hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hovslager på jæren/rogaland
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Høver og hovpleie
 hovslager på jæren/rogaland
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lettir & Soley

» VIP

Skrevet - 25/09/2006 :  14:59:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Trenger ny skoer.. en TÅLMODIG!! Noen som vet om noen på jæren/ rogaland ??

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 25/09/2006 :  21:30:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
nja,spørs hva du mener med tålmodig det..
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Irriducibili

» VIP

Skrevet - 26/09/2006 :  03:35:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mange travtrenere skor, kommer på Øyvind Djøseland og Kjetil Djøseland i farten, er dårlig på å huske navn Og Morten Lura, men har ikke brukt han selv.

Felles for de fleste hovslagere i distrikter er vel at de alltid tar seg himla god tid før de kommer. Jeg må av og til vente både timer og dager før de dukker opp
Gå til toppen av siden

dragoline

» VIP

Skrevet - 26/09/2006 :  09:26:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
vet om en, men er det lov å legge ut telefon nr. her?

Raymond pollestad heter han og holder til på jæren.
Gå til toppen av siden

Lettir & Soley

» VIP

Skrevet - 26/09/2006 :  15:00:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Med tålmodig mener jeg en som har tid til en urolig hest, en hest som altså har vært vanskelig å sko. Men jeg tror det kansje har litt med skoeren og gjøre, han har veldig negativ utstråling vil ta hesten med makt i stedet for tålmodighet... Ellers er han jeg har brukt nå utrolig dyktig!

Noen nye navn her.. Er de dyktige?? Tror ikke det gjør noe med tlf nr, men viss ikke kan du f eks sende meg en mail.. gsteinne@online.no

Gå til toppen av siden

Irriducibili

» VIP

Skrevet - 27/09/2006 :  03:11:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Leste litt feil jeg. Øyving er ikke spes. tolmodig med hester, det vet jeg fra egen erfaring. De andre to vet jeg ikke, telefon nummer finner du lett på gulesider.no. Gå til toppen av siden

Lettir & Soley

» VIP

Skrevet - 27/09/2006 :  17:24:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe.. ja jeg vet.. det er han jeg har brukt nå.. Synn d, for han er veldig dyktig ellers! Gå til toppen av siden

.:Xena:.

» VIP

Norway

Skrevet - 28/09/2006 :  06:57:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse.:Xena:.  Svar med kopi av melding
Per sægrov...pleier å være tolmodig til en vis grad. Men det er jo bare å forklare smeden hva det går i så de ikke tror at det bare er for f***skap hesten oppfører seg som den gjør.
Hestefolk er de rikeste fattigfolk som finnes.... Gå til toppen av siden

Lettir & Soley

» VIP

Skrevet - 28/09/2006 :  12:16:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har fått tak i Per nå.. han skal komme om to uker, det skal bli veldig interesant å se hvordan det går. Jeg forklarte situasjonen og fikk beskjed om at det fantes dop.. IKKE INTERESERT!! Vi ble enige om at han skulle prøve.. gikk det ikke så gikk det ikke... Gå til toppen av siden

.:Xena:.

» VIP

Norway

Skrevet - 03/10/2006 :  11:02:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse.:Xena:.  Svar med kopi av melding
Det er ikke smeden sin jobb og trene hesten i å stå pent med foten opp..

Det er faktisk jobben hans, så jeg forstår godt at de anbefaler dop på hester som er urolige. Tenk om noe skulle skje...da har han ikke lenger noen inntekter og det er ikke akkurat fluss i smeder her ...så det vil jo gå ut over alle...

Hestefolk er de rikeste fattigfolk som finnes.... Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 03/10/2006 :  11:14:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
James Baker skor der borte (Sandnes, Stvg, Egersund osv). Han pleier å være greit tålmodig.
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 03/10/2006 :  14:19:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Raymond kommer vel derfra. Han er veldig barfotfan da, men det er bare og be han om og sko hesten med sko så gjør han det.
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 03/10/2006 :  19:36:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Kjenner godt til James - og vil annbefale han! Men han har vel fluttet litt lengre borti i omr. Karmøy e.l nå (?)

Får ikke tid til å finne nr. men kanskje noen andre kan, eller du kan spør noen om tlf. på stallen. Di jeg kommer på ifarten:
James Baker
Odd Me/æland
Arild Salte
Per (elvis)
Jan Eirik

Disse skor i Rogaland omg. James er jeg ikke helt sikker på ...

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 03/10/2006 :  20:11:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Så det er ikke bare vi som kaller Per Elvis nei Haha! Var jeg som kom på det en dag i stallen bare. Men, nei nå skal jeg ikke være stygg her. Han er flink han! Odd Meland er vell full hele tiden da... Han har jo utrolig mange hester å sko!
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 03/10/2006 :  20:49:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
HeHe - mange som kaller Per det - men ikke noe styggt ment selfølgelig. Kjempe dyktig syns jeg, han er vertfall! Ja Odd pleier som oftes å være fullbokt samt. Jan Eirik til tider, min tidligere hest pleide James og Per å sko
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Lettir & Soley

» VIP

Skrevet - 03/10/2006 :  22:10:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Xena.. Det er ikke smeden sin jobb og trene hesten i å stå pent med foten opp..

Nei, jeg jobber veldigt med den saken selv!!! Men syns ikke noe om at en smed skal bli sint på hesten av en minste lille ting!!! Hesten blir redd.. smeden skal `ta`hesten med makt.. dette blir en vond sirkel som er et hekkan og komme utav!!! Har de det som et yrke, så må de jammen ha litt tålmodighet og ikke forvente at alt skal gå på skinner!!!

Takk for alle tips venter nå på Elvis
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.