hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Egoistisk av meg...?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Egoistisk av meg...?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

LisaFi

Skrevet - 12/09/2006 :  23:01:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Dette blir nok ikke så mye svar til deg, JaMaBlueSky, men mer som et lite innlegg i diskusjonen om hingster.

Jeg synes dette med hingster, separate luftegårder, påstått vanskelige hester etc strengt tatt er en god del overdrevet. De "vanskelige" hingstene som finnes, er sjelden vanskelige fordi de er hingster, men fordi vi mennesker kanskje har gjort dem litt asosiale (lite sosial trening) ved å holde dem som "eneboere" , ofte fra de er svært unge..

Våre (vel og merke, de som vi har hatt fra de er små, altså) går sammen så langt det er mulig, og er MEGET velfungerende hingster. Dessverre har vi ikke allverdens store luftegårder der vi holder til nå, men disse to treårshingstene (se under) deler altså luftegård, leies sammen inn og ut uten tull, og er veeeldig søte snille hester. De VET at de er hingster, for det hender at de plystrer litt etter damene, men de er ikke vanskeligere å håndtere enn de andre hestene på stallen, som både er eldre hingster, hopper og vallaker. Derimot er disse veldig rolige, greie, og Forutsigbare i humøret, noe som ikke alltid kan sies om alle hoppene for eksempel.

Her deler de kveldsmaten broderlig.. Det hører med til historien at vi nettopp slapp dem sammen igjen etter at de ikke hadde sett hverandre på et halvt års tid, med kun litt "lyder" som resultat.. Bestiser!

Det lekes endel da, men selv om det kan se tøft ut til tider, kommer de inn igjen like hele, side om side med toppede ører..

.. Hadde et bilde av leken også, men det ville ikke laste seg opp...

Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  00:47:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så enig så enig Lisa.
Vår lille flokk på to deler det meste av døgnet.
Kremlin er 5 nå, og mange lurer på om jeg virkelig tar sjansen på å la han gå med shettisen...
Ehhh... hvorfor ikke tenker jeg, de har det supert sammen!
Og ja det kan se tøft ut, og Kremlin er oftest taperen, men jeg synes det er ok, så lenge de får være hester!

Anette Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  08:05:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
LisaFi: Det der er akkurat som om å se og høre om mine hingster Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.4 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.