hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - arrrrgh!!! Sinna!! Og ikke minst trøtt!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 arrrrgh!!! Sinna!! Og ikke minst trøtt!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  05:49:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Må bare få klaget litt... Klokken er nå som dere ser ikke så mye over halv 6, og jeg er blitt vekket av de hersjens nabo bikkjene igjen.

Nabo har laget nytt bur til hundene helt ut mot oss, så nå har hundene full oversikt over allt som skjer, og står og lager leven hele dagen mens nabo er på jobb. Står og uler en stund rett etter nabo har reist på jobb.

Men sjenert som jeg er tørr jeg jo fader meg ikke å si i fra. Sitter her trøtt som en sokk og med tåke i øynene og irriterer meg grønn over levenet ved siden av. Det er også utrolig lytt hos oss.

Hva fader skal en pyse som meg gjøre? Skal jeg finne meg i og bli vekket til alle døgnet tider siden jeg ikke tørr si i fra?
Er leie leiligheter vi alle bor i, burde jeg si i fra til huseier?
Endelig begynt å få sove skikkelig etter en uke med influensa og nå dette...
Grrrr...

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Torpedo

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  09:05:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Det gåår ann å ringe politiet tror jeg, få de til å snakke med eieren. Men jeg ville heller gått bort å bare sagt i fra, men om man ikke tørr, så er det kanskje bedre å gi beskjed til f.eks huseieren!
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  09:12:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
jupp, ring politiet!!!! Ikke noe å lure på
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  12:52:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi har også en sånn nabo.
De setter ofte ut den stakkars hunden når de drar på jobb om morran.
Går ikke mer enn ca 1/2 time før den setter i gang.
Er ikke nærmeste nabo, men hører den inn.
Og når vi trener på banen, står den 2-4 meter unna og bjeffer hele tiden.
Vet at naboene irriterer seg ENORMT over dette.
Synes det er trasig at hunden skal sitte ute i all slags vær hele dagen jeg da.

Anette Gå til toppen av siden

avur

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  16:05:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideavur  Svar med kopi av melding
Oi, det høres veldig irriterende ut. Skjønner deg godt. Men prøv å snakke med eieren FØR du eventuelt ringer huseier eller politi... Sånn for naboskapets skyld. Du har helt sikkert de andre naboene på din side! Lykke til! Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 21/09/2006 :  21:02:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
må bare dele min historie om dette med dere..
en dag ringte politiet hjem,å jeg og pappa var ute å kjørte hest for første gang,så det var mamma som tok tlf..
de sa:hallo ja,det er politiet!
å tror du mamma ble redd eller?hun var jo sikker på det hadde skjedd noe med oss.men så sa de at de hadde fått klage på at hunden vår bjeffa.å hun bare,å herregud,å bare det.hun ble med andre ord veldig lettet.nei,da var det nabokjerringa som hadde klagd fordi hun fikk så migrene av hunden vår.å det som verre var:bikkja vår bjeffa ikke til vanlig fordi hun elsket å ligge i hundegården sin,å hun gikk der kun når vi var hjemme.å hadde hun stått å gneldra så hadde vi naturlig nok ikke hatt henne der.men hun bjeffet riktignok når det kom folk forbi.noe som tilhørte skjeldenhetene.å da var det komiske at barna hennes synes det var så skrekkelig morsomt at bikkja bjeffa,så de gikk frem og tilbake på vegen bare på gøy.så mamma forklarte situasjonen,så da var det ikke noe stress.så gikk mamma forbi en dag,å da skjønte vi at hu dama ikke var helt som hu skulle.for det som kom ut av munnen hennes.ja det egner seg ikke å gjentas.

men helt seriøst,har du ringt politiet?de har ingen rett til å slippe ut bikkja si til alle døgnets tider,å så frarøve deg din søvn.uansett synes jeg det er ganske uansvarlig å la en hund gå ute sånn hele dagen,når den mistrives så mye at den bjeffer hele tiden..

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

gladhest

Skrevet - 21/09/2006 :  21:55:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Slik jeg ser det har du to muligheter. Enten snakke med naboen din, eller fortsette å være søvnløs, irritert og sint. Jeg vet hva jeg ville gjort! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.