hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lærling i hestefag/jobbe med hest?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Lærling i hestefag/jobbe med hest?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

LivogZara

Norway

Skrevet - 21/09/2006 :  16:05:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
får håpe du får en ordentlig kontrakt i tilfelle da
Gå til toppen av siden

margit

Norway

Skrevet - 23/09/2006 :  12:12:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemargit  Svar med kopi av melding
Kross, jeg vet ikke helt hva det er du vil, men send meg heller en mail med problemet ditt istedet for å henge ut Åsheim Ridning på et offentlig forum som du sa du ikke ville. For jeg skjønner faktisk ikke hva som var galt med kontrakten, har ikke hørt noen ting om det fra noen før, at det er noe problem der. Så derfor synes jeg det er litt rart. Om du vil diskutere den videre så ber jeg deg vennligst skrive til meg personlig i mail e.l. siden det ikke passer seg å diskutere det her!
Takk.

I'd rather have a bottle infront of me, than a frontal lobotomy. Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 23/09/2006 :  13:22:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
kanskje blitt forandret...jeg gir meg, men jeg har mine erfaringer bare...
Gå til toppen av siden

Icora_Iowa

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2006 :  09:07:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg må på jobb 2- 8 så blir vel litt liten tid visst jeg bare kan 1 hel dag? Blir litt masse å bytte en hel uke med jobb. Gå til toppen av siden

margit

Norway

Skrevet - 02/10/2006 :  12:19:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemargit  Svar med kopi av melding
Det er opp til deg. Om du finner ut at du vil bort en tur så er det egentlig bare å gi beskjed.

:)

I'd rather have a bottle infront of me, than a frontal lobotomy. Gå til toppen av siden

Icora_Iowa

» VIP

Norway

Skrevet - 03/10/2006 :  23:00:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Off, ble så mye denne uken:/ Må i begravelse osv.. Menne sender deg en mail om en anna uke det passer bedre=) Gå til toppen av siden

margit

Norway

Skrevet - 04/10/2006 :  21:04:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemargit  Svar med kopi av melding
Bare til å sende

kris10na

Skrevet - 06/10/2006 :  00:29:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
har klassisk ridning noe med det christina drangel lærer bort eller er jeg helt på bærtur??? Gå til toppen av siden

margit

Norway

Skrevet - 09/10/2006 :  12:50:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemargit  Svar med kopi av melding
Jeg vet ikke hvem denne personen er, men utifra nettsiden jeg fant ved å søke på navnet så ser det slik ut, ja.

(http://www.christinadrangel.com/)

AinaVj

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  05:43:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Synd at hun ikke holder til på østlandet. Hadde det ikke vært for at jeg ikke vil flytte fra Oslo/Akershus hadde jeg vært der for lengst. Det hørtes ut som en stall jeg kunne tenkt meg å jobbe i. I tillegg er jeg også helt på tuppa etter å lære nye ting hele tiden.
*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

tutta19

» VIP

Skrevet - 07/11/2006 :  17:41:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Jeg synes det stedet høres supert ut som lærlingeplass! Nå er jo jeg ferdig som lærling da.D er riktig som du sier at de fleste bare møkker og ikke lærer noe. d gjorde jeg første året, men andre året lærte jeg mye på en anna stall!!Bra d finnes serøse plasser å, d er jo noen.Gjelder bare å kommer over de. Gå til toppen av siden

margit

Norway

Skrevet - 09/11/2006 :  16:25:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemargit  Svar med kopi av melding
Ja det er forferdelig synd at noen ikke tar det seriøst når de har blitt godkjent som lærebedrift. Det er jo faktisk utdanningen til et annet menneske de har med å gjøre, og de har et visst ansvar! Utrolig synd for dem som ikke får så mye ut av en læretid som de burde.
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.