hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Jeg har skiftet LEGNING!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Jeg har skiftet LEGNING!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2006 :  22:30:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
That's all nice og fine, but hvordan kunne noen her vite at det var en spøk hvis vi ikke på forhånd hadde lest tråden på FH? ;)
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 23/09/2006 :  22:38:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
That's all nice og fine, but hvordan kunne noen her vite at det var en spøk hvis vi ikke på forhånd hadde lest tråden på FH? ;)

Opprinnelig postet av Eva V

tja.. kanskje noen bare ville flire litt av den. Jeg synes det var litt morsom. Men nå har jeg sikkert veldig barnslig humor. Legger ikke skjul på det uansett om man hadde lest våres innlegg på FH i natt. Da skjer det jo at man blir litt skrullete.. jeg gjør.. beklager alle sammen om noen føler seg tråkka på. Det var ikke meningen.. men herregud.. smil da..

Dette skulle jo være morsomt. Jeg synes vertfall det mht til bildet og setningen "vi blir flere"..

Synes det er synd det skal bli krangling over alt mulig..

Det er da minst like barnslig..
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 23/09/2006 :  22:38:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Fordi vi sier det? Hva med litt .. tillitt? Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 24/09/2006 :  08:50:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Haha! Den var bare best!
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 24/09/2006 :  12:13:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Dette skulle jo være morsomt. Jeg synes vertfall det mht til bildet og setningen "vi blir flere"..

Opprinnelig postet av Lopke

Mohammad-karikaturene skulle også være morsomme....

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 24/09/2006 :  12:55:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Det var da voldsomt til sammenligning?
Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 24/09/2006 :  13:15:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
For all del, la oss skape krig mellom to internettforum.

For all del, så må vi holde oss til hvert vårt forum når vi først har valgt en side. Vinglere blir skutt!

For all del, ikke bruk humor som et virkemiddel.

For all del, ikke bruk reklame!

For all del, la oss glemme at vi har hobbyen HEST felles. Nei, la dette handle om hvem som har det beste forumet og flest medlemmer. La oss krige mot hverandre, angripe og se hvem som kommer best ut av det.

For all del, ikke rekruttér nye forumdebattanter hos fienden. Det er høyst risikabelt, og du kan risikere ditt liv. Om du skulle klare å vinne en debattant over på din side, så må vedkommende knebles og bindes slik at han/hun aldri mer kan gå tilbake til sitt opprinnelige forum.

For all del, forsvar ditt forum til døden.

(Ironiknapp)

Kanskje man skal trekke pusten dypt, skru av pcen, gå ut en tur/i stallen og treffe folk/hester man kjenner, og få litt frisk luft?
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/09/2006 :  14:58:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Helvete, for en umoden humor dere har.
Du er vel strengt tatt bare skuffet fordi ingen sa "neeeeei, ikke gå, Mari. Bli! Bli! Vi trenger deg!!" og da var det plutselig en "spøk".

Opprinnelig postet av lino

Slapp av LITT da. Det der var en spøk hele veien, jeg hadde ikke ventet at sindige hestefolk ikke tålte så lite.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 24/09/2006 :  15:21:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Det var da voldsomt til sammenligning?

Opprinnelig postet av maane

Poenget mitt var bare at det som i utgangspunktet er ment morsomt, ikke oppfattes som morsomt av alle. Sånn er det, og sånn vil det alltid være.

Jeg forholder meg helt likegyldig til begge forum. Og jeg synes ikke det bildet/denne tråden var sånn spesielt festlig...uten at jeg gidder å irritere meg over det av den grunn :)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 24/09/2006 :  15:42:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
For all del, la oss skape krig mellom to internettforum.

For all del, så må vi holde oss til hvert vårt forum når vi først har valgt en side. Vinglere blir skutt!

For all del, ikke bruk humor som et virkemiddel.

For all del, ikke bruk reklame!

For all del, la oss glemme at vi har hobbyen HEST felles. Nei, la dette handle om hvem som har det beste forumet og flest medlemmer. La oss krige mot hverandre, angripe og se hvem som kommer best ut av det.

For all del, ikke rekruttér nye forumdebattanter hos fienden. Det er høyst risikabelt, og du kan risikere ditt liv. Om du skulle klare å vinne en debattant over på din side, så må vedkommende knebles og bindes slik at han/hun aldri mer kan gå tilbake til sitt opprinnelige forum.

For all del, forsvar ditt forum til døden.

(Ironiknapp)

Kanskje man skal trekke pusten dypt, skru av pcen, gå ut en tur/i stallen og treffe folk/hester man kjenner, og få litt frisk luft?

Veldig bra! hehe..

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 24/09/2006 :  15:44:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er lov å ikke synes noe er festlig uten å lage 3. verdenskrig. :) Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 24/09/2006 :  15:48:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk, Ann Lajla. Synes det hele ble litt komisk. ;) Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 24/09/2006 :  16:49:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Faktisk er det jeg finner mest komisk alle som stadig er innom her for å fortelle at de skal fjerne seg, aldri mer skrive innlegg her. De skal slutte, de skal forsvinne, de skal IKKE på NOEN MÅTE være på hestemarked mer *så det så*
Så er dere likevel innom her og skvaldrer ivei :-)

Jeg er så multilingual at jeg klarer å lese flere forum samtidig. For tiden er jeg uengasjert i alle mine tre mest brukte forum på hestefronten. Men jeg er her og jeg leser likevel :-) Og er ikke engang redd for å innrømme det;-)

Guro
Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 24/09/2006 :  17:52:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Hvor de vil ha sine diskusjoner, er vel ikke noe og starte en 3.verdenskrig(eller skal vi si internettkrig:D) for?

Det blir foresten myye mer morro hvis man ser verden gjennom et glis:D

Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 24/09/2006 :  18:54:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Faktisk er det jeg finner mest komisk alle som stadig er innom her for å fortelle at de skal fjerne seg, aldri mer skrive innlegg her. De skal slutte, de skal forsvinne, de skal IKKE på NOEN MÅTE være på hestemarked mer *så det så*
Så er dere likevel innom her og skvaldrer ivei :-)
Opprinnelig postet av Guro

Kunne ikke vært mer enig...

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.