hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Foreldrene deres..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Foreldrene deres..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

amadeus+

» VIP

Skrevet - 31/08/2006 :  17:09:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mamma er førskolelærer og jobber som avdelingsleder i barnehage, og pappaen min er advokat. Jepp :)
(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  21:44:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mamma jobber på regnskapskontor på Hadeland glassverk, men bytter jobb nå snart til en annen jobb, fortsatt regnskap da. Pappa jobber som en slags datamann i IBM(veit ikke helt 100% hva han er innenfor datayrket, aldri forstått det helt).

De møttes på en fest en gang, også kjørte pappa hjem fordi hun hoppet på krykker(og da kunne hun jo ikke gå helt hjem). Og da var det gjort, og de er fortsatt sammen :)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 31/08/2006 :  22:36:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mamma er utdannet frisør, så hun jobber i salong her hjemme, i tillegg til Euro Sko. Pappa er utdannet maskiningeniør, men jobber som regionsleder i Den Norske Bank, finansavdelingen. Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway