hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Biotin, trenger info
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Høver og hovpleie
 Biotin, trenger info
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 22/09/2006 :  21:52:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Hesten til veninna mi har gått på biotin i snart 2 år, nå har de gitt opp.
Hu har helt sykt dårlige høver, som biter bare falle av, så de må legge på noe asfalt-lignende greier.. lime på masse tull.. Hu er konkurransehest, så de vil gjøre alt..
Men de vet (og smeden) At biotin virker ikke på alle hester

Ikke forvent at ting detter ned i fanget ditt. Hvis du jobber for det vil du bli overrasket over hvilke muligheter du får! Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2006 :  00:32:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Etter min mening er det ikke noe vits i å kjøpe billige biotintilskudd ettersom de inneholder så lite biotin per dose hesten får (lite konsentrert..). Så om man kjøper den dyre typen vil det ta kortere tid og man vil fortere få se resulataene..

Jeg har hørt fra ganske bra kilder at Biotin ikke funker uten at det er c-vit med i bildet??? Vet nå ikke helt men...

Opprinnelig postet av Challe_Mille_og_Narome

Ser noen av de billige inneholder druesukker så det skal taes opp reskere i kroppen.

Skulle gjerne likt å høre fra noen som har peiling på Biotin, hva den bør inneholde, og hva som bare er tull at er tilsatt.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 23/09/2006 :  12:06:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bare et lite spørsmål til de av dere som bruker biotin o.l.: er alle fire høvene like plaget?
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Tootsie&Lina

Skrevet - 24/09/2006 :  16:42:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Vi bruker "biotin forte" fra "Equistro" på ponnien min.

Brukte det noen mnd i gjor, da sa mamma at ho hadde fått så bra høver at vi sluttet.

Det har vi fått svi for nå.......nå er det samma leksa over igjen med løse sko osv...

Vi har begynt på igjen med biotin forte.

Den er ganske dyr, ca 540; pr.kg (TROR jeg)

Skjønner at det kan bli idyreste laget til 3-4 hester.

Det jeg egentlig ville si er at vi tror Biotin funker......

Klemz Lina
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 24/09/2006 :  19:18:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Bare et lite spørsmål til de av dere som bruker biotin o.l.: er alle fire høvene like plaget?

Opprinnelig postet av Horton & Renate

Hos meg er det iallefall det, eller har merket at lyse hover er svakere enn sorte. Og den nye hesten har 4 hvite. Så med en gang han mister sko er han sårbeint før jeg får sukk for meg.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.