hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Foreldrene deres..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Foreldrene deres..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Madam Fame

Norway

Skrevet - 29/08/2006 :  23:00:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
(siden det har vært tråd om hva dere jobber/holder på med, tenkte jeg det kunne være moro å høre hva foreldrene deres gjør/jobber med og kanskje hvordan de traff hverandre??? om dere vil ut med det da! Det er for all del frivillig!)

Mine er i hvertfall fotografer..
Faren min var lærling i fotobutikken til morfar, og endte altså opp med hans datter.. De gjorde noe de ikke burde ha gjort og det resulterte i bryllup i Oslo Rådhus den 1.april (midt i lunsjpausa, de jobbet litt i en fotobutikk i Oslo på den tida). Så i august samme året fikk de en sønn ..
3 år senere kom nr. 2..
og 16 år etterpå kom "attpåkladden" meg.. (må ha vært helsikkes kaldt ved juletider '83!!) Regner med at hadde de visst da det de vet nå, hadde de nok nøyd seg på å ta på seg litt ekstra klær!! Hehe..

Hmm.. lurer på om jeg kjeder meg kraftig i kveld!!

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 30/08/2006 :  08:44:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Pappa er/har vore bonde, men pensjonerte seg i år.
Mamma sitt i kommunestyret (altså ho er politiker, uheldigvis). Men som jobb så held ho på med grøn omsorg. Ho har med barn/folk som ikkje har det så bra, eller som har problem som gjer at dei ikkje takler vanlege dagar. Ho har dei med i fjøsen, fòrer saudene, ser på kattungar, møkkar av og til, ja sånne ting. I tilegg til dette har me to barn i fosterheim, på heiltid. Dei er berre heime ei eller to helge i månaden.

Mamma og pappa møttest over radioen, eller walkitalkien. Mamma kjem frå Hauge i Dalane (Sokndal, Rogaland), og pappa kjem frå Ørsta (Møre og Romsdal). Dei møttest tilfeldig, snakka ein del, og det endte med at mamma reiste opp til Ørsta (kjørte rundt 15 timar med bil) for å møte pappa. Dei blei ilag og mamma flytta til Ørsta, og tok med seg halvsøstra mi (ho var 6 år då).

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 30/08/2006 :  10:06:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Pappa har alltid jobbet som sjåfør, tidligere kjørte han buss, så langtransport, og har jobbet på melkøya nå siden de startet. Der kjører han dumper og gravemaskiner, og reparer maskinene til en sinnsyk lønn! Som gjerne kunna gått på min konto.. :)
Her hjemme har han eget verksted, drev det før, men nå kun på hobbybasis. Han har laget egne gompier (scootersleder) før som han solgte, og egne båter. Er også utdannet mekaniker. En handyman som kan det meste :)
Mamma jobber på sykehjemmet med demente, og holder nå også på å ta ambulansefaget. Har alltid jobbet innen helsevesnet, og tatt en masse ekstrautdanning :)

De møttes da pappa jobbet for morfar på FFR i Lakselv. Mamma satt i resepsjonen der, er vell 26 år siden.

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 30/08/2006 :  20:42:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mamma`n min jobber på apotek og pappa`n min er lærer på annleggsmekaniker linje (utdannet mekaniker, noe som er veldig praktisk da jeg derfor har eget privat verksted som reparerer både biler og hestehengere ;) ingen av mine ting sliter ned vanlige verksteder nei - bortkasa penger..hehe)

Dem m øttes da begge gikk på skole på Gjøvik og mamma satt på med pappa til skolen, senere flyttet de til Sverige og noen år senere dukket jeg opp, fikk en søster etter seks år og ble så normann igjen ;)

We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 30/08/2006 :  20:46:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Mamma er møbeltapeseren nå, men hun har netopp vært på jobbintervju, så vi får se hva det blir Pappa driver vel med noe flyselskap og greier.. Er ikke helt sikker egentlig xP
Hvordan de møtte hverandre vet jeg ikke.

Iiiihaa! Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/08/2006 :  21:24:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
uff,pappa var gift når mamma fant ham:O
mamma hadde tre barn fra før og pappa hadde to.derfor har jeg endt opp med fem halvsøsken:)
mamma jobber i ambulansen\sykehus\med traumatiserte barn\utlandet å henter pasienter++++
pappa jobber på kart og oppmålingsavdelingen i nannestad faktisk:)men håper han finner noe her snart,så slipper han å reise så langt..

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 30/08/2006 :  21:51:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Mamma har leke/klesbutikk og pappa har motorsykkelbutikk...
Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden

mighty_spin

» VIP

Skrevet - 31/08/2006 :  01:46:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Pappan min i danmark jobber som vaktmester på e n skole..

Stefaren min jobber på hapro på hadeland og mamma er sykemeldt.

åssen de møttes og alt det der er litt innvikla..

gamle vipen min er mullert Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  10:09:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Pappa er anleggssnekker, og bygger veier og broer. Mamma er lærer.

Aner ikke hvordan de møttes jeg.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  10:11:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Mamma og pappa traff hverandre på fysioterapiskolen=)
Nå driver de en helseklinikk sammen med 2 venner.
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  10:12:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

..bare meg som spør og graver om alt mulig??
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  11:25:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

..bare meg som spør og graver om alt mulig??

Opprinnelig postet av Marte&Don:)

Jeg vet det vel egentlig, men husker ikke.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  12:42:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Mamma jobber på posten, og pappa holder på å bytte jobb akkurat nå. Men skal nå bli vaktmester. De møttes ute på byen, pappa var i byen for å feire onkel sin bursdag og mamma på julebord. Vet om når pappa ringte mamma for første gang også. Spør og graver litt sjø
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  13:03:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Faren min er høyspent ingenør tror jeg.. han driver og stiller inn krematorie ovner og kylling gasserer rundt om kring i europa..

moren min er ubrukelig, og har aldri gjort et slag i hele sitt liv men nå tror jeg hu jobber med nerveskadde som straff for og ha kjørt i "fylla"

de var sammen i mange år men rett etter at jeg ble født heiv mora mi han ut fordi hun trengte tid på seg.. gudene vet til hva. (hun mente forøvrig at det burde jeg også gjøre når jeg fikk min første unge for da trengte jeg jo ikke noen mann mer.. da hadde jeg jo fått ungen så da var det ikke brukt for noen gubbe)... men heldig for faren min som slapp unna henne... he he..

han er nå på kone nr 2 etter min mor og har 5 barn der den yngste er 1 år og jeg er eldst og 26 år..

liker pappan min godt, men synes moren min er utrolig slitsom...

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Chenok

» VIP

Skrevet - 31/08/2006 :  14:03:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
mamma er logoped. pappa er ingeniør på teknisk avd på sykehus.

de møttes da mamma og en venninne haiket :D pappa og en kamerat tok dem med. venninnen til mamma kjente pappa sin kamerat litt fra før...
Gå til toppen av siden

Kristin_og_Tiril

» VIP

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  14:43:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristin_og_Tiril  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristin_og_Tiril  Svar med kopi av melding
Både mamma&pappa er utdanna agronomer,og driver gard med ca 20 mjølkekuer,350 egne mål jord og 200 forpakta mål med jord,it tillegg til endel skau..

Mamma driver også med ridning for funksjonshemmede,og vanlig rideskole med 25 elever i uken..

De traff hverandre da mamma jobba som avløser på en av nabogårdene.. bonderomantikk ;) hehe
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.