hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Foreldrene deres..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Foreldrene deres..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

amadeus+

» VIP

Skrevet - 31/08/2006 :  17:09:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mamma er førskolelærer og jobber som avdelingsleder i barnehage, og pappaen min er advokat. Jepp :)
(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  21:44:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mamma jobber på regnskapskontor på Hadeland glassverk, men bytter jobb nå snart til en annen jobb, fortsatt regnskap da. Pappa jobber som en slags datamann i IBM(veit ikke helt 100% hva han er innenfor datayrket, aldri forstått det helt).

De møttes på en fest en gang, også kjørte pappa hjem fordi hun hoppet på krykker(og da kunne hun jo ikke gå helt hjem). Og da var det gjort, og de er fortsatt sammen :)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 31/08/2006 :  22:36:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mamma er utdannet frisør, så hun jobber i salong her hjemme, i tillegg til Euro Sko. Pappa er utdannet maskiningeniør, men jobber som regionsleder i Den Norske Bank, finansavdelingen. Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  00:15:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Mamma jobber med Alternativ medisin (massasje, aromaterapi, akupunktur osv osv Alt mulig sånn) Jobbet i helseshop bl.a. Også jobber hun som min private tjener *knis*
Pappa jobber på Esso (ExxonMobil heter det vel nå), nøyaktig hva han gjør der vet jeg ikke.... Kontorjobb greier regner jeg med. Og kjøpe drikke til seilbåten (intern spøk...:p)
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  00:51:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mamma jobber i posten, og pappa jobber på mekanisk verksted. Mamma har økonomiutdannelse fra gymnaset (som det het den gang) og pappa gikk mekanisk på yrkesskolen. De møttes gjennom mammas venninne som var sammen med søskenbarnet til pappa, på morsdagen, hjemme hos pappas foreldre (var altså der og spiste kake og sånn på farmors morsdag). Tror mamma hadde kjæreste da, men det ble slutt ikke så lenge etterpå. De hadde kjent hverandre i litt under et år når de ble sammen, og forlovet seg og giftet seg innen det hadde gått halvannet år fra de først møttes. Noen som hadde det travelt eller?

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  18:11:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Mamma jobber i Ringsaker Kommune som næringsrådgiver(el no sånt..) og pappa er økonimisjef(???) på Tømmerli bo- og aktivitetssenter i Br.dal.

De møtter på Rena da de gikk på skole. Satt ved siden av hverandre i klasserommet. Mamma var den første jenta pappa hadde presentert for foreldrene sine ;)
De er fortsatt sammen.

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  18:22:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Pappa og Mamma treffes når de begge studerte i Trondheim; han til sivil ingenør og hun til førskolelærer. De giftet seg når de var 26/27 år og har nå vært gift i 21. Han jobber som siv.ing. i et italiensk oljefirma og hun jobber i administrasjonen i en stor barnehage. Hurra for flinke foreldre som ikke skiller seg :) Stolte over de er jeg, det burde jeg si til de oftere! Håper jeg er like heldig som mamma med å finne meg en å dele livet med osv :o)
Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 01/09/2006 :  18:26:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Mamma jobber i Aker Kværner og pappa har eget firma (sånn bil greier).

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Blesapiami

» VIP

Skrevet - 01/09/2006 :  21:25:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
mamma er sykepleier og pappa er bonde samtidig som han kjører lastebil + at han driver et veteranbil museum sammen med to kamerater.
De møttes da mamma var 16 og pappa 18... da mamma var 17 var hun blit gravid... med meg så klart :P jeg er nå like gammel som hun var da hun ble gravid så hun har i det siste snakket myyyyye om p-piller, kondomer som ikke er sikkre og at utdanning som må komme først :P
jaja...
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 02/09/2006 :  10:06:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Mamma er sykepleier.
Faren min stakk :/
Stefaren min er bonde...

Aner ikke hvordan mamma og faren min møttes. For lenge siden iallefall. Var sammen i 20 år.

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 02/09/2006 :  12:33:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
Mamma er Dageligleder på statoil.. Pappa kjører betongbil! Haha..

Hmm... husker ikke helt hvordan de møttes.. men tror mamma var med venninen sin hjem til hun, sa var pappa der og ettellerannet.. hehe.. husker ikke helt

-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 02/09/2006 :  13:35:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
pappa jobber som journalist (eller hvordan d skrives) i fædrelandsvennen (sørlandets største avis)
mamma jobber også der, men hun sitter og tar i mot annonser.

Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 02/09/2006 :  15:59:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mor er sykepleier

Far er psykiatrisk sykepleier

De møttes på sykepleieskolen...

Og fikk etter hvert en sykepleie-datter (meg)

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 02/09/2006 :  20:22:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Pappa er bedriftslege ved Hydro Aluminium i Sunndal, møtte mamma da han studerte i Belgia. Hun er operasjonssykepleier, men har tatt etterutdanning og jobber som lærer på vgs.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

ulldotten

» VIP

Norway

Skrevet - 03/09/2006 :  12:43:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
mamma er utdannet masse greier, men jobber nå som ett eller annet regnskapsgreie, på et stort kontor.

Pappa derimot er maler.

www.ylli.piczo.com |
ulle kan tulle :P
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.