hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Noen Som Bruker BackOnTrack
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Noen Som Bruker BackOnTrack
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Vilona

Norway

Skrevet - 09/10/2006 :  11:46:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei
Lurte på Om Det er Noen Som Bruker Back On Track?!
Føler Dere At Det Virker? Vet Ikke Helt Om Jeg Skal Kjøpe Det..
Hjelper Det Foreksempel Ryggen?

Vet Du Om Noe Som Virker Bra til Ryggen hvis Hesten Har Problemer Med Den?!
Slitte Ben Og Noe Som Hjelper?

(Kansje Jeg Burde Legge Det Her inn på Utstyr?!) Vet Ikke Helt Om Det passer Inn her men..

-De som ikke tror lykke kan kjøpes for penger vet ikke hvor det er hester tilsalgs:D<3
-BeateOchAmadeusOchMatrix<3-

StinaogToJo

» VIP

Norway

Skrevet - 09/10/2006 :  12:07:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker back on track på bena til hesten min. Har ikke brukt dem så lenge, men har lest mye om det, og hørt erfaringer fra andre. Jeg har stor tro på BOT! Har ingen erfaring med å ha det på ryggen desverre.

Her kan du lese mer om BOT:

http://www.tahorseware.se/
Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 09/10/2006 :  22:05:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Jeg bruker også BOT på bena til hesten min. Er fornøyd, og anbefaler å prøve det
Beate & Alger Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 09/10/2006 :  22:25:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Det er flere på stallen der jeg rir som bruker det på ryggen til hesten, med god erfaring. Det finnes også eget belegg som er beregnet på dette.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Irriducibili

» VIP

Skrevet - 09/10/2006 :  23:48:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har brukt flere produkter, både på beina og ryggen. Alle fungerer kjempegodt! De gir fra seg en god varme som hjelper på ømme rygger og muskelproblemer, samt er gode for å få god blodsirkulasjon i beina. Jeg er også kjempfornøyd! Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 09/10/2006 :  23:54:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Tror dere BOT på beina til hesten kan hjelpe mot fyllinger? Bare en tanke som slo meg, hvis det får igang blodsirkulasjonen så kan det være positivt for fyllinger. Hesten min fyller nemlig en del i kodeleddet i bakbeina, etter en natt på boks.

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

StinaogToJo

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2006 :  09:36:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
På denne siden kan du lese om BOT, og hvordan det brukes.

http://www.tahorseware.se/
Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2006 :  13:33:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Svalgårds- Cheri : BOT virker mot fyllinger på min hest i allefall. Gå inn på linken som Stina har lagt ut, så kan du lese mer vet du
Beate & Alger Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 10/10/2006 :  15:04:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Back on track fungerte bra på Eikdokka når hun fylte etter en skade.

Bare positive erfaringer med BOT her også

Therese
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2006 :  17:14:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Ok, skal sjekke linken. Takk for svar
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 10/10/2006 :  21:31:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Vi bruker back on track på mange av travhestene på stallen, og er veldig fornøyde både i forhold til fyllinger og smidighet i leddene når vi slipper dem ut om morran. Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2006 :  22:06:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Noen som vet om steder i Norge (linken var vel svensk) de selger disse BOT beinbeleggene? Må de bestilles eller selges de i vanlige hestebutikker? Hvor har dere kjøpt deres?

Om det er noen fra Rogaland her som har: Hvilken butikk selger dem?

Tror virkelig dette kunne vært noe for min hest, når jeg kommer om morgenen til henne, altså før hun har gått ut, er kodeleddene ca 1 cm tykkere enn etter hun har blitt ridd/bevegd seg ute. La spesiellt godt merke til dette sist jeg skulle på stevne. Var så vidt jeg fikk på bakbensbeskyttere:o Manglet 1 cm i forhold til når jeg rir henne etter hun har stått ute lenge. Dyrlegen har sagt det ikke er noe farlig at hun fyller, men det kan umulig være negativt å bruke BOT så hun fyller mindre;)

Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2006 :  22:35:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hööks selger hvertrfall bandasjeunderlagene fra BOT, er litt dyrere der enn andre steder, ligger vel på rundt 400 kr plata.. Bruker disse på forbeina til hesten min, da hun etter en skade og sprøyting fortsatt fyller endel i ene koden, men etter netter med BOT er det mye bedre :) Har lyst på kjøpe rygg"plata" el stall dekkenet også... Min erfaring er hvertfall at de virker og anbefaler gjerne disse videre..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Irriducibili

» VIP

Skrevet - 10/10/2006 :  23:38:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
De Back on Track produktene jeg har brukt har jeg fått gjennom forhandler her i distriktet. Vet ikke om noen butikker som selger, men det er kanskje ikke umulig at butikken på Forus har. Du kan høre med forandleren for Norge om det fremdels er noen her i distriktet. Her er den norske siden: http://www.backontrack.no/ Gå til toppen av siden

StinaogToJo

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  08:03:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
De fleste butikker, og nettbutikker, selger bot.
Har sett på litt forskjellige, og funnet ut at de er dyrest på hooks.no

De som har best utvalg er backontrack.no, og etter hva jeg har funnet ut, er de ikke så dyre der.
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 11/10/2006 :  09:56:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har aldri vært borti/prøvd disse produktene før, er dette kun for hester som allerede har muskel/ledd problemer? Ville det være hensiktsmessig for meg å bruke dekkenet dems bare hvis hesten min var stiv, eller er det forebyggende også?
simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.84 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.