hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fått jobb som rytter=)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Fått jobb som rytter=)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Kidman_og_Pfeiffer

» VIP

Skrevet - 27/09/2006 :  14:58:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet at dette ike er noe ordentlg innlegg, no spørsmål jeg lurer på eller noe. Men vil bare dele min glede med dere andre;) hehe.

Jeg har blitt ansatt som rytter på Unihorse, en svensk salgsstall i Helsingborg som drives av et ungt danskt par.

Jobben er fra 07.30 til 15-16.00. Og om det kommer kunder som skal se på hestene på ettermiddagen/kvelden, må vi stille opp da også. Jeg får gratis boks, flis, høy og kraftfòr til hesten min. Dems rabatter på smed og vet. (ca.40-50%), og kost og logi til meg selv. I tillegg til dette får jeg undervisning MINST en gang om dagen, og utbetalet 3500kr i måneden

Jobben består av ridning, det er egne stalljenter som tar stallarbeidet. Er veldig fornøyd med dette tilbudet Syntes nesten det høres for godt ut til å være sant. Men nå flytter jeg om en uke og to dager, så da får jeg se om det innfrir forventningene mine

Jeg og Kidman gleder oss MASSE til å komme ned å utvikle oss som hest, rytter og ekvipasje

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2006 :  15:07:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Gratulerer! Tror nok mange misunner deg den jobben ;) Håper jobben innfrir forventningene da!

Men hva med fridager/ferier, har du det?

Gå til toppen av siden

Kidman_og_Pfeiffer

» VIP

Skrevet - 27/09/2006 :  15:45:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, vi har fri annenhver helg. Og ferier er ikke helt avklart, men vi er 4ryttere, så vi avtaler oss imellom. Så ikke alle har ferie samtidig. Og er det noe annet, 50års lag eller noe, så er det helt ok med litt ekstra fri, bare dette også blir avtalt med de andre rytterene...

Vi disponerer også egen bil der (på deling på oss 4 da). Hvor bensin og andre avgifter blir betalt av de som driver stallen=)
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2006 :  15:46:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Gratulerer!
Skulle gjerne hatt den jobben *littegrann misunnelig:p*, en sånn drømmejobb som virker for god til å være sann, som du selv sier;)

Hvordan får en slike jobber? Har du kontakter der, har du satt ut anonnse etc? Må en ha svært gode konk.resultater? Bare lurer..;)

Du får ha lykke til med den nye drømmejobben=)
Gå til toppen av siden

Kidman_og_Pfeiffer

» VIP

Skrevet - 27/09/2006 :  15:56:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takker

Jeg fant annonse på jobben på heste-nettet.dk
Var flere annonser der jeg ringte på. Men de fleste som var mye ridning, var lite undervisning (1-2ganger i uken og sånn), og jeg har ikke lyst å sitte og trene hestene til andre uten å få nok hjelp... Og her blir jeg fulgt opp hele tiden, og har ENDA større mulighet til å utvikle meg som rytter.

Jeg ringte på annonsen, så dro jeg ned og prøvered noen hester, så var jobben min Jeg har ingen resultater å vise til, da jeg aldri har vert noe særlig ute og konkurrert...

Men se på heste-nettet.dk, var flere jobber der som bestod av hovedsakelig ridning!

Det jeg liker veldig godt med Bjarke og Patricia (de jeg skal jobbe hos), er at de syntes det er veldig viktig å følge oss opp ordentlig, og undervise oss så mye som mulig. Dette er noe ALLE vil tjene på. Da blir vi flinkere ryttere, og dermed kan ri hestene dems bedre, og hestene vil da stige i pris En vinn-vinn sak=)
Vi får også starte så mye vi vil når vi har hester vi kan starte på, da dette gir oss som ryttere mer erfaring, hestene erfaring, og om vi gjør det bra er det bra reklame, og hestene kan stige i pris.

Å Gud, som jeg gleder meg!! Kan nesten ikke vente jeg!!!!!
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2006 :  16:01:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Men se på heste-nettet.dk, var flere jobber der som bestod av hovedsakelig ridning!

Opprinnelig postet av Camilla & Kidman

Den nettsiden skal jeg jammen meg granske, straks jeg er ferdig med vgs Kan ikke tenke meg en bedre jobb enn det;) Takk for linken;)
Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 28/09/2006 :  21:23:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Lucky you! Grattis;)
Redigert av - hestefreek den 28/09/2006 21:52:54 Gå til toppen av siden

vivian_

» VIP

Norway

Skrevet - 28/09/2006 :  21:55:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
GRATULERE!!
så deilig å få jobbe med hobbien sin:) hadde drømmejobben min i en avlstall jeg, men 5 av 6 ble sagt opp... så nå blir det skolebenken Men, morro å høre at andre følger drømmen:

LYKKE TIL!!

vivian J. S. Gå til toppen av siden

Kidman_og_Pfeiffer

» VIP

Skrevet - 29/09/2006 :  08:28:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
TAKK-TAKK
Gleder meg som en liten unge!! Bare en uke igjen nå... Kan nesten ikke vente jeg
Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 01/10/2006 :  15:31:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Du har mye bedre arbeidsvilkår enn det jeg har fått på jobben jeg har blitt tilbudt i Danmark. Flytter i August jeg. Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 03/10/2006 :  22:51:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gratulerer så mye Heldiggris! Du har som andre har sagt tidligere, fått manges drømmejobb! Mye ridning, god oppfølging og gode muligheter til å kunne utvikle deg i riktig retning! Veeeeeldig misunnelig her jeg sitter hehe!
Men du får ha masse masse lykke til!
Gå til toppen av siden

Kidman_og_Pfeiffer

» VIP

Skrevet - 04/10/2006 :  00:13:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk takk Nå er det bare 3dager igjen til avreise... Gleder meg som en liten unge!!! Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 04/10/2006 :  00:22:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Gratulerer Camilla!!
Som så mange her sier: dette må jo være noe svært nært opp til en drømmejobb om den blir sånn som forespeilt :-) Så da er fingrene krysset for nettopp det :-)

Hold oss oppdatert :-)

Guro
Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 04/10/2006 :  00:40:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
fy søren så heldig du er! jeg vil også.. når jeg er ferdig med vgs vel å merke

lykke til og ha det gøy!

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 04/10/2006 :  09:10:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
åååå... heldige du! Jeg vil også!!!
Masse lykke til!!!

Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 09/10/2006 :  13:52:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
grattis..

Karen glæde sæ t å bli "stor nåkk"

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.73 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.