hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Heimer softshell vinterdekken??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Heimer softshell vinterdekken??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

janniken

» VIP

Skrevet - 15/10/2006 :  21:18:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det noen som har noe bra/dårlig erfaring med Heimer softshell vinterdekken? (Det som er rødt/sort)

rusket

Skrevet - 16/10/2006 :  07:38:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dårlig erfaring, måtte reklamere på to dekken i løpet av ei uke da de ikke tålte noenting. I tillegg hadde de dårlig passform syns jeg. Butikken som solgte meg dekkenet har i ettertid fortalt meg at dette dekkenet var en fiasko som ble mye reklamert på.

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

CarpeNox
» VIP

Norway

Skrevet - 16/10/2006 :  12:03:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dårlige erfaringar med det dekenet her og. Det var venninda mi som hadde det på sin hest, det var skikkelig godt, god passform, varma godt osv, men det var ødelagt før det hadde gått ei uke...
Det her var i tilegg på ein skikkelig pertentelig hest som aldri øydelegg noko av dekken...
Fullt av rifter over heile dekkenet...

Det e lov å tenke sej litt om til tider. Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 16/10/2006 :  12:19:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er rimelig fornøyd med dette dekkenet God passform, tåler MYE regn, lett dekken og hesten blir ikke kokt selv om det kanskje er litt varmt! Mitt dekken har ikke revnet utvendig men littegran på innsiden så i det hele og store er jeg fornøyd med det
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 16/10/2006 :  13:00:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
har også sånt dekken!

ikke en skade og det ble brukt mye og hadde alltid tørr hest!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 16/10/2006 :  16:20:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Et helt ok dekken, men elendig passform..Mulig det er vanntett men ytterstoffet er ikke solid nok.

Kan godt skjønne at det ikke produseres lenger for det stilles høye krav til denier på ytterstoff som skal tåle hest..
Mitt er helt enn så lenge men så utsettes ikke dekkenet for særlig belastninger heller..

Redigert av - xxxx den 16/10/2006 16:24:25 Gå til toppen av siden

Musical Missile

Skrevet - 16/10/2006 :  19:01:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Meget dårlig erfaring! Hesten min hadde hatt det på seg 10 minutter, og da hadde hele siden på dekkenet revnet, og han har aldri klart å lage så mye som en rift i alle andre dekken jeg har.

Jeg klaget på dette til produseneten Heimer, for dekkenet reklamerte jo med at det hadde blitt testet av norsk hestesenter og dekkenet hadde holdt under selv de mest ekstreme forhold. Det kan stemme dette, men da de satte dekkenet i produksjon brukte de et annet yttermateriale enn i de dekkene som var testet! Nå løste saken seg bra for min del, da jeg fikk et annet heimer dekken i kompensasjon.

Så mitt råd er ikke kjøp det!
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 16/10/2006 :  21:18:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med musical missile, styr unna. Hvis du er på utkikk etter et godt vinterdekken med god passform som puster, er vind/vanntett og er slitesterkt, så vil jeg på det varmeste anbefale dette:

http://norgeshest.no/butikk/product_info.php?cPath=63_65&products_id=78

Jeg hadde et slikt dekken (som jeg var dum nok til å selge), og dette overlevde enhver storm og utallige slåsskamper i luftegården.

toneeile

Skrevet - 17/10/2006 :  17:48:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ser det er forskjellige meninger om dette dekkenet. Selv er jeg godt fornøyd med dekkenet. Det har god passform, er absolutt 100% regntett, og er lett og fint, selv om det er godt og varmt. Pluss at det er stretch i det, noe som må være veldig behagelig for hesten. Jeg har også fått en liten rift i mitt dekken, så det er godt mulig at ytterstoffet har noen svakheter.... Så hvis det er som de andre sier at de har fått ødelagt sitt dekken veldig fort har jeg nok ikke ville kjøpt det. Gå til toppen av siden

janniken

» VIP

Skrevet - 17/10/2006 :  21:28:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for mange tilbakemeldinger. Mulig jeg styrer unna dette da. Men tror ikke det stemmer at de har sluttet å produsere det for det kommer i nye farger nå (blått og grønt)... Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 17/10/2006 :  21:53:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Han på horse sa at de har produsert på nytt for å bedre kvaliteten. Kan jo hende at disse nye er bedre? Finn ut hvor mange denier ripstop det er for å sjekke hvor slitesterkt det SKAL være.

Musical Missile

Skrevet - 20/10/2006 :  15:28:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mulig det dekkenet de har på horze med softshell er bedre enn det heimer hadde produsert.
Den dagen de greier å lage et dekken i soft shell som har god holdbarhet, da står jeg først i køen til å skaffe meg et slikt! Syntes dekkenet var helt toppers inntil skadene oppsto....=)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.