok ikke jeg kommer til å kjøpe Thermo Master flere ganger... Dette er min erfaring, vet om andre som er fornøyde Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 16/10/2006 :  20:57:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har et sånt til shettisen min..to faktisk.
TM Rain med tynt hvitt bomullsfor..

Det "slår seg" med en gang du tar det av hesten og tørker treeegt.
Dessuten lukter det høgg selv om det er nyvasket.
Har aldri opplevd maken med andre dekken.
Kjøpte de kun for at de var billige og som skift.
Øsregner det bruker jeg ikke TM Rain,er rett og slett for dårlige.

Anbefaler heller dekken fra Skoies i denne prisklassen ( 500-600 kr).
Mye bedre passform,kvalitet og "pusteegenskaper"..

Redigert av - xxxx den 16/10/2006 21:04:25 Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 16/10/2006 :  21:10:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har det billigste regndekkenet fra høøks til 399. Hesten min står ute 24/7, og dekkenet har blitt utsatt for kraftig regn og mye gjørmerulling. Og hesten er overraskende tørr og fin hver bidige dag, så jeg er godt fornøyd med dette dekkenet.

MEN, for 2 år siden hadde jeg et høøks regndekken som var søkkvått etter en dag i regn. Reklamerte og fikk igjen pengene.

Jeg kjenner mange som har thermomaster regn og er kjempefornøyde!

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

CarpeNox
» VIP

Norway

Skrevet - 16/10/2006 :  21:35:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ej har og det TM regndekkenet der, ej har ikkje fått bruke det dog, ej bestillte det i str 145 men dekkenet var meir som str 155...!
Ej har hatt det før og var kjempefornøyd, men no ligg det berre i stallen til pynt-ej var treig og for sein til å få sendt det tilbake lol..

Ellers har ej og det andre regndekkenet det er snakk om, og det er ej kjempefornøyd med.
Splendour har regelrett bitt tak i dekkenet å dradd Kairo bortover i paddocken uten at det kom så mykje som ei ripe i det...
Hesten er tørr uansett vær, det pustar kjempegodt og torkar på null komma niks.
Passforma er og super til min smale lille toåring.
Alt i alt eit av dei beste regndekkena ej har vore borti.

Det e lov å tenke sej litt om til tider. Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 16/10/2006 :  21:57:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rusket:
Kopi av melding:
Jeg har det billigste regndekkenet fra høøks til 399. Hesten min står ute 24/7, og dekkenet har blitt utsatt for kraftig regn og mye gjørmerulling. Og hesten er overraskende tørr og fin hver bidige dag, så jeg er godt fornøyd med dette dekkenet.

-Det dekkenet jeg snakker om koster 579 kr. heter TM Rain og det har vært fastpris lenge.
Mener det er samme pris for dekkenet i hestestr. også.
Kanskje vi ikke snakker om samme dekken?
Hööks har jo flere modeller (bla. med tynt fleecefor),og noen er også på tilbud av og til.

Uansett kan det jo være forskjell i produksjonen og noen kan jo fungere bra,ikke vet jeg..
Har to like og begge er dårlige ihvertfall.

Redigert av - xxxx den 16/10/2006 22:09:34 Gå til toppen av siden

aragorn

» VIP

Norway

Skrevet - 16/10/2006 :  22:50:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her snakker jeg om det til 579,- Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 16/10/2006 :  23:00:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ta med deg dekknene tilbake og reklamer på dem... Gå til toppen av siden

lene og diesel

» VIP

Norway

Skrevet - 17/10/2006 :  12:14:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelene og diesel  Send %s1% en ICQ meldinglene og diesel  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselene og diesel  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte et slikt dekken for noen år tilbake,da dekkene var lilla. Det jeg opplevde da,i likhet med mange andre her,er at de tørker sent. Den beste løsningen jeg har,er å henge dekkenet med innsiden ut,da holder det seg tørt inni,til det skal på hesten igjen. En hest på stallen har TM dekken,årets modell. Han er tørr og fin,men om dekkenet ikke snues med innsiden ut når det skal tørkes,kan det ikke brukes neste dag..
Intet er umulig,inntil noen har bevist at det ikke er mulig! Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 17/10/2006 :  12:25:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
hmm, har ikke slike dekken jeg da, men det at dekkenet lufter spy og grønne jævla på godt trønders er et problem, har det orange vinterdekkenet(showmaster??) som jeg skal begynne å ta i bruk, litt stort over bogen men må regulere det i dag, synes dere skal klage jeg, skal jo holde mål da.... noen som har regndekken som faktisk er regntette og som passer hest med smal bog? Event skal selge? hint hint
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Alerta

» VIP

Norway

Skrevet - 17/10/2006 :  16:25:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlerta  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlerta  Svar med kopi av melding
Jeg hadde TM dekkenet til gamlehesten min,og han kunne ikke stå ute i regn en halv time,før han var bløt inn til skinnet. Når det skulle tørke tok det laaaaaaaaaaaaang tid!!
Men,det ble faktisk mye bedre etter at jeg impregnerte det. Kanskje ett tips til dere???

Klem Aina & Alerta<3

Side by side,or far apart,you'll always be inside my heart!
Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 17/10/2006 :  19:05:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Har et Thermo Master Rain dekken, nesten samme modell som det blå med bogfold, bare at dette er lilla uten bogfolden. Synes det er et godt dekken
Haoli <3 Gå til toppen av siden

aragorn

» VIP

Norway

Skrevet - 17/10/2006 :  22:39:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tok en telefon til Høøks på Skedsmokorset i dag.
Der hadde de aldri hørt om slike problemer på dekken av denne type. Men mente at problemet med at dekkent var vått inni måtte skyldes at det var for varmet til hesten(at den svettet),eller at hesten var våt når jeg la dekkenet på.
Jeg fortalte at vi på ingen måte har hatt det så varmt de siste dagene,at hesten skulle ha blitt overopphetet. Og svette små føll er det (heldigvis) få av

Men har fått et annet tips om å ta direkte kontakt med Sverige,hvilket jeg akter å gjøre pr.mail så snart som mulig.

Keep you posted
Gå til toppen av siden

anneogida

» VIP

Skrevet - 17/10/2006 :  23:00:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er det værste tullet jeg har hørt Er ikke mere enn tre uker siden jeg hentet nytt dekken etter reklamasjon på Skedsmokorset!! Der sa de at det var svææært sjelden det var klager på dette dekkenet. Tydelig at de ikke er helt ærlige når man ser hva folk opplever Jeg henger også til tørk med innsiden ut for at det skal bli tørt til neste dag. Hvis jeg ikke gjør det tar det flere dager før det tørker Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 18/10/2006 :  08:28:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er svært forskjellig hva slags service man får i forhold til hvem som svarer tlf. Bor du langt unna Høøks? Hvis ikke så trapp opp med dekkenet i handa direkte i butikken, klag og forlang pengene tilbake foran andre kunder. Det er ganske effektivt
simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

aragorn

» VIP

Norway

Skrevet - 18/10/2006 :  16:53:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bor langt oppi nord,- så det er nok vanskelig å troppe opp.
Foreløpig krysser jeg fingrene for at været holder seg på den tørre siden :-)

Men siden jeg visste at noen hadde reklamert på et slik dekken før,så synes jeg at tonen hos vedkommende som svarte var anklagende mot meg som bruker av dekkenet.
Jeg var faktisk skuffet over kvaliteten, og når man attpåtil får skylda for at man ikke forstår hvordan dekken skal brukes(sånn føltes det),så blir det dobbelt au.

Men jeg har stor tiltro til at Høøks-systemet sentral ordner opp i dette.
Skal holde dere oppdatert.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.91 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.